8G-V6-AUT opnieuw aangemeld

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
8G-V6-AUT
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2012, 11:41

8G-V6-AUT opnieuw aangemeld

Bericht door 8G-V6-AUT »

Hallo Galantfans,

Was ook op vorig forum al aangemeld, maar wij zijn Marion en Casper en komen uit Uitgeest.
Rijden beide al enige tijd Galant.
Ik rij een "trigger mauve" galant V6 automaat uit 2000, deze is verlaagd en deze week weer probleemloos door de keuring gekomen..
Zelf rijd ik nu ongeveer 20 jaar galant.
Mijn vrouw heeft een rode galant uit 2002, deze gaan wij nu verkopen (vraagprijs Euro 1000,=), over 2 weken komt namelijk een lease auto in de plaats. De prijs is laag te noemen, wat schade aan achterkant en stuurbekrachtigings pomp lekt wat (niet echt serieus naar gekeken, we vullen af en toe bij), er zit nog 2 maanden APK op, banden zijn zeer behoorlijk.
De lease auto wordt een zwarte Hyundai ix35.

groetjes,
Casper
Laatst gewijzigd door 8G-V6-AUT op 12 jun 2012, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ProXar
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:47
Provincie: Gelderland

Re: 8G-V6-AUT opnieuw aangemeld

Bericht door ProXar »

Welkom terug Casper! Zou ff een uitgebreide advertentie zetten in de juiste rubriek, kijken ze ook meer naar. En foto's natuurlijk :)
Voor zo'n prijs zal ze wel niet al te lang te koop staan.
8G-V6-AUT
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2012, 11:41

Re: 8G-V6-AUT opnieuw aangemeld

Bericht door 8G-V6-AUT »

ProXar, Ja, zal weer even wat foto's maken en eigenlijk zal ik de galant wel op marktplaats zetten.
Maar wil eigenlijk niet dat geleur aan de deur voor die paar centen.
Hoop dat iemand van hier er een project in ziet, (andere achterklep en rest wat weg plamuren en lekkage opsporen)....

Nu eerst maar wat foto's schieten.
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”