Nieuwe Forum Nieuwe Ronde ! :D

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
GDI'tje
Berichten: 100
Lid geworden op: 07 mar 2012, 23:25
Provincie: Friesland

Nieuwe Forum Nieuwe Ronde ! :D

Bericht door GDI'tje »

Goedenavond ,

Mijn naam is Wieger ( nieuwe forum nieuwe naam ) , ik ben 21 lentes jong en kom uit het altijd gezellige Lemmer . ( in Friesland dus )
Ik rij vanaf me 18de ( legaal ) al mitsubishi en ben knallend begonnen aan een Colt Ca0 1.8 16V GTi uit 94 .
Dit was een mooi maar snel beginners wagentje met ze 140 pk op 1020 KG was ik toch wel de man bij de stoplichten .

Een jaar en een maand geleden kwam ik bij onze Mitsubishi Dealer in Emmeloord een prachtige zilveren Galant 2.4 GDI uit het jaar 2000 met slechts 87000 KM op tegen .
Dit was altijd al een auto geweest die in de smaak viel en twijfelde geen moment .
Het balletje kan raar rollen als je om een oliestop carterring naar de dealer gaat en komt met een Galant thuis .

De Colt heeft nog geen week op marktplaats gestaan en was toen meteen verkocht aan een mede liefhebber uit Oldemarkt ( waar ik tevens geen contact meer mee heb :S ) .

Al om al rij ik de Galant nog steeds met veel plezier en dat wil ik zeker nog een aantal jaren blijven volhouden mits de Galant daar het zelfde over denkt natuurlijk.

Afbeelding
Galant bij aanschaf

Afbeelding
Vakantie afgelopen zomer

Afbeelding
En niet te vergeten me Galant met me Colt GTi

Afbeelding

Ben deze week druk bezig met een projectje , hier meer over in het grote projecten topic ;)

Groeten
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”