Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon (RIP)

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon (RIP)

Bericht door nilz »

Zo. Ook maar een topic aanmaken dan voor mijn auto. Wat begon als een "vind me een ruime auto voor €1500-€2000" opdracht aan een vriend, is uitgelopen op een auto waar ik stiekem een beetje verliefd op ben :wha: Zodra deze Galant voorbij kwam in het rijtje Marktplaats advertenties dat hij me stuurde, wist ik al dat ik deze auto wilde hebben (wat verder zoekend vond ik een donkerpaarse nog mooier, maar die stonden alleen in Duitsland te koop).

Inmiddels heb ik de binnenkant al redelijk schoon en fris gekregen. De buitenkant heeft een fatsoenlijke wasbeurt gehad en ik heb alle deurlijsten schoongepoetst. Tijdens dit proces ben ik al het een en ander tegengekomen dat ik wil aanpakken. Vanavond ga ik hem grondig afspoelen en binnen zetten voor een polijst/wax sessie. De velgen geef ik een tweede poetsbeurt als ik nog zin heb.

Het slepende geluid na het remmen op lage snelheid, wat ik in mijn voorsteltopic beschreef is inmiddels geïdentificeerd bij het uitlijnen...Een geleiderbout van de remklauw linksvoor was vastgeroest en afgebroken. Hierdoor is de remklauw een beetje gaan zweven en tegen de schijf gaan hangen. Als gevolg hiervan was het remblok aan de binnenkant al tot ver op het metaal versleten en de remschijf voor de helft opgevreten. De binnenkant was letterlijk de helft dunner dan de buitenkant. Toch vreemd voor een auto die een week geleden met nieuwe APK is aangeschaft...€300 verder dus, + de kosten van het uitlijnen.Volgens de monteur stond het hele zaakje kurkdroog, ook aan de andere kant en heeft hij het maar in het vet gezet.

bijgewerkt 2/10/2015
Verder:
- DONE: Klokje solderen.
- DONE: Leeslampje linksachter vervangen.
- DONE: Gordelsluiting rechtsachter werkt niet.
- DONE: Sluiting opbergvak middenconsole is afgebroken - versmolten met behulp van een aansteker :)
- Schade achterbumper. Zowel links als rechts een deuk(je) in de bumper.
- Lichte lakschade.
- DONE: (Hele nieuwe set erin van automatten.nl) Pin die vloermat aan de bestuurderskant op zijn plek houdt mist. Beide matjes voor zouden vervangen mogen worden.
- Stoepschade aan beide velgen links (voorlopig lage prioriteit).
- DONE: Embleem achterklep mist (al vervanging in bezit via forum, bedankt KNOEI!).
- PFL Legnum spoiler.
- DONE: (met dank aan MD-Performance die dat ongevraagd geregeld hebben vorige keer dat ik hem daar gebracht heb) Andere kentekenplaat voor. De huidige is zo verfrommelt. Dat kan echt niet in combinatie met een gepoetste auto :wha:
- DONE: Diverse lampjes achter knoppen vervangen.
- DONE: Bekerhouder voor klapt niet meer in. Ingestraald en schoongepoetst. Lijkt weer te werken.

Zal vanavond tijdens de poetsbeurt wel wat foto's maken en posten. Voorlopig richt ik me dus op eerherstel voor deze prachtige auto om hem zoveel mogelijk in de originele staat terug te brengen. Binnenkort ook eens onder de motorkap schoonmaken zodat het er weer een beetje presentabel uitziet en je weer kan zien hoeveel koelvloeistof er nog in zit bijvoorbeeld :) Daarna de onderkant nog een beetje aanpakken.

Als na de volgende grote beurt alles mechanisch en motorisch in orde lijkt te zijn, kan ik nog eens gaan nadenken over wat ik er verder aan zou willen doen :yes:
Laatst gewijzigd door nilz op 05 jul 2018, 12:32, 10 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door KNOEI 8G »

Mooi, dan krijgen we vandaag dus ook foto's te zien van je nieuwe aanwinst! :D

Mooi to-do lijstje. En mbt die remklauw, dat is echt te gek voor woorden. :shock: :shock: :shock: kon de monteur niet zien of dat de breuk van de bout recent was?
Afbeelding
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

De foto's waren te groot, dus die moet ik eerst verkleinen. Zit nu uitgeblust op de bank en daar ga ik niet afkomen :roll:

Zal mijn lijstje in de eerste post zo even updaten:
- Gordelsluiting achterbank kan er af. Werkt prima als je ze kruislings bevestigt. Weet niet of dat zo hoort?
- Andere kentekenplaat voor. De huidige is zo verfrommelt. Dat kan echt niet in combinatie met een gepoetste auto :wha:
- Chroom kentekenplaathouder achter...misschien ook voor...
- Stuurbekrachtigingsvloeistof bijvullen.
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door SisterOfMercy »

nilz schreef:- Chroom kentekenplaathouder achter...misschien ook voor...
Wordt dat niet heel snel heel lelijk? Afgezien van de kazigheid van verchroomd plastic.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

SisterOfMercy schreef:
nilz schreef:- Chroom kentekenplaathouder achter...misschien ook voor...
Wordt dat niet heel snel heel lelijk? Afgezien van de kazigheid van verchroomd plastic.
Misschien wel, maar ik weet het pas als ik het geprobeerd heb ;) Lelijker dan die met een sticker van een garage uit Rijswijk zal het niet worden :hypo:

Ze zijn er ook van verchroomd metaal trouwens. In het ergste geval heb ik €15 verspild...
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Daar istie dan, in gepoetste staat:
Afbeelding

Schade aan achterklep:
Afbeelding

Mocht het zonnetje onverhoopt tevoorschijn komen, dan schiet ik nog wel een paar plaatjes.

Vandaag ga ik de stuurbekrachtigingsvloeistof bijvullen en weer terug naar de garage (als die geleiderbout vandaag wel binnen is, anders ga ik het ergens anders proberen).


Waar kan ik het beste een lakstift vandaan halen om de kleine plekjes en de kras aan te pakken?
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door KNOEI 8G »

Als je precies dezelfde kleur wilt. Moet je het laten mengen. Of naar de dealer gaan die verkopen ze volgens mij ook!

Maar mooie een glans heb je daar tevoorschijn getoverd :D. Strakke bolide!

P.s. nooit het kwastje gebruiken van de lakstift. Maar altijd een super fijn penseeltje of een sateprikker o.i.d. anders maak je de kras optisch alleen maar groter!
Afbeelding
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Ik bel de dealer volgende week wel even dan.

Vandaag weer €50 kunnen aftikken voor de geleiderbouten :shock: Gelukkig zijn de remmen voor voorlopig weer in orde. Heb het idee dat de stuurbekrachtigingspomp niet al te best meer is (beetje zompig in het midden), maar dat moet maar even wachten.

Het probleem dat ik in het voorstel topic beschreef, dat ik bij hobbels een zijdelingse verplaatsing voelde is nu gelukkig wel weg. Het zal de licht zwevende remklauw zijn geweest, die bij hobbels tegen de schijf stootte, waardoor ik iedere keer een rukje naar rechts voelde.
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Sinds vandaag last van een piepend scharnier in 1 van de portieren. Ze staan inderdaad nogal droog met hier en daar wat aangekoekt oud vet. Waar kan ik deze het beste mee invetten?
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door Twain »

kettingvet, hogedrukvet, kogellagervet, motorolie

kies maar iets, een schanier is niet zo heel veel spannends... om de paar manden een pufje wd40 doet ook wonderen ;) maar slijt wel sneller weg dan de rest
Awesomeness = Verveling x Talent
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Ben voor een snelle fix met siliconenspray gegaan. Heb nog ergens kogellagervet liggen tussen mijn fietsgereedschap, dus als ik van de week tijd heb zal ik daar eens mee in de weer gaan.

Deze vandaag opgehaald:
Afbeelding

Vandaag sloopte mijn dochter de bekerhouder door hem ongeduldig veel te hard in te drukken toen hij niet snel genoeg omhoog kwam... :no: Staat nu permanent omhoog. Kan dus ook op het lijstje :?
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door SisterOfMercy »

Die mag dus lekker niet meer meerijden! Misschien op het dak of op de trekhaak, alleen moet je dan wel uitkijken voor je lak. Anders in de skikoffer of vastgebonden op de fietsendragert?
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Ik ben de beroerdste niet. Ze mag op de achterbank...

Afbeelding

:lol:
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Om bij het mechaniek van de bekerhouder voor te komen...
  • Het diepe opbergvak uit de middenconsole tillen
    Het kabeltje voor de verlichting loskoppelen
    De beugel met een dopsleutel losmaken
    Het hele ding er uit tillen
Zoiets?
Gebruikersavatar
Integra
Berichten: 547
Lid geworden op: 29 jun 2015, 01:37
Provincie: Friesland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door Integra »

Geloof me, dat valt NIET mee :P
Het bakje van de bekerhouder moet er sowieso uit als je de middenconsole er uit wil halen (onder dat bakje zit namelijk een boutje)
Het betreffende bakje kán er uit, maar gaat héél moeilijk!
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Haha. Ok.

Dan laat ik het even zo. Vanochtend werkte het spontaan weer (het duurt wel een paar seconden voor het omhoog komt). Wellicht dat ik met het rondtasten onderlangs de boel weer terug heb geduwd...
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door menno3x8g »

Bakje kan er wel uit door:
- eerst de diepe bak uit de middenconsole te vissen
- dan met je hand in het gat
- en de zijkanten van het bakje naar binnen knijpen
- eventueel voorzichtige hulp van een platte schroevendraaier van bovenaf om beter te 'onthaken'
Met het schoonmaken van dat bekerlipje functioneert het vaak weer perfect.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Top.

Ga ik proberen!
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door SisterOfMercy »

nilz schreef:Ik ben de beroerdste niet. Ze mag op de achterbank...
Als ze leuk is mag je d'r ook aan mij uitlenen :uhu: :agree: :vr4: :vr4: :vr4:
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Ze is tien... :x
Gebruikersavatar
Integra
Berichten: 547
Lid geworden op: 29 jun 2015, 01:37
Provincie: Friesland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door Integra »

Ze word vanzelf ouder :P
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door Twain »

Integra schreef:Ze word vanzelf ouder :P
AAAi das jammer :uhu:
Awesomeness = Verveling x Talent
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Rammelende / klapperende voorwielen bij stevige hobbels...Heb de afgelopen tijd al aardig wat rondgelezen op het forum hier, dus ik denk aan fuseekogels? Hoe kan ik dat zelf checken, zodat ik weet dat dat het is?

Geld voor de reparatie heb ik helaas voorlopig niet, maar dan weet ik in ieder geval de oorzaak.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door Twain »

auto opkrikken

wiel vast pakken 1 hand op 6 uur en een op 12 uur en flink "schudden" zelfde doe je op 9 en 3 uur en diaginaal links onder en rechts boven..

als de kogel al ver weg is is het bij 1 van de 3 goed te voelen/ te horen
Awesomeness = Verveling x Talent
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Weet iemand wat voor spoiler hier op zit?

[External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door menno3x8g »

Dat is een face-lift Legnum spoiler.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Thanks :agree:

Die gaat op het lijstje cosmetische ingrepen waar ik ooit nog aan toe hoop te komen... :)
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door speedy500 »

Kunt kiezen voor alleen de spoiler (wel eens zien langs komen op ebay en marktplaats) maar ook voor volledige ombouw naar facelift
Heb je wel bumper, klep, en lampen nodig, en het nodige slijp werk

Heb dit zelf ook gedaan, dagje werk, maar zeer tevreden

Afbeelding

Prefacelift spoiler (met klep) heb ik ook nog liggen in de bingo trouwens
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Tja, dan ga ik toch maar dat lijstje cosmetische ingrepen posten...

Binnen:
  1. * Evo 6 stuur
    * HC dash, of bestaande dash beter verlichten
    * Alle lampjes op het bedieningspaneel vervangen door iets sterker licht
    * Interieurverlichting vervangen door feller "xenon-look" licht
Buiten:
  1. * "Sharkfin" antenne
    * Dakrails verwijderen
    * Face-lift Legnum dakspoiler
    * Achterspoiler vervangen
    * Voorspoiler opnieuw laten spuiten
    * 17", weet nog niet welke
    * Xenon koplampen
Meeste van deze zaken ga ik voorlopig niet aan toekomen. Voor ik er aan begin, wil ik de wagen eens goed laten nalopen door iemand die er verstand van heeft en eventuele mechanische / motorische gebreken aanpakken. In de winter verdien ik een stuk minder, dus veel geld voor kostbare zaken als wielen en spuitklussen zal er niet zijn.

Verder ben ik verschrikkelijk blij met mijn Galant! :yes: Ik rijd persoonlijk 1000x liever in een mooie en relatief zeldzame auto, dan in de volgende Volvo :roll: Mijn vrouw doet mee aan een wedstrijd waarin ze een Audi A1 kan winnen en vroeg mij eerder deze week wat ik zou doen als ze de auto voor me zou winnen..."Verkopen en het geld in de Galant steken" kwam er zonder nadenken uit.
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

speedy500 schreef:Kunt kiezen voor alleen de spoiler (wel eens zien langs komen op ebay en marktplaats) maar ook voor volledige ombouw naar facelift
Heb je wel bumper, klep, en lampen nodig, en het nodige slijp werk
Ziet er strak uit! Persoonlijk vind ik de pre-facelift klep mooier.
speedy500 schreef:Prefacelift spoiler (met klep) heb ik ook nog liggen in de bingo trouwens
Tja, die spoiler vind ik dus niet zo mooi :no:
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door KNOEI 8G »

nilz schreef: :roll: Mijn vrouw doet mee aan een wedstrijd waarin ze een Audi A1 kan winnen en vroeg mij eerder deze week wat ik zou doen als ze de auto voor me zou winnen..."Verkopen en het geld in de Galant steken" kwam er zonder nadenken uit.
Hahahaha je bent al goed besmet met het galant virus dus :wha:
Maar dat is een mooie to-do list die je nu hebt. Gewoon stap voor stap aanpakken dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door SisterOfMercy »

Kolere, ik heb net een audi a1 in elkaar geklikt van ruim 47k euro. Beetje gortig voor zo'n klein hondenhok.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

KNOEI 8G schreef:
nilz schreef: :roll: Mijn vrouw doet mee aan een wedstrijd waarin ze een Audi A1 kan winnen en vroeg mij eerder deze week wat ik zou doen als ze de auto voor me zou winnen..."Verkopen en het geld in de Galant steken" kwam er zonder nadenken uit.
Hahahaha je bent al goed besmet met het galant virus dus :wha:
Inderdaad :lol: Al moet ik zeggen dat als ik geen station nodig had, ik ook best een 1e gen pre-facelift Eclipse GSX voor de deur zou willen hebben staan... :hypo:
KNOEI 8G schreef:Maar dat is een mooie to-do list die je nu hebt. Gewoon stap voor stap aanpakken dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken :D
Ja, daar ben ik nog wel even zoet mee :)
Laatst gewijzigd door nilz op 16 okt 2015, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

SisterOfMercy schreef:Kolere, ik heb net een audi a1 in elkaar geklikt van ruim 47k euro. Beetje gortig voor zo'n klein hondenhok.
:shock: Dat is nogal wat ja. Daar kun je heel wat leukers voor kopen!
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nadat gisteren de eerste boete voor te hard rijden op de mat lag, werd ik vandaag gesneden door een Vespa. Ik wijkte uit, maar raakte daarbij de punt van de stoeprand aan het einde van een afrit.

2 lekke banden en om 3:00 pas thuis...Voorband is helemaal aan gort, gat in de zijwand. Achterband weet ik (nog) niet, daarvan had ik pas later door dat die ook leeg was, maar toen had ik de auto al verplaatst en bleek deze er aan de binnenkant af te liggen.

Heb met hulp van een vriend met zijn auto 1 van mijn winterwielen opgehaald en er onder gezet, zodat ik in ieder geval naar huis kon.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door menno3x8g »

Jammer joh! Geen galante Vespa!
Hoop dat schade beperkt gebleven is.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door marksanne »

Balen zeg! Hebben je velgen ook schade?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Beide velgen in ieder geval een deukje waar ik de stoep raakte, maar het setje had sowieso al flinke stoepschade aan de andere kant, dus dat is het ergste niet.

Achterband heeft 3 gaten aan de binnenkant, dus dat wordt op zijn minst 4 nieuwe banden. Er is ook een naafkapje af gesprongen dat ik niet meer terug kon vinden.
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door KNOEI 8G »

Ahhh bah... Zonde zeg, maar ue bent er zelf iig zonder kleerscheuren vanaf gekomen toch?

Enuuh had je vriendin nog achterhaald welke film ze bedoelde?
Afbeelding
nilz
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:12
Provincie: Noord-Holland

Re: Nilz' 1999 2.4L GDI GLS Wagon

Bericht door nilz »

Helemaal vergeten! Het was [External Link Removed for Guests]
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Projecten”