Speedy500 8G Sold...

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2407
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door menno3x8g »

Ziet er goed uit!
Zijn die kleine deukjes op de flanklijn achter er niet eenvoudig uit te drukken?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Dat moet idd nog gedaan worden ook, eens kijken om te vragen wat dat kost (of iemand hier die dat kan?)
Zelf ga ik er nog maar niet op staan kloppen, zie t al weer gebeuren dat ik dan bobbels heb ipv deukjes
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door KNOEI 8G »

Weer een paar super upgrades, ik moet mijn dakrails ook binnenkort maar eens onder handen gaan nemen zijn meer grijs dan zwart.... (en bij mijn wagen is dat grijze niet positief :P )
Afbeelding
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door martijn »

Ziet er strak uit melvin !
Netjes gespoten allemaal :p
Die deukjes zal ik eruit laten drukken als ik je rechter achterscherm aan ga pakken geen probleem ;)
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Jaja handig zo'n clubspuiter haha, goed werk kerel

En als het tegen die tijd meegedaan kan worden zou mooi zijn, is de boel weer strak
Deukje uit de bumper komt er vanzelf uit als de nieuwe bumper een keer klaar is gemaakt
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door marksanne »

Is dit degene die je zoekt?
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Moet net de andere kant hebben als die te vinden is...

Rechts achter dus

//Bericht gehad dat die er nog 1 had, dus hoop binnenkort men setje terug erop te hebben
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Zo, de achterste deflector is binnengekomen
Alleen in 3 delen gebroken, nu maar gelijmd (verkoper wilt niet onderhandelen...) dus t setje kan er binnenkort weer op

Wel paar tegenslagen gehad alleen gisteren
Men 10 inch woofer opgeblazen, dus maar vervangen terug voor men 2x12 die ik gelukkig nog had staan
Met t naar een meeting rijden ook nog een fikse klapband opgelopen, achterkant passagiers (ja ik heb daar wat mee, deflector ook al)
Bleek dat op binnenkant een stukje kapot was, canvas erdoor (geen idee hoe t kan) en is door de klapband helemaal rondom doorgescheurd

Rijd nu weer terug op de stalen velgen, ziet er niet helemaal jofel uit, maar t is ff niet anders
Binnenkort hopelijk eens een een leuke update plaatsen weer, ligt nog wel wat te wachten
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door KNOEI 8G »

Pfff.... verder geen schade overgehouden aan de klapband??
Afbeelding
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Vrees wel een iets kromme velg, maar dat dacht ik al een tijdje

Had ook al tijdje een trilling vanachter, en toen zag ik ineens rubber in men spiegel wegvliegen, en getril werd ineens wat heviger
Stapte uit, de hele band gewoon aan gort, de velg(rand) lijkt iets krom ook, maar dat zou ik na moeten laten kijken denk ik
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door marksanne »

Jeetje wat een pech zeg! Succes Melvin!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door martijn »

Wat een pech gozer !!

Misschien een mooie reden voor een mooie 18 inch set ;)
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Weer wat updates, facelift bumper project

Bericht door speedy500 »

Zo vandaag even goed bezig geweest (en van de week al)

Nu de VR4 koplampen erin (oude martijn, mijn VR4 set ff gewisseld zo ong)
VR4 prefacelift bumper vervangen door de gecleande motion bumper (oude van de TME van MD, daarna van Galandy die ermee begonnen is strak te maken)
En de dikkere grille erin gezet

Alleen de mistlampen moeten er nog in, moeten ook andere stekkertjes achter

Afbeelding

Met kentekenplaat, hierover graag jullie mening, want ben er nog niet uit of die de mooiste plek is (en of ik niet beter naar andere plaat kan gaan)
Afbeelding

Ook nog een Momo stuurtje geplaatst, ligt echt stuk lekkerder in de hand moet ik zeggen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door speedy500 op 15 jun 2013, 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door marksanne »

erg mooi zo! alleen die kentekenplaat: ik zou een brede nemen.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

Zit ik idd ook al te denken, hoewel 4 kant niet niet misstaat (als ie beetje hoger komt)
Mooiste is een US plaat, maar helaas mag dat niet, of ze willen em niet eens maken tegenwoordig

En wat is mooie positie, waar ie nu hangt, of meer midden, naar boven of ergens anders? (helemaal niet :P)

Komende updates worden iets donkerder achterlichten en een in kleur gespoten middenconsole
Ook nog eens een keer aan beginnen voor het verstoft
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Twain »

gewoon een langwerpigeen gewoon in het midden
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door MD »

Aaaiii die plaat!!!
Ik denk dat he beter de gewone plaat ken nemen
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door KNOEI 8G »

Beter idd een rechte plaat in het midden, of zo'n amerkaanse en het risico lopen op een boete (net als ik..... :P )
Afbeelding
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

@Knoei 8G: Waar kan je nog amerikaanse laten drukken zonder dat ze koeren dat t niet op je kenteken staat?

Overigens de kenteken er weer afgehaald en achter t raam gedeponeerd, anders rijd ik em er gegarandeerd af, dus ff andere oplossing vinden tot ik een andere plaat heb
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Fluff »

Idd gewoon een normale kentekenplaat in het midden dat is het beste, maar verder ziet het er prachtig uit!
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Twain »

@speedy.. gewoon op internet het is dan een decoratief kenteken.. je kan dan ook een stickertje bestellen met het NL europa ding erop.

staat dus gelijk aan de kentekens die vrachtwagenchauffeurs hebben met de namen van hun kinderen erop.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
GALANDY
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2012, 12:47
Provincie: Antwerpen (B)

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door GALANDY »

Hey Melvin leuk dat de bumper er eindelijk op zit, ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan toen hij bij mij nog in de garage lag :D
mijn idee was om met de gemotoriseerde versie van het hide your plate systeem te werken zodat als je geparkeerd bent en je het contact af zet het kenteken zich onder de bumper verstopt voor de ultra clean look.
Misschien is dat ook een leuk idee om zelf ook over na te denken? hier een filmpje van het hide your plate systeem
[External Link Removed for Guests]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Fluff »

Dat hide your plate systeem is wel erg vet! Maar ik denk dat ik het er bij de eerste drempel onderuit rij..
En zou je ook op een knopje kunnen drukken als je een flitspaal ziet? Dan haal je het geld er wel uit ;)
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

@Galandy: Ben ook blij dat ik nu heb gedaan uiteindelijk, is echt strak zo clean gemaakt
Nadeel van clean, nergens staat je kentekenplaat echt mooi, en liefste zonder kenteken

Systeem is idd wel mooi, maar praktisch met drempels denk ik niet, kans dat je de boel eronder weg rijd is wel groter
Mijn plan is/was om kenteken te doen zoals op de foto (maar dan een kleine plaat) en dan gewoon dat je die zo eronder weg kan halen, kost een paar minuten, maar heb je ook weer de clean look op een meeting
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Lowlands »

Nee,gewoon de normale kentekenplaat,maar dan mee buigend met de bumper,zo'n rechte plaat voor een ronde bumper vind ik weer niks.Maar wel een heel mooi Momo stuurtje zeg!! :thx:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door KNOEI 8G »

Zal deze week eens mn mail doorspitten! Laat het je z.s.m. weten!
Afbeelding
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

@Knoei, laat idd ff weten hoe en wat als je wilt

@ De rest: Mocht het midden worden, dan mooier beneden (ook al zitten denken), of boven als origineel (nadeel dat de clean look dan wel weg is)

Straks eens experimenteren met de achterplaat om een idee te krijgen al denk ik (met fotos dan)
De vierkante op die plek heb ik ook sterk twijfels over, vind eigenlijk beetje te groot ook ervoor
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

Dit is de nieuwe optie die ik bedacht had, komt denk ik net mooier uit (heb alleen nog geen rechte kentekenplaat voor erin al) graag weer meningen
Mistlampen zitten nu ook vast erin, allen nog andere stekkers voor zoeken, de originele zijn vierkant en deze niet

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Fluff »

Je kunt ook gewoon zonder rondrijden en kijken hoelang het duurt voordat je word aangehouden ;)
Maar ben je niet bang dat je hem er vanaf rijdt als je hem zo laag hangt? Zou bij mij wel het geval zijn denk ik..
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

Hmm wel aan zitten denken, maar steekt niet uit, en komt ook niet lager als de bumper
En gelukkig ben ik niet extreem verlaagd, met een schroefset word t toch wat gevaarlijker denk ik, maar komende tijd wel luisteren of ik geen schraapgeluiden hoor daar

En rijd nu eigenlijk ook zonder, ja achter t raam, maar helaas mag dat niet :P
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Lowlands »

speedy500 schreef:Dit is de nieuwe optie die ik bedacht had, komt denk ik net mooier uit (heb alleen nog geen rechte kentekenplaat voor erin al) graag weer meningen
Mistlampen zitten nu ook vast erin, allen nog andere stekkers voor zoeken, de originele zijn vierkant en deze niet

Afbeelding
Hmm,bestaan daar ook geen eisen voor?Van zo veel cm van af de grond.Zou me niet verbazen in ieder geval..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

Geloof het niet, wel een punt dat ie niet hoger mag dan, dus ik hoop/denk niet dat dat probleem is, en dan is t denk ik alleen voor de APK een punt?
Zowiezo, moet ie in t midden (zit ie) of aan de bestuurderskant zitten (wat eerst probeerde), en zichtbaar vanaf 20m, ook dat is geen probleem
Regeling kentekens en kentekenplaten: Eisen per kentekenplaat: Artikel 7:

1. Bij motorrijtuigen op meer dan drie wielen, met uitzondering van bromfietsen, moeten de kentekenplaten zijn aangebracht aan de voor- en achterzijde van het motorrijtuig op de daartoe bestemde plaats.
2. Bij motorrijtuigen op twee of drie wielen met of zonder zijspanwagen, met uitzondering van bromfietsen, moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van het motorrijtuig op de daartoe bestemde plaats.
3. Bij aanhangwagens waarvoor een kenteken dient te zijn opgegeven moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van de aanhangwagen op de daartoe bestemde plaats.
4. Bij bromfietsen moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van de bromfiets op de daartoe bestemde plaats.
5. Bij aanhangwagens waarvoor het vereiste dat een kenteken dient te zijn opgegeven niet geldt, moet, indien de aanhangwagen is verbonden met een motorrijtuig, een kentekenplaat met het kenteken van het motorrijtuig zijn aangebracht aan de achterzijde van de aanhangwagen op de daartoe bestemde plaats.
6. De kentekenplaat moet loodrecht op het verticale mediaanvlak van het voertuig zijn aangebracht en zich in verticale stand bevinden, met een tolerantie van 5%. Indien de vorm van het voertuig zulks vereist, mag de kentekenplaat evenwel de volgende helling ten opzichte van de verticale stand hebben:
' a. indien de van het kenteken voorziene zijde van de kentekenplaat naar boven is gekeerd, een hoek van ten hoogste 30°, mits de bovenrand van de kentekenplaat zich niet hoger dan 1.20 m boven het wegdek bevindt,
' b. indien de van het kenteken voorziene zijde van de kentekenplaat naar beneden is gekeerd, een hoek van ten hoogste 15°, mits de bovenrand van de kentekenplaat zich op een grotere hoogte dan 1.20 m boven het wegdek bevindt.
7. Het kenteken dat aan de voorzijde is aangebracht moet van voren, het kenteken dat aan de achterzijde is aangebracht, moet van achteren zichtbaar zijn en mag niet hoger dan 2 m boven het wegdek zijn aangebracht.
8. De kentekenplaat moet zodanig op het motorrijtuig dan wel de aanhangwagen bevestigd, dat:
' a. de kentekenplaat en het kenteken aan de achterzijde van het voertuig over de volle, in de bijlage voorgeschreven, oppervlakte zichtbaar is voor een waarnemer, die zich op een afstand van 20 m midden achter het voertuig bevindt,
' b. de karakters van het kenteken niet door de bevestigingsmiddelen zijn beschadigd, enc. de kentekenplaat aan de achterzijde van het voertuig niet door glas of ander doorzichtig materiaal wordt bedekt.
9. Aan of op het motorrijtuig, de aanhangwagen of de kentekenplaat mag geen teken of middel zijn aangebracht dat de herkenning, daaronder begrepen de herkenning met behulp van technische voorzieningen, van het kenteken bemoeilijkt of kan bemoeilijken.
10. Het bepaalde in het achtste lid, onderdeel c, geldt niet voor voertuigen die voor 1 januari 1972 in gebruik zijn genomen, tenzij het kenteken op een retroflecterende plaat is aangebracht.
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Lowlands »

Nee hoor,daar letten de cops ook in een auto op!Een paar keer gezien op wegmisbruikers dat ze iemand aan hielden omdat de kentekenplaat te schuin stond zo dat de flitspalen het niet geheel konden fotograferen.Vooral bij motors.
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door speedy500 »

Lowlands schreef:Nee hoor,daar letten de cops ook in een auto op!Een paar keer gezien op wegmisbruikers dat ze iemand aan hielden omdat de kentekenplaat te schuin stond zo dat de flitspalen het niet geheel konden fotograferen.Vooral bij motors.

Klopt, maar als ik die regelgeving zoals hierboven bekijk (qua WvW nog niks gevonden zo) zit ie ook niet te schuin
30 graden, tot 1,20m hoog en dan van 20m leesbaar, dat istie, staat niet recht, maar ook niet erg schuin
Eigenlijk wel keer navragen bij t bureau of ze er over zouden vallen ja of nee, zou eigenlijk zonde zijn alstie boven moet, dan moet ik toch ergens boren weer
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2407
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door menno3x8g »

FF wennen zo laag.
Denk dat ik origineel toch mooier vindt.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Twain »

Lowlands schreef:Nee hoor,daar letten de cops ook in een auto op!Een paar keer gezien op wegmisbruikers dat ze iemand aan hielden omdat de kentekenplaat te schuin stond zo dat de flitspalen het niet geheel konden fotograferen.Vooral bij motors.

lees de wet dan zelf gast... gewoon nee roepen omdat een agent zegt dat het niet mag is nogal een zwaktebod.. die figuren weten totaal niet hoe de wet nu eigenlijk in elkaar zit.. een kenteken mag schuin zitten (binnen eisen waar een aantal hier boven zijn vermeld) .. hij mag echter niet omgebogen zitten (dat is wat die motormuisjes hadden gedaan bij wegbisbruikers) wel grappig om te lezen dat met dat artikel 9 de jamesbond kenteken omdraaier (tm) wordt bedoeld :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door mitsu-galant »

Mooie front man. Maar ik zou hem gewoon
op de originele plaats zetten hoor.
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door ghino »

Zou hem 1 lijn hoger bevestigen.

Die 4 kante zou je in dit dorp binnen 3 straten kwijd zijn door de drempels:D
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door m4v3r1ck »

Denk zelf ook dat ie mooier zou staan als ie hoger staat. waar de ori nu staan is de mooiste vind ik. Beste is altijd om enkel achter een nummerplaat te hebben (mag bijna nergens niet behalve denk ik in sommige staten in US)
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Speedy500 Nieuw frontje, graag ook mening kenteken

Bericht door Lowlands »

Twain schreef:
Lowlands schreef:Nee hoor,daar letten de cops ook in een auto op!Een paar keer gezien op wegmisbruikers dat ze iemand aan hielden omdat de kentekenplaat te schuin stond zo dat de flitspalen het niet geheel konden fotograferen.Vooral bij motors.

lees de wet dan zelf gast... gewoon nee roepen omdat een agent zegt dat het niet mag is nogal een zwaktebod.. die figuren weten totaal niet hoe de wet nu eigenlijk in elkaar zit.. een kenteken mag schuin zitten (binnen eisen waar een aantal hier boven zijn vermeld) .. hij mag echter niet omgebogen zitten (dat is wat die motormuisjes hadden gedaan bij wegbisbruikers) wel grappig om te lezen dat met dat artikel 9 de jamesbond kenteken omdraaier (tm) wordt bedoeld :)
Zij gaan er van uit dat het kenteken ten alle tijde goed gelezen moet kunnen worden.Dat is hun enige ijkpunt.Want stel je voor dat de flitspaal hem niet kan lezen.... :emo:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Projecten”