MD's stationcar *uuhhh*
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
ik heb denk ik in al de jaren en alle auto's nog nooit steekproef gehad.
nou vandaag voor het eerst.
bij de station.
maar uiteraard fluiten door heen.
ik had wel verleden wel een afkeur op de auto omdat de buitenspiegel kapot was en had spelling (teveel) op binnenste stuurkogel.
beide verholpen gister, vandaag weer heen gebracht en prima , op de steekproef nadan.
das best lastig(voor de klant) mij dus.
maar goed hij is weer prima in orde.
nou vandaag voor het eerst.
bij de station.
maar uiteraard fluiten door heen.
ik had wel verleden wel een afkeur op de auto omdat de buitenspiegel kapot was en had spelling (teveel) op binnenste stuurkogel.
beide verholpen gister, vandaag weer heen gebracht en prima , op de steekproef nadan.
das best lastig(voor de klant) mij dus.
maar goed hij is weer prima in orde.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
Zo'n steekproef kost zoveel tijd. Tenminste, als je zoals ik direct op je APK wacht. Ik heb het al een 2 of 3 keer gehad. Maar... lekker dat ie er weer gekeurd is.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
lijkt me inderdaad wel klote zo een steekproef, komt er dan een onafhankelijk iemand de auto checken?
Hier bij ons in schijtland België is elke jaarlijkse keuring de hel, als je pech hebt sta je twee uur aan te schuiven om dan uiteindelijk voor een gesloten deur te staan, mag er nog 100 man staan aan te schuiven sluitingstijd is sluitingstijd en gaat de poort gewoon dicht. en als je dan binnen raakt gaan ze lopen zeiken over alles en nog wat om toch maar een herkeuring te kunnen doen wat inhoudt dat je nog eens mag terug komen en nog eens 15 euro mag betalen boven op de 35 die je al betaald hebt voor de gewone keuring.
Hier bij ons in schijtland België is elke jaarlijkse keuring de hel, als je pech hebt sta je twee uur aan te schuiven om dan uiteindelijk voor een gesloten deur te staan, mag er nog 100 man staan aan te schuiven sluitingstijd is sluitingstijd en gaat de poort gewoon dicht. en als je dan binnen raakt gaan ze lopen zeiken over alles en nog wat om toch maar een herkeuring te kunnen doen wat inhoudt dat je nog eens mag terug komen en nog eens 15 euro mag betalen boven op de 35 die je al betaald hebt voor de gewone keuring.
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
wij hebben in Nl de RDW.
RDW is een overkoepelend staats bedrijf die alle voertuigen keurt en controleert.
in prencipe hebben wij als burgers daar niet zo heel veel direct mee te maken.
meer indirect.
de garage bedrijven die de auto's keuren staat in verbinding met de RDW, en als hun een auto goed keuren of afkeuren dan kan er een steekproef komen van de RDW.
en dan komt de keurmeester van de RDW gewoon het werk van de keurmeester in de garage controleren.
en betrapt hij hem op een fout dan ken hij punten krijgen en zelf zijn keurmeester schap afgenomen worden.
maar een keuring in NL duurt ongeveer 30min. a 45min. en je mag er gewoon met je neus op staan.
geen probleem.
RDW is een overkoepelend staats bedrijf die alle voertuigen keurt en controleert.
in prencipe hebben wij als burgers daar niet zo heel veel direct mee te maken.
meer indirect.
de garage bedrijven die de auto's keuren staat in verbinding met de RDW, en als hun een auto goed keuren of afkeuren dan kan er een steekproef komen van de RDW.
en dan komt de keurmeester van de RDW gewoon het werk van de keurmeester in de garage controleren.
en betrapt hij hem op een fout dan ken hij punten krijgen en zelf zijn keurmeester schap afgenomen worden.
maar een keuring in NL duurt ongeveer 30min. a 45min. en je mag er gewoon met je neus op staan.
geen probleem.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
zoals gewoonlijk is het bij onze zuiderburen beter geregeld dan hier, hier is het een "onafhankelijk" orgaan die de keuring uitvoert in naam van de Belgische staat, en dat alles maakt het nu ja nogal fraude gevoelig zal ik het maar noemen. om een voorbeeld te geven: ik slim zoals ik ben ga niet in de rij staan ik maakt een afspraak, ik kom mooi op tijd daar staat er een kerel met een Z-plaat (garagehouders plaat voor proefritten en dergelijke) zie ik hem een praatje staan maken met de kerel die onze rij moet keuren, duidelijk ze kennen elkaar nogal goed. lichten worden nagekeken en voor de rest ja eigenlijk niet ze wandelen eens rond de auto oke inorde. nu is het mij beurt, lichten controleren, remmen, vering, motor, gordels, alles echt alles, valt opeens zijn stuiver "hey gele veren je auto is verlaagd, heb je daar attesten van?" euh nee ik heb hem zo gekocht "ja dat is afkeuren dan" enorm balen!
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
@GAlandy
overal waar mensen werken voor de overheid direct of indirect is er sprake van fraude , voortrekkerij en onredelijkheid.
Dit wordt nog erger door eisen te stellen aan auto's die niets te maken hebben met veiligheid bv de 4 gas meting .
Binnen de kortste keren kent ons ons.. Om nog maar te zwijgen over extra inkomsten via steekpenningen...
Er zijn keurmeesters die bijna een extra maandloon hebben aan alle keren dat ze de andere kant op kijken voor een paar tientjes
wat ik echt niet begrijp is dat er in nederland een keuring is welke gelijk ligt aan het nivo van de duitse Tuv.. maar daar is hij 2 jaar geldig. en hier zit je elke keer te kutten met een jaartje.
Maar gelukkig is de wagen weer goed gekeurd Mark
overal waar mensen werken voor de overheid direct of indirect is er sprake van fraude , voortrekkerij en onredelijkheid.
Dit wordt nog erger door eisen te stellen aan auto's die niets te maken hebben met veiligheid bv de 4 gas meting .
Binnen de kortste keren kent ons ons.. Om nog maar te zwijgen over extra inkomsten via steekpenningen...
Er zijn keurmeesters die bijna een extra maandloon hebben aan alle keren dat ze de andere kant op kijken voor een paar tientjes
wat ik echt niet begrijp is dat er in nederland een keuring is welke gelijk ligt aan het nivo van de duitse Tuv.. maar daar is hij 2 jaar geldig. en hier zit je elke keer te kutten met een jaartje.
Maar gelukkig is de wagen weer goed gekeurd Mark
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
Mijn Galant had vorige maand ook steekproef van de RDW , de xenon had ik er zelf uitgehaald en hij had nog de witte ledjes van de kenteken verlichting vervangen voor standaard halogeen Maar alles wat goed gekeurd
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
Ben benieuwd hoe het met het beessie is, me schoonzus heeft hem voor 2 weken mee.
En ze ken vrij roekeloos zijn met auto's.
Ik zal het wel zien als terug kom.
En ze ken vrij roekeloos zijn met auto's.
Ik zal het wel zien als terug kom.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
oh ow, vrouwen en auto's meestal geen goede combinatie, ben beroeps chauffeur en als ik zo kijk naar mijn ervaringen is het 7 van de 10 een vrouw achter het stuur als er iets geks gebeurt recht voor je neus.MD schreef:Ben benieuwd hoe het met het beessie is, me schoonzus heeft hem voor 2 weken mee.
En ze ken vrij roekeloos zijn met auto's.
Ik zal het wel zien als terug kom.
niet om alle vrouwen over één kam te scheren maar het is wel zo. hopelijk krijg je je auto heel terug en niet je auto met wat losse onderdelen in een doos erbij.
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
Xenon mag toch gewoon, het gaat om het lichtbeeld. Als alles goed staat en goed is ingebouwd komt ie gewoon door de keuring.GDI'tje schreef:Mijn Galant had vorige maand ook steekproef van de RDW , de xenon had ik er zelf uitgehaald en hij had nog de witte ledjes van de kenteken verlichting vervangen voor standaard halogeen Maar alles wat goed gekeurd
Re: MD's stationcar "na 50x apk nu steekproef "
Je moet gewoon naar een garage gaan waar je al meerdere keren bent geweest voor de APK en je weet dat ze niet zo streng zijn met lullige dingetjes..Dan kennen ze je en hebben ze veel minder neiging om je af te keuren.Ik weet zo'n garage en hij nog goedkoop ook met keuren!Als hij iets afkeurt laat hij het je zien waarom hij die af keurt en kan je dus zelf zien dat hij gelijk heeft.Natuurlijk als het onderdeel wat niet goed is nog op de auto zit!Anders kan hij nog fraude plegen..Zo had ik het idee dat mijn voor rempads nog wel aardig waren,maar zag toen dat ze bijna op metaal zaten...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
Zo vandaag ff snel de mistlampen erin gezet.
En van de achterklep het handvat(binnenkant) gemonteerd dank je martijn.
Mistlampen werken ook weer zoals het hoort.
En gister de nieuwe 17" LM wielen gemonteerd.
Die ter vervanging zijn van de stillauto 500 velgen die kapot gereden zijn in de velsertunnel door een ketting die midden op de weg lag.
Het volvo merkie moet er nog uit en ze moeten nog schoon gemaakt worden.
Ik heb er aan zitten denken om het hart een andere kleur te geven, maar ja welke kleur????
En van de achterklep het handvat(binnenkant) gemonteerd dank je martijn.
Mistlampen werken ook weer zoals het hoort.
En gister de nieuwe 17" LM wielen gemonteerd.
Die ter vervanging zijn van de stillauto 500 velgen die kapot gereden zijn in de velsertunnel door een ketting die midden op de weg lag.
Het volvo merkie moet er nog uit en ze moeten nog schoon gemaakt worden.
Ik heb er aan zitten denken om het hart een andere kleur te geven, maar ja welke kleur????
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
En volgens mij en ik denk dat andere er ook zo over zullen denk, dat een tein setje geen kwaad kan.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
Roflmao hebje een beetje last van een gespleten persoonlijkheid jongenMD schreef:En volgens mij en ik ....
maarook wij hier zijn fan van tein
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
Haha idd. lijkt zo wel heeel erg hoog op z'n pootjes te staan Maar weer een nette upgrade Mark!!
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
zou graag die volvo plaatjes overnemen voor me schoonmoe die het een s40.(met mitsu blokkie).
Re: MD's stationcar *TEIN*
dames en heren,
jullie gebeden zijn gehoord.
de station gaat richting het asfalt.
een TEIN set is geregelt.
nu nog ff wachten maar het gaat gebeuren.
jullie gebeden zijn gehoord.
de station gaat richting het asfalt.
een TEIN set is geregelt.
nu nog ff wachten maar het gaat gebeuren.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- MD-Performance
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
- Provincie: Noord-Holland
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
Zo en is hij al naar beneden Ben benieuwd hoe dit totale plaatje gaat worden !!!
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
he sjaak,
net geregelt die tein
ik denk met een ruime week dat het binnen is.
net geregelt die tein
ik denk met een ruime week dat het binnen is.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- MD-Performance
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
- Provincie: Noord-Holland
Re: MD's stationcar *velgen en mistlampen(check)*
Hahahaha Ben benieuwd pik !
Re: MD's stationaircar *koelslang POEF*
Sta ik vanmorgen te wachten op station uitgeest op een collega te wachten.
Begint het opeens als een malle te roken van onder de kap.
Zoet en wit.
Koelvloeistof dus.
Toch heen gereden
S middags thuis gekomen maar meteen gemaakt (in de regen) kutzooi.
Dit is de oorzaak.
Begint het opeens als een malle te roken van onder de kap.
Zoet en wit.
Koelvloeistof dus.
Toch heen gereden
S middags thuis gekomen maar meteen gemaakt (in de regen) kutzooi.
Dit is de oorzaak.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *koelslang POEF*
Mooi! Die was echt OP! Goed dat je het zonder problemen hebt gehaald.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: MD's stationaircar *koelslang POEF*
Mooi dat het weer opgelost is. Die slang had ik 2,5 jaar geleden ook kapot. Ook geknapt. Komt doordat daar olie op komt die uit die vuldop lekt, en daar kan rubber niet tegen. Wordt het poreus.
Wel balen en schrikken als je ergens staat en die witte wolken komen onder de motorkap vandaan.
Wel balen en schrikken als je ergens staat en die witte wolken komen onder de motorkap vandaan.
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
zo nou even een update voor de station.
Hij doet z'n werk elke dag nog erg goed.
blijft lekker rijden zo'n N/A V6 blok
tot de dag van vandaag nog geen spijt van deze auto.
alleen begint hij wat kleine puntjes te krijgen die wel aan gepakt moeten worden.
waaronder de roest aan de auto.
ik zal daar eens een keer de tijd voor gaan nemen.
Maar verleden week moest hij weer voor de APK op.
en tja zoals ik als verwachte, afgekeurd
een paar lullige punten.
maar goed marksanne en ik hebben vandaag de punten verholpen.
de punten waren
*wiellager links voor
*stuurkogel rechts voor
*uitlaat lek
*hoogte verstelling werkt niet
*en een gat (roest) in de steunbalk links achter
en hij melde een aantal aandachtspunten, waaronder schokbrekers op hun end.
dus we hebben vandaag het gat dichtgelast, lager vervangen, stuurkogel vervangen, aliens verwijderd, schokbrekers vervangen(schokbrekers voor zien van verlagings veren), knopje verwijderd van de hoogte verstelling.
uitlaat had ik van de week al dicht gemaakt.
mark is erg goed bezig geweest met lassen, ik zal morgen even een foto nemen van zijn eind resultaat.
Hij doet z'n werk elke dag nog erg goed.
blijft lekker rijden zo'n N/A V6 blok
tot de dag van vandaag nog geen spijt van deze auto.
alleen begint hij wat kleine puntjes te krijgen die wel aan gepakt moeten worden.
waaronder de roest aan de auto.
ik zal daar eens een keer de tijd voor gaan nemen.
Maar verleden week moest hij weer voor de APK op.
en tja zoals ik als verwachte, afgekeurd
een paar lullige punten.
maar goed marksanne en ik hebben vandaag de punten verholpen.
de punten waren
*wiellager links voor
*stuurkogel rechts voor
*uitlaat lek
*hoogte verstelling werkt niet
*en een gat (roest) in de steunbalk links achter
en hij melde een aantal aandachtspunten, waaronder schokbrekers op hun end.
dus we hebben vandaag het gat dichtgelast, lager vervangen, stuurkogel vervangen, aliens verwijderd, schokbrekers vervangen(schokbrekers voor zien van verlagings veren), knopje verwijderd van de hoogte verstelling.
uitlaat had ik van de week al dicht gemaakt.
mark is erg goed bezig geweest met lassen, ik zal morgen even een foto nemen van zijn eind resultaat.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
't Was een lekker dagje klussen zo. En alles succesvol, dus die APK goedkeuring komt er weer zeker. Wat je zegt: de krokante wielkastranden en de wat roestige a-stijlen zijn voor een volgende klusdag!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
Voor die aliens hoef je nou niet bang voor te worden!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
want???? de grootste woont in almere ??
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
Tuurlijk!Het kan in Almere!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
Lekker bezig geweest Heren
En? De alien opgestuurd naar naturalis?
En? De alien opgestuurd naar naturalis?
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
Lekker bezig geweest mark 2x
Zit nou inmiddels dat tein setje er eigenlijk al onder ?
Zit nou inmiddels dat tein setje er eigenlijk al onder ?
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
vertel eens erik ....huh ?
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
nopmartijn schreef:Lekker bezig geweest mark 2x
Zit nou inmiddels dat tein setje er eigenlijk al onder ?
is nu met veren verlaagt
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
??????miss_laatjuh schreef:vertel eens erik ....huh ?
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
zo APK weer voor een jaar.
topper!!!
topper!!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *klusdag marksanne*
Mooooi!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: MD's stationaircar *uuhhh*
zo raar.
gister ochtend rij ik weg met de station en niets aan de hand, 's middags kom ik terug en stap in en wil starten........niets geen pukkel.
gvd
dan denk je kut lampen aanlaten staan.
nee niet staan uit.
binnenverlichting aanlaten staan.....nee ook niet.
heeeeee
alles is uit.
ooo nee accu weer kapot??
naja eerst maar wil bellen met de kabels.
starten met kabels, hup naar huis rijden.
en nu helemaal nergens last meer van.
terwijl ik hem maar 5min aanheb gehad.
gewoon starten en lopen.
raarrrrr.
gister ochtend rij ik weg met de station en niets aan de hand, 's middags kom ik terug en stap in en wil starten........niets geen pukkel.
gvd
dan denk je kut lampen aanlaten staan.
nee niet staan uit.
binnenverlichting aanlaten staan.....nee ook niet.
heeeeee
alles is uit.
ooo nee accu weer kapot??
naja eerst maar wil bellen met de kabels.
starten met kabels, hup naar huis rijden.
en nu helemaal nergens last meer van.
terwijl ik hem maar 5min aanheb gehad.
gewoon starten en lopen.
raarrrrr.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *uuhhh*
oh dat heb ik ook wel eens. In mijn geval troep tussen de accupolen en de klemmen.
Beetje heen en weer draaien is meestal dan voldoende.
Misschien kun je het schoonmaken ofzo als je het netjes wilt doen.
Beetje heen en weer draaien is meestal dan voldoende.
Misschien kun je het schoonmaken ofzo als je het netjes wilt doen.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: MD's stationaircar *uuhhh*
serieus??
oke
zal het ff schoonmaken.
oke
zal het ff schoonmaken.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: MD's stationaircar *uuhhh*
Lekker gek. En irritant. Beetje vaseline na het schoonmaken op de polen smeren, dat bijt niet in en geleid wel prima. Dan blijft de boel mooi 'schoon'. En: kijk ns met je multimeter hoeveel volt je dynamo aanlevert richting de accu. Kan zijn dat de dynamo niet meer voldoende levert waardoor de accu niet meer echt goed bijlaadt. Moderne accu's zijn gemaakt met iets andere normen dan de accu's van 10-15 jaar terug. De laadspanning moet eigenlijk net iets hoger zijn dacht ik. Zal mn buurman de hele uitleg nog ns vragen. Bij de ANWB verkopen ze sinds vorig jaar weer accu's die eigenlijk weer beter geschikt zijn voor iets oudere auto's omdat ze continu klachten kregen van klanten die in no-time binnen een half jaar of jaar alweer accuproblemen hadden.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---