Limited Edition

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
LimitedEdition
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:40

Limited Edition

Bericht door LimitedEdition »

hallo allemaal. mijn naam is John en ik woon in N-H en ik ben sinds een paar maanden de gelukkig eigenaar van een (uiteraard) Mitsubishi Galant 1.8 glsi limited edition. bouwjaar 1991 en met 272000 km op de teller, maar nog in (bijna) nieuwstaat. leuk dat er een club is voor deze type auto, dus vandaar dat ik mij heb aangemeld. uiteraard heb ik foto's, dus die zal ik plaatsen in het daarvoor bestemde forum onderwerp. wat ik me af vraag is of er meer zijn die een Galant hebben in limited edition uitvoering.

ik ben er enorm blij mee, want het is een dijk van een auto en heel betrouwbaar (lijkt mij), maar daar staat Mitsubishi ook bekent om. deze stond al een tijdje op Marktplaats te koop, alleen vond ik de prijs wat hoog, maar later was de prijs wat omlaag gegaan en toen ben ik toch maar gaan kijken en er een proefrit mee gemaakt. dat beviel zo goed, dat ik de Galant gelijk gekocht heb.

met een nieuwe radiateur, 2 nieuwe banden, 1 nieuwe wiellager en een nieuwe APK kon ik de auto na 4 dagen ophalen en sindsdien rij ik er met heel veel plezier in. ik hou van auto's die (bijna) niemand heeft en dus weinig ziet. ik hou van aparte auto's, want een VW Golf of Opel Corsa zie je mij nooit mee rijden.

zo, nu nog een paar foto's posten :yes:
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Limited Edition

Bericht door menno3x8g »

Welkom! De 6G's zie ik nog maar zelden op de weg. Toevallig staat er 1-tje bij mij in de buurt, maar die ziet er niet uit. Dus laat eens wat zien ;) .
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Limited Edition

Bericht door MD »

Welkom bij gf
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Limited Edition

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Welkom! Benieuwd naar foto's.


Leden met LE's zijn hier helaas niet meer veel. Gros ervan heeft wel extreem lang ermee gereden. Ik heb overigens een 1.8 GLSi LE gesloopt een jaar of 6 terug. Liggen nog erg veel onderdelen van, mocht je ooit iets nodig hebben.
Laatst gewijzigd door Galant-gti-2.0 op 31 okt 2017, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Limited Edition

Bericht door Uray25 »

Wel zeldzaam op de weg, maar niet in ons Museum...

Welkom !!!
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Limited Edition

Bericht door foks »

hoi, welkom !
Wow, een nieuw lid met een LE. Bel de krant :)
Ja er is nog 1 ander lid met een LE die rijdt, Sisterofmercy komt hier nog wel eens op bezoek.... maar zeer weinig actief op het forum.

Ik zie ook de foto's. Wat een plaatje, zeg.
:yes:

veel plezier ermee
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Limited Edition

Bericht door marksanne »

Welkom John (beetje laat, maar niet minder gemeend)!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”