Je hebt het hele interieur eruit gesloopt om het eens grondig schoon te maken met stofzuiger, vaatwasser, APC, hogedrukspuit, vochtzuiger of stoomapparaat. Het ziet er piekfijn uit, en nu moet die handel weer terug, want anders heb je er niets aan. Te beginnen met de hemel. Maar oh, wat is dat ding onhandelbaar en groot, en dan moeten al die schroeven en plugjes weer in de dakgaten die je niet kan zien. Voordat je het weet zitten er wat knikken in de plaat en inmiddels zie je ook weer zwarte vingerafdrukken verschijnen van het ‘hoog houden’ van het hemeltje. Sh*t! Tijd voor een tip.
- zet de ramen laag van de achterportieren
(- en mocht de plaat inmiddels geknikt zijn dan ga je hetzelfde doen met de ramen van de voorportieren)
- schuif een lange brede balk dwars door de auto op die ramen
- via de (open ) achterklep en leg je de hemel over deze balk, al een beetje op zijn plaats
- breng de ramen weer omhoog, maar niet maximaal om het carton niet te crushen
- zet de hemel vast: eerst via de binnenverlichting bak, en daarna binnenverlichting voor
- de rest monteren is nu een fluitje van een cent.
HOW TO: Hemel terugplaatsen in station
HOW TO: Hemel terugplaatsen in station
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: HOW TO: Hemel terugplaatsen in station
Slim! Over lastige hemeltjes gesproken: probeer het eens met een sedan. Hij kan maar net via een voordeur naar binnen/buitengesmokkeld worden. Hou dat maar 'ns netjes
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---