Evo driver ....

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Nou vanavond een goed gesprek gehad met de spuiter en gelukkig ook nog financieel aantrekkelijk dus ook de motor wordt vertroeteld !!

Eerst nog wat foto's van de laatst paar keren schuren :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Omdat ik toch van het motorrevisie bedrijf te horen heb gekregen dat ik toch (na diverse dubbele metingen) naar een overmaat toe moet om het blok gewoon 100% te krijgen nieuwe zuigers met drijfstangen :yum:

Afbeelding

Ook meteen een upgrate aan de turbo ipv een 16G compressor wiel een 20G compressor wiel en een 1.5 Bar actuator :hypo:

Afbeelding

En als hij toch open is meteen een revisie kit er door heen stampen :D

Afbeelding

Ook heb ik een bericht gehad dat mijn kop (van de motor :uhu: ) klaar ligt. Deze is gevlakt en de uitlaatkleppen gefraist en de klepgeleiders vervangen en de inlaatkleppen geslepen en de rest is schoongemaakt.

Kreeg er nog een mooie foto van toen ze er mee bezig waren en ook komt er nog een filmpje mijn kant op.

Afbeelding

Zo dit was het wel weer even. Morgen meteen uit me werk weer schuren en zaterdag schuren dus gaat eindelijk met snelle stappen vooruit en hoogst waarschijnlijk toch voor het JAF klaar !!!


Gr, Remco
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door KNOEI 8G »

Sow, dan is het blokkie en de turbo weer als nieuw! Maaaar zorg er gewoon voor dat ie voor 7 april klaar is! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Evo driver ....

Bericht door Xenon »

8-) :yum: 8-) :yum: 8-) :thx:

Eigenlijk zonde dat je er straks allemaal niets meer van ziet. Okee, alleen de buitenkant nog, dan, wel... :D
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door marksanne »

Sweeeeet!!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1001
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Evo driver ....

Bericht door cvw »

* Pakt postelastiek uit kast en gebruikt die om onderkaak te fixeren op de juiste plek. Hult zich in respectvol stilzwijgen. *
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Evo driver ....

Bericht door menno3x8g »

cvw schreef:* Pakt postelastiek uit kast en gebruikt die om onderkaak te fixeren op de juiste plek. Hult zich in respectvol stilzwijgen. *
(is bij mij al geknapt een tijdje geleden)
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Whahahaha leuk jongens ! En ben ook zeer benieuwd wanneer alles binnen is en de auto klaar is om lekker te knallen na het inrijden natuurlijk van de auto :D
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Afgelopen zaterdag alle losse delen geschuurd en man wat een werk zit er toch nog in.... Op 2 velgen na en de auto zelf is het schuren tot nu toe klaar.
De 2 velgen doe ik van de week nog wel even. Klepdeksel en nog wat kleine dingetjes moeten nog gestraald worden (kijkt mark even lief aan :D) Klepdeksel heb ik de scherpe randen aan de zijkanten weggehaald dus ziet er weer smoothy uit D: alleen geen foto van gemaakt :x .

Aanstaande vrijdag middag / zaterdag gaan we (rich en ik) de body aanpakken nouja het motorruim en de deurposten. De rest oftewel de buitenkant wordt gedaan wil namelijk dat het goed gebeurt :D. En daar moet je toch wat handiger zijn dan een automonteur zijnde. Dit is echt vakwerk van een andere tak.

wel hebben ze er afgelopen vrijdag aan gewerkt. Ze hangt nu in de stijgbeugels om even lekker getrokken te worden :D.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gr, Remco
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door KNOEI 8G »

Trek je die kettingen dan op druk en dan trekt ie m voorzichtig recht of hoe?
Hij staat er maar zielig bij remco ondanks de vele TLC die je erinstopt... :thx:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD »

Yep
Op alle kettingen gelijke druk zetten, dan wordt hij van zelf recht getrokken
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
florizz22
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 mar 2012, 22:41

Re: Evo driver ....

Bericht door florizz22 »

Aparte manier om een frame recht te trekken...doen ze dat ook toevallig met sommige nog net niet total loss verklaarde auto's?

Wel een mega project zolang ik het al meelees! :thx:
Keep up the good work!!
Carpe Diem
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door martijn »

Kijk das nou het echte mooie werk Remco ;) Keep up the good work !!!
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Dat is het zeker !! Maar gewoon een vak apart !

Het is wel erg gaaf om te zien hoe het proces verloopt.
Netals bij de motor. Alleen heb ik de flimpjes nog niet ontvangen :( .

Gr, remco
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Zo even deze weer updaten....


Voor het spuiten worden ook de deuren etc en sponningen ook gespoten en moets ik nog de deuren geheel kaal halen dus alle electronica clips etc etc er af. Ook moest de kit totaal van de deuren af. Man wat een klus maar het is er af.

Afbeelding
Afbeelding

Ook zit het achterpaneel er voor 90 % in want de auto moest eigenlijk weer op zijn wielen gezet worden om te kijken of er geen spaningen op het materiaal staan ivm het strekken en lassen aan de auto.

Afbeelding
Afbeelding

Ook het motorruim moest met scotchbride en ontvetter schoon geschuurd worden en dat was ook een helse klus !

Afbeelding

Richard aan het werk :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na het middagje schuren etc ben ik die avond nog met de turbo aan de gang gegaan. Aangezien ik het 20G compressorwiel en de revisiekit al had liggen dacht ik dat doe ik effe :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar tijdens de de-montage kwam ik er al snel achter dat het niet helemaal goed gegaan was in de turbo. Waarschijnlijk is er iets van laswerk van het spruitstuk door heen gegaan of hij heeft zichzelf stuk gedraait door de kleine speling op de lagers geen idee maar goed is het niet.

Afbeelding
Afbeelding

Ook was hij sterk vervuild inwendig.

Afbeelding
Afbeelding

Het is wel slecht te zien maar Links het groter 20G compressor wiel en rechts het kleine 16G compressor wiel standaad van de evo 2.

Aangezien deze turbo was opgegeven kon ik toch op snelle sprong een andere turbo regelen. Deze ook gedemonteerd en ziet er een stuk beter uit :D

Afbeelding

Ook heb ik wat kleine delen aan het uitlaat huis gepoort en wat gladder gemaakt. In de orginele behuizing zit een rand waar normaal gesproken een pasring in ligt waardoor je het uitlaat spruitstuk centreerd op de turbo. Alleen ik heb een aftermarked spruistuk dus die ring past niet meer. Alleen zit ik nog met die rand dat is namelijk wel een belemmering van de flow. Dus de frais er door heen gehaald en het gat gematched tov de pakking die er op komt dus heb ik nu een perfecte flow vanuit mijn spruitstuk naar de turbo.

Afbeelding
Afbeelding

Ook het randje bij de wastgate heb ik meer groter gemaakt zodat de gassen die door de wastegate heen gaat sneller weg vloeien. Ook moest ik officieel ook het pasvlak van de klep iets groter maken maar daar paste mijn frais niet tussen. Dus heb ik dat zo gelaten want als je met de frais de klep raakt ben je de sjaak en kan ik weer opnieuw beginnen.

Afbeelding
Afbeelding

Van de week ben ik even bij Mark D langs geweest om wat dingen te stralen van de turbo wat boutjes, leidingen, klemmen en uitlaathuis van de turbo. Ook de kleppendeksel en carterpan liggen klaar voor de operatie.
Allen heb ik daar geen foto van gemaakt.....
Maar de delen netjes gespoten en weer de turbo in elkaar gezet en gereviceerd. Ook uiteraard meteen het 20G compressorwiel en de 1.5 Bar wastegate actuator gemonteerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afgelopen zaterdag ben ik weer met de body verder gegaan.
De ramen waren gedemonteerd en daar moesten de kit en het roest verwijderd worden. Ook moesten diverse puntlassen in het motorruim vlak geschuurd worden anders krijg je van die eilandjes en dat is niet zo mooi. Ook zit het achter paneel er voor 100 % in en alles netjes afgewerkt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na het schuren weer naar de loods om de turbo weer verder op te bouwen... Druk druk druk :D

Afbeelding
Afbeelding

Ook nog het spruitsuk zelf gepoort tot zover het kon had niet zo veel vlees maar iig de opstakel is weg en zorgt wederom voor een betere flow.

Afbeelding

Eind resultaat heb ik geen foto van.

Gisteren kreeg ik een mooi pakketje binnen van meneer UPS met wat bling bling.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het blijft dus gewoon een 2.0 alleen met de eerste overmaat zuigers er in. Heb meteen de zuigers en drijfstangen weggebracht naar het revisie bedrijf. Daar gaan ze de motor uitboren. Dan haal ik het blok weer op en zet ik alles in elkaar iig het draaiende gedeelte. Dan gaat hij terug en wordt hij nog uitgeliterd netals de kop die wordt ook nog uitgeliterd. En aan de hand van die gegevens wordt er een koppakking berekend. Dit wordt een stalen koppakking en het motorblok wordt ook nog gevlakt.
Als alles mee zit zal hij volgende week helemaal klaar zijn en kan het torretje weer in elkaar gezet worden !!.

Eerst maar eens zaterdag weer aan de body verder. Want als het goed is zijn de deuken uit het dak verwijderd en misschien het gat gedicht wat er in zat van een antenne. En hopelijk al wat delen in de grond gespoten zodat ik maandag aan de slag kan (weekje vrij) met wederom schuren schuren schuren.....

Gr, remco
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door Twain »

oeeee mooie nieuwe onderdeeltjes... lekker bezig remco
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door martijn »

Weer een gave update remco !
Je hebt het er maar druk mee !
Ziet er wel allemaal megadik uit man !
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Vandaag nog even het spruitstuk gemonteerd en dit gedeelte is klaar om op het blok gemonteerd te worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gr, remco
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door martijn »

Wooooow ....
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Evo driver ....

Bericht door Xenon »

:yum: :yum: :yum:

Man, dat moet toch kriebelen om al dat lekkers weer in elkaar te kunnen zetten. Gaaf hoor!
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD »

Lekker dan !!
In elkaar zetten dat hok en nooit meer mee rijden(wordt gewoon zonde). Haha NOT !
Top man lekker bezig.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door m4v3r1ck »

Klinkt als een total makeover :) Wat goed, zo leuk om zo'n project te volgen. Zal wel veel geld kosten niet? Wordt inderdaad een vette "beter dan nieuwe" auto die enkel in een hok hoort te zitten ipv er in te rijden :)
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door KNOEI 8G »

sow dat ziet er echt beter dan nieuw uit!! :thx:
Afbeelding
Boed
Berichten: 238
Lid geworden op: 11 mar 2012, 19:19
Provincie: Gelderland

Re: Evo driver ....

Bericht door Boed »

ook lekker bezig!!!!! overhaulin"
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door foks »

... :thx: ... waar haal je de energie vandaan.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Chilly Willy
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 feb 2013, 11:52
Provincie: Friesland

Re: Evo driver ....

Bericht door Chilly Willy »

Respect :thx:
Just because I'm paranoid doesn't mean people aren't following me
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door Daan777 »

ziet er goed uit!
Gebruik je verstand, koop een Galant
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door KNOEI 8G »

Tijd voor een update Remco, ook al had ik het al gezien op F***Book :thx:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Zo even dit topic maar eens gaan updaten :D


De auto was de dag voor het jaf geheel klaar dus van niets tot rijdende auto met apk en uitgelijnt in iets meer dan een maand !
Ook is de auto getaxeerd op het jaf voor de verzekering !
Ook ben ik ong 2 weken geleden bij onze engineer geweest om de auto te gaan kietelen. Er zit een evo 8 ecu die programmeerbaar is. Daar heb ik een wireloom voor gemaakt zodat ik de originele bekabeling in takt hou.
we hebben wat test runs gemaakt en kwam uit op 360 pk en 510 nm dit allemaal op de min boost van 1.7 bar !. Maar de motor pingelt te veel maar we moeten uitzoeken waar dat vandaan komt. Ook weten we niet of het echte pingel is of fake aangezien er allemaal forged spul in zit en scherpere nokkenassen. Ook lijkt het voor de ecu dat de pingelsensor aan de verkeerde kant zit aangezien de evo 8 motor gedraaid zit. Dit moeten we nog goed testen met een koptelefoon. Alleen de tijd is er even niet.. Dus rij gewoon lekker rustig aan met een beetje boost.
Maar we gaan tot de max van 2.0 bar dus 400 pk zullen we hopelijk halen als de injectoren het kunnen bijbenen en de versnellingsbak het houd :D.
Hopelijk als ik zin heb vandaag de orginele emblemen er op zetten en de stootstrips (uiteraard in kleur) er op zetten zodat de buitenkant bijna orgineel is (op de andere kleur na dan)
Hierbij een foto in welke staat hij nu is :

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD-Performance »

Er is weer het een en ander aan de evo veranderd en gedaan :D

Zoals in mijn vorige post heb ik de orginele emblemen gemonteerd op de achterklep en de orginele stootstrips met stickers op de portieren gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik me uitgeleefd op mijn winterwielen. Deze waren 2 jaar geleden ook in het wit gespoten maar helaas zijn ze door de verhuizingen heen behoorlijk beschadigd. En aangezien ik het niet mooi vind om een andere kleur wit onder mijn auto te hebben had ik geen zin om veel te gaan investeren om mijn winterwielen die ik wel had laten richten te laten spuiten in de parelmoer kleur van de auto (wat mijn zomerwielen wel zijn). Na wat wikken en wegen om bv iets extreems te doen met kleuren of iets anders is het uiteindelijk toch antraciet grijs geworden en die matcht weer met de kleur van de sticker aan de zijkant van de auto.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al met al is het toch goed uitgekomen. Vind het er erg dik onder staan.

Ook is er toch een 2de afspraak gekomen met esra die nu met de goede tools de auto heeft gemapt. Dit ging helaas niet zonder slag of stoot maar wij hebben de auto overwonnen alleen de koppeling protesteerd een beetje.... :D Eerst een run gedaan met de aangepaste wastegate actuator maar helaas vol door de koppeling (die is OEM standaard en ong 10.000 km oud) dus de orginele actuator terug geplaatst met een 3 poort solenoid er op en gemapt tot 1.5 bar max zodat de koppeling niet over zijn huig gaat :D .

Met als eind resultaat : 407 PK en 472 NM !! op 1.5 bar boost. Dit zijn hele mooie cijfers en de motor loopt als een malle zeer soepeltjes met rustig rijden en wanneer de turbo kicks in ............................................. BIG SMILE !
Ook de leuke aanpassingen er bij zoals de pops and bangs, launch control, hotel switch alles zit er in.
Nu gaan sparen voor een sterkere koppeling en hopen dat de bak het vol gaat houden aankomende tijd. Dan weer een keer mappen en op naar de 2.0 bar !
Nog even een klein filmpje van zondag avond.

[External Link Removed for Guests]


Gr, Remco
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door MD »

altijd leuk gozer.
lekker blijven knutselen.
keep it up.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door marksanne »

"En hij zag dat het goed was". Heel fucking goed om precies te zijn! Wat een wagen man...
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door Twain »

*bakje pakken doet*

dam dat zit netjes in elkaar
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
MarkDuffy
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 mar 2012, 18:28
Provincie: Limburg

Re: Evo driver ....

Bericht door MarkDuffy »

Damn dat ziet er goed uit man!
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door ghino »

Eerlijk bekennen dat ik toch alle stickers mis.
Maar het is weer gaaf om hem weer opgelapt te zien
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door Fluff »

Ik vind hem toch wel mooier zonder stickers moet ik toegeven.. Maar wat is dit een dikke bak zeg!
En ongelofelijk snel, ben benieuwd hoeveel pk ie heeft als je een goeie koppeling hebt en de turbo omhoog geschroeft kan worden.
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: Evo driver ....

Bericht door SisterOfMercy »

Stickers? Jullie zijn gewoon allemaal gek! Hij heeft'm gewoon gewassen - zien jullie dat niet?!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Evo driver ....

Bericht door KNOEI 8G »

Hij ziet er idd echt gruwelijk dik uit Remco en nu blaast ie ook nog als een beest! :thx:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1001
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Evo driver ....

Bericht door cvw »

Remco, Wow! :thx: Je hebt er veel tijd en moeite in gestoken, maar het resultaat is onvoorstelbaar mooi. Respect!!!! (ik weet niet hoe ik het anders uit moet drukken. :? )
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Evo driver ....

Bericht door Xenon »

Sprakeloos!

(Meer krijg ik er nu ff niet uit...)
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Evo driver ....

Bericht door Uray25 »

Heel Erg Mooi Geworden...

:agree:

Respect...

:thx:
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”