even voorstellen wesley's v6 wagon

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
wesley
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012, 22:05
Provincie: Gelderland

even voorstellen wesley's v6 wagon

Bericht door wesley »

Nou daar komt ie dan,
Na anderhalf jaar een galant te hebben en lid te zijn van het forum toch maar even voorstellen(wel zo netjes).
Ik heb dus in september 2010 een '98er galant v6 wagon''sport edition'' ofwel een legnum vr4 oude type zonder de motor(helaas) aangeschaft.
Hij had 198.000 gelopen en het leek allemaal koek en ei maar al snel kwam ik erachter dat er flink gesleuteld moest worden om m weer in goede conditie te krijgen.
Eerst maar is begonnen met alle draagarmen voor te vervangen(boven,onder,recht,krom) toen toch ook maar de stuurkogels en stabi. eindjes.
Speling eruit na ook nog een wiellager vervangen te hebben. compleet rondom nieuwe schijven en blokken.
Ik heb de auto gekocht met schade aan het plaatwerk(heeft namelijk een boompjes op de neus gehad).
Toen ik erachter kwam wat dit 2ehands koste en niet in mijn kleur te krijgen(paars) ben ik opzoek gegaan naar een donor(altijd goedkoper en je hebt meer).
Mijn motor had tikkende klepstoters waar ik echt niet meer goed van werd dus heb ik n weekje vrij gevraagd en motor eruit getakeld.
Motorruimte schoongemaakt en mooi zwart gespoten en gelukkig liep de donormotor aanzienlijk mooier dus heb ik die een grote beurt gegeven, namelijk nieuwe distributie+waterpomp nieuwe keerringen en pakkingen nieuwe bougies en verdelerkap en rotor. ook weer mooi geregeld motor erin klaar.
Toen heb ik de binnenschermen en bodem opnieuw getectyleerd.
tot dusver de buitenkant . Plaatwerk( lees hele auto) binnenkort bij StickyStickers laten wrappen in een kleur die ik wil spuiten kost me namelijk teveel.
Interieur is vrij origineel heb ik niet zoveel aan gedaan alleen hele middenconsole carbon gewrapt en een beetje audio erin.
Alle deuren geïsoleerd en de kofferbak ben ik halverwege dus met de akoestiek zit het wel goed en de speakers van dls helpen ook.

Tot zover de voorstelling lijkt me en een fotootje ter illustratie
Afbeelding

Mvg Wesley
Laatst gewijzigd door wesley op 18 mar 2012, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Neo--
Berichten: 302
Lid geworden op: 07 mar 2012, 16:23
Provincie: Gelderland

Re: even voorstellen wesley's v6 wagon

Bericht door Neo-- »

Nice! :thumbsup:
Afbeelding
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: even voorstellen wesley's v6 wagon

Bericht door KNOEI 8G »

Nette wagen, had er ook bijna zo 1 gekocht! 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: even voorstellen wesley's v6 wagon

Bericht door marksanne »

Mooie auto en al deze autoliefde zal zich hopelijk vertalen in jaaaaaaren rijplezier!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
wesley
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012, 22:05
Provincie: Gelderland

Re: even voorstellen wesley's v6 wagon

Bericht door wesley »

thanks allemaal en meer foto's volgen.........
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”