Mijn galant 8G.

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door Fluff »

Daar heb je opzich een punt, maar ik kan eerlijk gezegt geen afscheid nemen van deze auto ;).
En ik heb het niet zo op dat rechts gestuurde. Ik ben taxi chauffeur dus dan moet ik heel vaak omschakelen met LHD en RHD. Ik weet dat dat ook wel went maar toch.
En het is toch wat unieks wat je dan hebt he :)
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door menno3x8g »

Uniek is het zeker, en als het je lukt om de hele zaak goed aan het rijden te krijgen, mag je zeker trots zijn op het resultaat!

De eerste keer dat ik in een RHD (Cyprus) reed was wel ff wennen. Op een bergweggetje kwamen we een tegenligger tegen waarbij ik uit schrik bijna het ravijn in reed (daar was de ruimte ;-) ). Nu heb ik een mix van automaten en handgeschakelde bakken en LHD en RHD, en het maakt me nu niets meer uit: instappen en wegrijden! LHD heeft wel wat speciaals: je stapt aan de 'verkeerde' kant uit en dat geeft vaak verbaasde reacties.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door SisterOfMercy »

menno3x8g schreef:je stapt aan de 'verkeerde' kant uit en dat geeft vaak verbaasde reacties.
Vergeet niet dat je lekker de pliesie in de maling kunt nemen als je weer eens bezopen achter het stuur zit! :D
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door Fluff »

Haha dat is wel weer mooi idd, maar ik rij liever niet als ik dronken ben ;).

Het is ook zeker wel mooi om de reacties te zien idd! Maar als het stuur in het dashboardkastje zit verwachten mensen wel sneller dat de auto veel pk's heeft. Ik hou wel van verbaasde gezichten als je er bij het stoplich flink hard uit naait.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door menno3x8g »

Dan is het nog leuker om lekker onderuitgezakt te zitten, zodat het net lijkt of er niemand in de auto zit ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door Fluff »

Hahaha ja dat al helemaal, maar het moet wel enigszins veilig blijven he ;)
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door speedy500 »

Kun je ook je stuurhuis aanpassen en achterin gaan zitten
Of 2 sturen, kan wel met tandwielsysteem en wat handigheid, kun je kiezen waar je zitten wilt, alleen de passagier moet van t stuur afblijven :p
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Mijn galant 8G.

Bericht door Fluff »

:lol:
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Projecten”