CvW in de herkansing

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Als iedereen zo'n mooi voorstelverhaal in elkaar zet wil ik natuurlijk niet achterblijven. Dus pak ik die draad ook op. :D

Bij deze: Cees, hier op het forum bekend als CvW. Bouwjaar 1965, getrouwd, 2 kids (jongen en meid) en een hond. De haren zijn met de jaren wat minder geworden, maar de wilde haren zijn nog niet allemaal vertrokken. :lol: Werkzaam in de ICT bij een Zorgverzekeraar.
Sinds de jaren '80 uit de vorige eeuw zit ik zelf achter het stuur van auto's. Gestart met een C-kadett in Starsky & Hutch uitvoering "voor weinig" en daarna via vrouwlief in contact gekomen met Mitsubishi. Een Colt van (ik meen) 1984 werd opgevolgd door een Colt 1.3 van 1989 die in 1996 ingeruild is voor een Galant 6G GLi van bouwjaar 1991.
Afbeelding

Vanaf 2000 heb ik een aantal leaseauto's gereden van de merken Suzuki, Opel, Ford en (merendeel) Peugeot. In 2010 heb ik de 308 SW waar ik toen in rondtoerde ingeleverd vanwege een verandering van werkgever. Woon-werk verkeer doe ik nu weer op de fiets. Heerlijk langs de files heen. ;)
Het afscheid van de leaseauto leverde echter wel een praktisch probleem op:
Afbeelding

Dit caravannetje kan en mag niet achter de 6G, die ondanks alle voorbijgekomen leaseauto's nog steeds in ons bezit was. :roll:
De 6G is verkocht en we hebben de 8G V6-24 van Uray25 overgenomen. Daar hebben we nog geen moment spijt van gehad. Wat een genot die wagen!
Afbeelding

De 8G heeft bij ons (denk ik) geen slecht leven. Technisch wordt hij goed bijgehouden en doe ik het hierbij horende werk zoveel mogelijk zelf. De uiterlijke verzorging zal in de ogen van velen van een idioot niveau zijn, maar ach da's nou eenmaal de hobby c.q. afwijking van mijn persoon. :lol:
Sinds 2005 ben ik, bij toeval, in de detailingwereld terechtgekomen. Na een eenvoudige start ben ik ondertussen op het niveau terechtgekomen waarbij ik veel zaken durf aan te pakken en kan aanpakken. Met Rotary en Excenter ben ik in mijn element zal ik maar zeggen. 8-) Kortgeleden heb ik mij zelfs aan Wetsanding gewaagd. Daar zit nog wel een groeitraject in. Uitdagingen genoeg.

Nog meer? Ach, de vaste forumleden alhier kennen mij ondertussen wel. Degenen die mij niet kennen vinden snel genoeg info op het forum waardoor zij mij leren kennen. ;)

Afbeelding
Afbeelding
Denk dat deze foto genoeg zegt over mij. :mrgreen:
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Dit weekend heeft het laatste in huis aanwezige, van Duits fabrikaat zijnde, vervoermiddel "ontslag" gekregen.
Wheerler5900.jpg
Vanaf vandaag gaat het woon werk verkeer per Amerikaan met, uiteraard, "Big Wheels". Een 29er. 8-)
cannondale-trail-sl-29er-4.jpg
En dat gaat haaaaard................ :thx: :D
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door foks »

geweldig, met geventileerde schijfremmen :)
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Yep. Hydraulisch met DOT4 vloeistof. :lol:
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: CvW in de herkansing

Bericht door menno3x8g »

Pk's?
Open luchtfilter?
Inch velgen?
Airco?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Pk's? - Nog niet vastgesteld. Voorlopig op 1 gezet.
Open luchtfilter? - Jazeker, het filter kan vrij ademen. Lucht wordt slecht door een beperkt aantal haren afgevangen en gefilterd. Wel met regelmaat reinigen, maar dat kan s'avonds tijden een reclameblok. :wha:
Inch velgen? - 29"
Airco? - Rijwind Airco. Van deze optie heb ik afgezien, teveel gewicht.

Oh ja, geen automaat. Wel 27 versnellingen.
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door marksanne »

Mooi ding Cees! Ik heb toevallig van de week ook een sportieve fiets gekocht van een maatje die toch liever een racefiets wilde hebben. Ik blij!
Bijlagen
Merida-Crossway-TFS-400-V-model-2010.jpg
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: CvW in de herkansing

Bericht door menno3x8g »

Ik heb deze, past beter in de kofferbak ...
Brompton
Brompton
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Twain »

uhmmm waarom zou je een fiets mee willen nemen met de auto???
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: CvW in de herkansing

Bericht door menno3x8g »

Dan kan ik snel en gemakkelijk in de binnenstad van Groningen komen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Da's ook een mooie Mark. Zelfde frame en opbouw als een MTB alleen de wielen zijn smaller. Veel plezier ermee.
Ik heb ook een fiets gehad die er zo uitzag Menno, nadat ik de stoeprand opgereden was met een krantentas van een kilo of 40 achterop waarbij het frame doormidden brak. :wha: Maar je hebt gelijk, heel makkelijk om te gebruiken voor het centrum van de stad.

Tsja, ik dacht; Als ik geen geld terug kan krijgen van de belasting, dan moet ik er voor zorgen dat het geld er überhaupt niet komt. En dat kan via het Fietsplan als je werkgever daar aan meedoet. De belastingdienst betaald op die manier (ongeveer) de helft van je fiets. Vervolgens doet de werkgever er nog een bijdrage bij en moest ik nog iets bijbetalen. Wat je dan overhoudt qua netto eindbedrag is een lachertje. Daarmee maak je de 2e-hands fietsenhandel kapot, want voor minder dan de prijs van een goede 2e-hands heb ik een nieuwe. En dan te bedenken dat je dit grapje iedere 3 jaar uit mag voeren. ;)
Je tekent er wel voor dat je minimaal 3 dagen per week naar je werk fietst. Maar ach, ik doe niet anders. 8-)
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door m4v3r1ck »

Wow welkom Cees! <-- hehe lijkt op een intro van een nieuweling ;-) Heel leuk, die 8G's zijn toch echt een super heerlijke auto's om er in te rijden .... Veel mensen vragen waarom ik 2 auto's heb en mijn Galant niet verkoop. Uhm.... als je een limousine heb ruil je hem toch niet om voor een Ligier? Je koopt de Ligier erbij! voor stedelijk gebruik misschien?

Maare ... mooie fiets!!
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Super Top »

Mooie fiets Cees!
Heb vorig jaar ook een nieuwe mountainbike gekocht via het fietsenplan van de brandweer.
Gaat ook erg lekker en met hydraulische remmen is stoppen inderdaad ook geen probleem meer.
Ik heb gewoon 26" wielen erin zitten. Ben wel benieuwd hoe 29" bevalt.
Afbeelding
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door marksanne »

Zulke remmen heb ik ook en het is niets anders dan BIZAR hoe kneppelhard dat remt!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Helemaal mee eens Mark. Het gemak waarmee je die remhandel inknijpt en er vervolgens geremd wordt is bizar. Suizende bandjes om die kracht op de straat over te brengen....... :shock:
Mooi spul komt er hier ineens voorbij. Ook bij jou Tsjalling. Ik heb bewust voor 29" gekozen. Bij afdalingen of kort bochtenwerk ben je daarmee in het nadeel; 26" is wendbaarder. Maar op de weg of bij het maken van snelheid is 29" in het voordeel. De tandwielset is identiek, maar de wielen zijn een stuk groter. De balans en trapweerstand van een 29er is het grootste voordeel. Het gemak waarmee je snelheid maakt en houdt is idioot. Standaard snorfietsjes rij ik los. Ik hang niet meer op hun achterspatbord, maar rij bij ze weg. Normaliter kostte het mij een minuut of 25 om naar huis te rijden. Daar rij ik nu zomaar 5 minuten vanaf. Puur op snelheid. En ik moet nu afremmen voor veel bochten waar ik vorige week gewoon doorheen knalde. Dus tot nog toe bevalt het uitstekend. :lol:
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door m4v3r1ck »

cvw schreef:Helemaal mee eens Mark. Het gemak waarmee je die remhandel inknijpt en er vervolgens geremd wordt is bizar. Suizende bandjes om die kracht op de straat over te brengen....... :shock:
Mooi spul komt er hier ineens voorbij. Ook bij jou Tsjalling. Ik heb bewust voor 29" gekozen. Bij afdalingen of kort bochtenwerk ben je daarmee in het nadeel; 26" is wendbaarder. Maar op de weg of bij het maken van snelheid is 29" in het voordeel. De tandwielset is identiek, maar de wielen zijn een stuk groter. De balans en trapweerstand van een 29er is het grootste voordeel. Het gemak waarmee je snelheid maakt en houdt is idioot. Standaard snorfietsjes rij ik los. Ik hang niet meer op hun achterspatbord, maar rij bij ze weg. Normaliter kostte het mij een minuut of 25 om naar huis te rijden. Daar rij ik nu zomaar 5 minuten vanaf. Puur op snelheid. En ik moet nu afremmen voor veel bochten waar ik vorige week gewoon doorheen knalde. Dus tot nog toe bevalt het uitstekend. :lol:
Uh ... dat is gewoon puur brute kracht uit V2 8.0L Cees motor hoor .... hahahahaha ;-)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 440
Lid geworden op: 03 jan 2013, 21:54
Provincie: Overijssel

Re: CvW in de herkansing

Bericht door richard »

Ik heb alleen een kroegfiets. :agree:
Geventileerde remschijven zijn niet nodig. :no:
Remt soms al extreem hard af. :yes:
Vooral op de terugweg. :lol:
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Ik ga een belofte nakomen. ;) Een belofte die ik aan Nico gedaan heb. Het is leuk om dat in dit topic te doen want ik zie hier een heel stuk historie ontstaan en ik vervuil zo niet de Galant Topic's. :wha:

Vandaag de kans gegrepen om wat foto's te maken. Dat valt niet mee om eerlijk te zijn. De lichtval is lastig en levert vanuit sommige hoeken een overbelichtingseffect op of een heel andere kleur auto. Ik heb de beste foto's geselecteerd....... :D

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Hebben jullie ook een idee hoe de Outlander er nu bij staat. 8)
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: CvW in de herkansing

Bericht door miss_laatjuh »

Oowww ...ik dacht dat het een 2e handse auto was :p ;)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 440
Lid geworden op: 03 jan 2013, 21:54
Provincie: Overijssel

Re: CvW in de herkansing

Bericht door richard »

Goede caravansleper en gezinsbak, maar......
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Lowlands »

richard schreef:Ik heb alleen een kroegfiets. :agree:
Geventileerde remschijven zijn niet nodig. :no:
Remt soms al extreem hard af. :yes:
Vooral op de terugweg. :lol:
Tja,straks moet hij nog zijn remolie vervangen ook..En die bandjes zijn natuurlijk zo versleten..Maar 29 inch is natuurlijk wel cool,ik moet het doen met max 16...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Uray25 »

Toch jammer van die Gasaansluiting... :)
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: CvW in de herkansing

Bericht door menno3x8g »

Ziet er goed uit Cees :) .
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Twain »

je smaak gaat wel hard achteruit cees :p
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: CvW in de herkansing

Bericht door KNOEI 8G »

Die staat er weer lekker glimmend bij Cees! Lekker hoor! 8-)
Afbeelding
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door m4v3r1ck »

De voorgrille lijkt op te roepen: 'kom maar ... ik rij je aan, ik kan alles hebben'.

Een perfecte auto om te hebben bij mij in de buurt, in Schilderswijk
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Twain schreef:je smaak gaat wel hard achteruit cees :p
Valt wel mee hoor. Heb jij 3000GT velgen op de 8G? 8-)
[External Link Removed for Guests]

Dank voor jullie reacties heren en dames. ;)
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door m4v3r1ck »

Hahaha mooi die velgen, Cees
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Velgentuning; van 6,5J naar 8J. En natuurlijk +5 Pk met 3000GT velgen. :wha: 8-)
Affijn, de zomerbandjes zitten er weer onder, dat hadden jullie vast al begrepen. ;)

[External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Lowlands »

De winterbandjes zijn maar heel kort nodig geweest.. ;)
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: CvW in de herkansing

Bericht door KNOEI 8G »

Dat zijn verdomd brede velgen! Maar hij staat er weer netjes bij Cees :yes:
Afbeelding
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Super Top »

Staan 'm heel erg goed!

Nu kan ik je herkennen tussen alle andere Outlanders die hier in de omgeving rond rijden.
(Ik rijd veel met een gele vrachtauto waar een auto op of achter kan in arnhem en omgeving)
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Klopt, de winterbanden hebben we maar kort en niet echt nodig gehad. Wel om mee naar Duitsland heen en weer te toeren en zeker op een donderdag toen in de regio Arnhem de wegen in ijsbanen veranderden. Dat naast een paar verdwaalde sneeuwbuitjes. :) Beter mee als om verlegen zeg ik maar.

8J is inderdaad breed Nico. Dat was ook de grootste vraag met deze velgen; "passen ze in de breedte?". En ja, dat doen ze. De 6,5J velg is 16,51 cm breed (6,5 * 2,54 cm) terwijl die 8J's 20,32 cm breed zijn. Ik had geen zin andere banden te kopen voor deze velgen en dat bleek niet nodig te zijn. De minimale bandenmaat op een 8J velg is 215 en dat is de standaard bandbreedte van dit type Outlander. Je krijgt bijna het idee van een "getrokken" band. De zijwang van de band die op een 6,5J velg helemaal naar binnen loopt achter de velgrand is op een 8J velg recht (van / naar |). In de wielkasten is er ruimte zat, dus daar raak ik de velgen wel kwijt. Ach, ziet er nu lekker gevuld uit in de breedte. :lol: De ET waarde is met 46 niet anders als de standaardvelg.

Herkennen zul je de Outlander zeker Tjalling. Deze velgen kom je niet vaak tegen, laat staan op een Outlander. Daar weet jij alles van. :yes: Ik zal op de gele auto's letten, maar hoop er nooit achter te (hoeven) hangen. :lol:
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Ik had nog een klusje op het lijstje staan wat ik vandaag uit kon voeren omdat de bestelde wrap eindelijk op voorraad was.

Zo was het:
[External Link Removed for Guests]

En over die middelste balkjes in de grill was ik niet tevreden. Aan één kant een beschadiging en bij beiden was op het horizontale deel de lak dun of aan het loslaten. Op een introductiemodel van de Outlander in America had ik gezien dat Mitsubishi hier een andere kleurstelling had gebruikt. En die zag er best netjes uit. Dus een wrap gezocht, besteld en gehaald.

Aan het werk:
[External Link Removed for Guests]
Dit heel deel haal je zo uit de bumper door de plugjes aan de bovenkant er uit te halen en 2 klemmetjes onderin los te klikken. 2 schroefjes losdraaien in dit onderdeel en je haalt zo het zwarte plastic deel van het gespoten onderdeel af.
Na het wrappen en monteren nog even lekker opwarmen in de zon.
[External Link Removed for Guests]

En zo ziet het eindresultaat er dan uit op de Outlander:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Wat mij betreft missie geslaagd.

Dat wrappen is best goed te doen. Je moet de tijd nemen en even de slag te pakken krijgen. En oh ja, de onderlaag moet goed schoon zijn want ieder stukje hars of vervuiling zie je door de wrap heen. Clayen dus. En er is nog een nadeel als je maar een klein stukje wilt doen; Ik heb een rol van 1,5 mtr hoog een 1 meter lang. Minder kon ik niet krijgen. :shock: Maar eens kijken wat er nog meer te wrappen valt.......... :D
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Twain »

zelfs met die wrap blijft het een rare galant :p
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: CvW in de herkansing

Bericht door miss_laatjuh »

Good job !!
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door marksanne »

Doet 'm goed! Mooi gedaan!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: CvW in de herkansing

Bericht door KNOEI 8G »

Nice :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door Lowlands »

Gewoon veel beter! :yes:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: CvW in de herkansing

Bericht door cvw »

Herinnert u zich deze nog uit 2010?

[External Link Removed for Guests]

Ik nog wel toen ik me vorige week omdraaide tijdens een pitsstop. :)

[External Link Removed for Guests]

Omdat we "maar" een weekje zijn geweest hebben we de sleurhut thuisgelaten en een vervanger ter plekke gehuurd. Is ook wel eens lekker om zonder dat ding aan de haak onderweg te zijn.
Waar? Peschiera del Garda aan de zuidoost kant van het Gardameer. En dit keer was het wel prachtig weer. 8-)
Laatst gewijzigd door cvw op 20 apr 2016, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”