My Name Is...

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
Sticky Stickers
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2012, 22:04
Provincie: Gelderland

My Name Is...

Bericht door Sticky Stickers »

Als iedereen zich opnieuw voorstelt, dan zal ik dat ook maar even doen...

Ik ben Carlo de Grundt.. ofwel ''Sticky Stickers'' dit is de naam van mijn eigen reclame-bedrijfje.

Ik ben 24 jaar en woon sinds een jaartje in Afferden (GLD) dit is vlakbij bij mijn thuisbasis Puiflijk, waar ook mijn bedrijf nog steeds gevestigd is.
Voor degene die nog nooit van Puiflijk hebben gehoord dat ligt in de gemeente Druten tussen Tiel en Nijmegen.

Rij vanaf eind 2008 met de Galant(s) 8G en heb onlangs (15-03-2012) de 3e Galant aangeschaft...

Hieronder mijn Galant historie:

1e - Galant 1999 2.0 M/T zilver - gewrapped > matte wit + carbon
AfbeeldingAfbeelding

2e - Galant 1997 2.5 A/T blauw - gewrapped > matte antracite (gunpowder) + carbon
AfbeeldingAfbeelding

3e - Galant 2000 2.5 A/T blauw - under construction...
Afbeelding

Voor degene die graag alle foto's er nog even bij hebben... Hieronder mijn cardomain waar alles te vinden is!
[External Link Removed for Guests]

Ben momenteel nog met verschillende projecten bezig waaronder een Nissan Skyline C210 uit 1980 waar nog wel wat uurtjes in gaat zitten, dus de (nieuwe) Galant moet nog even wachten helaas...

Ik wens iedereen weer veel plezier en lol toe op het vernieuwde/verbeterde forum en voor vragen of informatie over belettering, carwrapping, window-tinting, stickers enz enz.. is iedereen welkom!
wesley
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012, 22:05
Provincie: Gelderland

Re: My Name Is...

Bericht door wesley »

He carlo,
Je bent ook gek ook he de 3e in 4,5 jaar mja dit is ook wel de mooiste en nieuwste!
Enne laat maar weten wanneer we beginnen aan het nieuwe galant project!
Ohja wanneer die van mij? alleen nog ff spoilertje bestellen en de folie uiteraard ;-)
Thumps up!! for al the hard work!!!!

Groet wesley
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”