remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Weet iemand of je de remklauw met dubbele zuigers van een V6 op 2.0 GLXI kan zetten of wat je er voor moet veranderen.
Was ook al van plan om de hub te vervangen maar misschien kan dit in combinatie met het 1 en ander.
Info graag....
Groet Paul.
Was ook al van plan om de hub te vervangen maar misschien kan dit in combinatie met het 1 en ander.
Info graag....
Groet Paul.
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Nee past niet.
Dat zijn de facelift klauwen en hebben dus ook een grotere afstand maat voor op het fussee.
1 op 1 passen de sigma en de eclipse 2g turbo klauwen.
Anders moet je idd ook het gehele fussee vervangen.
Dat zijn de facelift klauwen en hebben dus ook een grotere afstand maat voor op het fussee.
1 op 1 passen de sigma en de eclipse 2g turbo klauwen.
Anders moet je idd ook het gehele fussee vervangen.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Ze zitten dus niet op de hub vast...
Anders dacht ik als de hub vervang kan net zo goed 1 nemen van een V6 en daar dan de klauwen op zetten.
Dus iets van 2 vliegen in 1
Ik zag wel op de duitse autoteile site dat je nieuwe klauwen van de sigma kan kopen (rond de 150 Eurie) van FTE als je deze gebruikt wat voor schijven moeten er dan op....
Paul.
Anders dacht ik als de hub vervang kan net zo goed 1 nemen van een V6 en daar dan de klauwen op zetten.
Dus iets van 2 vliegen in 1
Ik zag wel op de duitse autoteile site dat je nieuwe klauwen van de sigma kan kopen (rond de 150 Eurie) van FTE als je deze gebruikt wat voor schijven moeten er dan op....
Paul.
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Past wel, ik heb namelijk een tijdje geleden tegelijk met een maatje van me de dubbel pots klauwen gekocht, hij met de maat kleiner en ik met de maat groter (Zo uit mn hoofd ik 16,5 en hij 14 ofzo)
Hele fusee is ook een optie
Hele fusee is ook een optie
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Ik zie namelijk wel dat er op de autotiele site klauwen worden verkocht met 2 zuigers erop, hij geeft dit in het lijstje weer wat bij het type auto past.
Het gaat mij er even om of dit makkelijk te doen is, gewoon de boel los halen en andere er weer op zetten zonder de boel te verbouwen.
En wat er dan aan onderdelen nodig is
Het gaat mij er even om of dit makkelijk te doen is, gewoon de boel los halen en andere er weer op zetten zonder de boel te verbouwen.
En wat er dan aan onderdelen nodig is
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Klauwen omzetten is erg makkelijk, meet even je fusee op wat de afstand is en vervolgens mail je hun even of ze dat ook willen doen, zo weet je zeker dat je de goeie besteld
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Ik ga morgen even in de manuals kijken hoe of wat.
ik kreeg ook de melding bij de apk dat de fuceekogel hoesjes matig waren, de remleidingen matig en dat ik een rem verschil had van 27%.
dus ik denk dat ik heel wat ga vervangen want ik merk ook tikken in het stuur en rammelende wielen als ik over een klinkerweg rij.
Maar wil alleen weten wat er orgineel moet blijven qua onderdelen...
ik kreeg ook de melding bij de apk dat de fuceekogel hoesjes matig waren, de remleidingen matig en dat ik een rem verschil had van 27%.
dus ik denk dat ik heel wat ga vervangen want ik merk ook tikken in het stuur en rammelende wielen als ik over een klinkerweg rij.
Maar wil alleen weten wat er orgineel moet blijven qua onderdelen...
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Past de aandrijf as van de 2.0 ook op een hub en fusee van een 2.5 qua kruisstuk.
want dan hoe ik alleen de fusee en hub te vervangen...
want dan hoe ik alleen de fusee en hub te vervangen...
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Volgens mij wel, maar dat kan ik maar met 70% zekerheid zeggen
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Is wel handig om te weten
Want dan hoef ik alleen maar de fusee, hub, schijf en remklauw te vervangen.
ik hoop ook dat de stuurkogels en fusee kogels het zelfde zijn.
als iemand daar wat meer over kan vertellen graag.
Want dan hoef ik alleen maar de fusee, hub, schijf en remklauw te vervangen.
ik hoop ook dat de stuurkogels en fusee kogels het zelfde zijn.
als iemand daar wat meer over kan vertellen graag.
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Volgens mij is het allemaal het zelfde...
Alleen dus het fusee, stofkap en remklauw.
Dit is wat ik vind op de onderdelen site qua vergelijking tussen 2.0L en 2.5L deze hebben de zelfde onderdeel nummers.
Dus wie heeft er nog 2 fusee's liggen van een 2.5L bouwjaar 1999 voor een dubbele remklauw.
Alleen dus het fusee, stofkap en remklauw.
Dit is wat ik vind op de onderdelen site qua vergelijking tussen 2.0L en 2.5L deze hebben de zelfde onderdeel nummers.
Dus wie heeft er nog 2 fusee's liggen van een 2.5L bouwjaar 1999 voor een dubbele remklauw.
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: remklauw met dubbele zuigers op 2.0 GLXI
Ik heb ondertussen andere fusse platen met de 16 cm afstand voor de remklauwen van een 2.0 FL.
Galant Owner - because the rest are JUST cars.