Voorstellen Robbert

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:30

Voorstellen Robbert

Bericht door Robbert »

Hallo!

Ik zal me even netjes voorstellen hier, sommigen zullen mij nog wel kennen. Ben Robbert 32 jaar oud en stam uit een Mitsu familie en dankzij pa is het virus ook op mij over geslagen. Ondanks dat ik vele andere merken heb gereden kom ik toch altijd weer terug bij een Mitsubishi, al blijft MG Rover ook een merk waar ik heel blij van word. De hobby gaat zo ver dat er thuis inmiddels al een heel archief ontstaan is omtrent Mitsubishi. Ik heb in 2012 een 6G GTi-X uit 1989 aangeschaft waar ik reuze tevreden over ben. Dit is mijn 3e 6G hiervoor had ik ook een GTi enkel zonder het X pakket en daar heb ik toen de tellerstand de 300.000 passeerde afscheid van moeten nemen. Maar mijn eerste 6G was een bordeaux rode 1800 GLi van 1992. Ik ben een enthousiasteling en pluis graag van alles uit omtrent auto,s en Mitsubishi in het bijzonder. Voor de vorm ook maar even een foto van mezelf erbij :) Groetjes Robbert Afbeelding]
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door KNOEI 8G »

Hey robbert, mooi om een 6G fan te mogen verwelkomen! :agree:
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door marksanne »

Hoi Robbert, welkom op GF! Gaaf een echte Galant 6G liefhebber erbij. Ja een GTi-X is wel bijna het summum, in europa was dat feitelijk ook het hoogst haalbare type. Echt fantastisch. Een 6G VR-4 of zelfs nog liever een ZR-4 is voor mij ook nog altijd een wens om ooit te hebben.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Twain »

leuk hoor nog een 6g :)

welkom hier
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Twain »

@ mark.. zo hoop ik nog steeds dat er ineens een 6g vr4 amg voor de deur staat smorgens als ik wakker wordt... hellaas verdwijnt de auto meestal psies als ik mijn ogen weer open doe...
Awesomeness = Verveling x Talent
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Welkom Robbert. Jij hebt toch de oude GTI van Hans, he?

Twain schreef:@ mark.. zo hoop ik nog steeds dat er ineens een 6g vr4 amg voor de deur staat smorgens als ik wakker wordt... hellaas verdwijnt de auto meestal psies als ik mijn ogen weer open doe...
Make up your mind ;) Het is een vr4 òf een amg. Combinatie bestaat (nog) niet ;)
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:30

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Robbert »

marksanne schreef:Hoi Robbert, welkom op GF! Gaaf een echte Galant 6G liefhebber erbij. Ja een GTi-X is wel bijna het summum, in europa was dat feitelijk ook het hoogst haalbare type. Echt fantastisch. Een 6G VR-4 of zelfs nog liever een ZR-4 is voor mij ook nog altijd een wens om ooit te hebben.
Bedankt Mark! Inderdaad ik ben een 6G fan puur sang, en jij draagt het ook een warm hart toe want je hebt er zelf ook in gereden, ook een grijze toch als ik me niet vergis? Klopt de GTi-X is qua luxe het hoogst haalbare in Europa. Ding is voor zijn leeftijd echt afgeladen vol met luxe en elektronica. Enkel ik heb sinds een paar weken mankementen met het ECS de compressor heeft de geest gegeven "kogel lagers liggen er uit", ik heb hem gedemonteerd en die ligt nu bij een revisie bedrijf. Ik heb hem gekocht met 132.000 en hij staat inmiddels al op 175.000 en draait z,n rondjes nog vol plezier en olieverbruik is nagenoeg 0
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door menno3x8g »

Welkom Robbert!
Weer eens wat anders dan al die 8G's!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door marksanne »

Klopt Robbert, ik heb een grijze GTi gereden en daarna een zwarte GTi. Die grijze was van Mitsu liefhebbers, vader en zoon, samen waren ze op dat moment bezig een Starion te restaureren. Die zwarte was ooit, een paar eigenaren voor mij, weer van Steven geweest, ik dacht zijn eerste Galant! Meesterlijk mooie auto ook. Achteraf spijt dat ik die auto weggedaan heb. Op dat moment was het de juiste beslissing, maar ja, weet alles van tevoren enzo :)

Mijn eerste auto was trouwens ook een 6G: een witte 2.0i GLi
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door foks »

haha, leuk! Leuk om iemand te zien die er ook zo mee begaan is.
Ik rij al 6G zolang ik mijn rijbewijs heb (nu 12? jaar).
Ben aan de derde bezig, een slome automaat maar dat past zeer goed bij mijn rijstijl :)
Welkom! Leuk, zo'n GTi-X, dat is wat bijzonders want ik wist niet eens dat ze bestonden.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Fluff »

Welkom hier!
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen Robbert

Bericht door Twain »

Galant-gti-2.0 schreef:Welkom Robbert. Jij hebt toch de oude GTI van Hans, he?

Twain schreef:@ mark.. zo hoop ik nog steeds dat er ineens een 6g vr4 amg voor de deur staat smorgens als ik wakker wordt... hellaas verdwijnt de auto meestal psies als ik mijn ogen weer open doe...
Make up your mind ;) Het is een vr4 òf een amg. Combinatie bestaat (nog) niet ;)
uhu.. ik blijf dus lekker dromen :roll: :wha: :thx:
Awesomeness = Verveling x Talent
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”