Even mijn 7G en 8G voorstellen.
Geplaatst: 11 jan 2020, 15:36
Hai,
Ik rij sinds april 2019 een witte 7G sedan uit 1993. Had als student een Mitsubishi Space Star gekocht, prima wagen, maar toen mijn garage dit roestvrije prachtexemplaar had staan heb ik ze omgeruild. De 7G is echt een pittige wagen als ie op goede banden staat. Motorisch supersterk, weegt niks (geen abs airco elektrische ramen etc), en is mooi laag. Echt een heerlijk 16kleppertje die heel graag toeren maakt. Mijn pa heeft vroeger een 1994 hatchback gehad, en die vanaf nieuw naar de 360.000km gereden. Heel mijn jeugd in een 7G gezeten, dus vandaar dat ik hem wilde. Mijn pa vindt het ook prachtig dat ik er 1 heb. Ding heeft bijna de 2 ton aangetikt, en heeft van de vorige eigenaar roestpreventie behandelingen ondergaan. De deuren zijn aan de onderkant zelfs behandeld tegen steenslag e.d. met een soort plastic laagje.
Eind vorig jaar toch een 8G gls 2.0 erbij gekocht. Airbags, climate control, elektrische ramen, zijn toch wel fijn. In die 7G konden we ook echt niet op vakantie afgelopen zomer met de baby erbij, veel te heet. De 8G is een station, lekker ruim, en heeft pas 114.000 gelopen. Geïmporteerd uit Oostenrijk door iemand die bij mijn garage werkt. Heerlijke reiswagen, veel meer op comfort afgesteld, maar niet zo leuk in de bochten als de 7G. De 4g63 is wel echt een kunststukje der 4 cillinders, zo soepel, gewoon echt heel goed. Deze is voor zover ik weet ook roestvrij. Goed in de gaten houden en de wielkasten af en toe uitspuiten!
Maar mooi forum dit, heb al heel veel tof gelezen. Ik blijf hier wel even hangen denk ik
Ik rij sinds april 2019 een witte 7G sedan uit 1993. Had als student een Mitsubishi Space Star gekocht, prima wagen, maar toen mijn garage dit roestvrije prachtexemplaar had staan heb ik ze omgeruild. De 7G is echt een pittige wagen als ie op goede banden staat. Motorisch supersterk, weegt niks (geen abs airco elektrische ramen etc), en is mooi laag. Echt een heerlijk 16kleppertje die heel graag toeren maakt. Mijn pa heeft vroeger een 1994 hatchback gehad, en die vanaf nieuw naar de 360.000km gereden. Heel mijn jeugd in een 7G gezeten, dus vandaar dat ik hem wilde. Mijn pa vindt het ook prachtig dat ik er 1 heb. Ding heeft bijna de 2 ton aangetikt, en heeft van de vorige eigenaar roestpreventie behandelingen ondergaan. De deuren zijn aan de onderkant zelfs behandeld tegen steenslag e.d. met een soort plastic laagje.
Eind vorig jaar toch een 8G gls 2.0 erbij gekocht. Airbags, climate control, elektrische ramen, zijn toch wel fijn. In die 7G konden we ook echt niet op vakantie afgelopen zomer met de baby erbij, veel te heet. De 8G is een station, lekker ruim, en heeft pas 114.000 gelopen. Geïmporteerd uit Oostenrijk door iemand die bij mijn garage werkt. Heerlijke reiswagen, veel meer op comfort afgesteld, maar niet zo leuk in de bochten als de 7G. De 4g63 is wel echt een kunststukje der 4 cillinders, zo soepel, gewoon echt heel goed. Deze is voor zover ik weet ook roestvrij. Goed in de gaten houden en de wielkasten af en toe uitspuiten!
Maar mooi forum dit, heb al heel veel tof gelezen. Ik blijf hier wel even hangen denk ik