KiKa

Speciale 'goodies' voor geregistreerde GalantFans plus het centrale topic voor evenementen en meetings.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ran-DiZzle
Berichten: 789
Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
Provincie: Flevoland

KiKa

Bericht door Ran-DiZzle »

72368_268068949993912_744344849_n.jpeg
Misschien een idee voor GF?
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door martijn »

Super intiatief !
Gebruikersavatar
MarkDuffy
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 mar 2012, 18:28
Provincie: Limburg

Re: KiKa

Bericht door MarkDuffy »

Zeker een super initiatief, ik zou ook opzich wel mee willen doen, maar is me toch wel ff wat te ver reizen :(
Gebruikersavatar
Ran-DiZzle
Berichten: 789
Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
Provincie: Flevoland

Re: KiKa

Bericht door Ran-DiZzle »

Ja ik zag het voorbij komen op facebook, ik en een aantal vrienden met 2 evo's en een 350z gaan ook.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door m4v3r1ck »

Goed initiatief maar mag een super normale auto ook mee doen?
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door ghino »

Neem aan van wel... het is immers voor een goed doel.
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door m4v3r1ck »

wie gaan er allemaal mee?
Marv46
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:18
Provincie: Gelderland

Re: KiKa

Bericht door Marv46 »

Volgens mij hebben ze liever geen "normale auto's", met het oogpunt: om een leuke dag voor die kinderen te organiseren willen ze niet-alledaagse auto's hebben (dus sportwagens, klassiekers en getunede auto's).

Dit hebben ze op hun facebookpagina staan:
Beste,
In de afgelopen paar dagen is er het een en ander heen en weer besproken met meerdere personen omtrent de aanmeldingen voor Cars4Kika. Na ervaringen van de afgelopen jaren, selecteren wij als organisatie de auto's waarvan wij weten dat zij gekozen zullen worden. Dit enerzijds om teleurstellingen bij bestuurders te voorkomen als hun auto niet wordt uitgekozen en anderzijds om het beeld van de tour wat te standaardiseren. Deze selectie gebeurt dus niet op basis van persoonlijke smaak van de organisatoren.
Wat betreft de sportauto's is er wel algemeen bekend wat hiermee bedoeld word. Met de klassieke auto's en historische auto's, worden auto's bedoeld zoals een Burton, VW Kever of andere auto's die niks weg hebben van de hedendaagse auto's. De getunede wagens kunnen uiteen lopen van een compleet uitgebouwde polo tot kit-cars. Zonder respectloos over te komen of iemand te kwetsen, bedoelen wij hier de auto's welke "slechts" andere velgen hebben en een sportuitlaat niet mee.
Wat betreft de uitspraak over de 3000GT en de 911, dit waren slechts voorbeelden van wat wij onder sportwagens verstaan.

Voor een ieder die zich wil aanmelden, graag een mail sturen met duidelijke foto's naar bestuurder@cars4kika.nl

Voor vragen of persoonlijke reacties over bovenstaande, kunt u een mail sturen naar leliev@cars4kika.nl waar ik u graat persoonlijk te woord wil staan.

Met vriendelijke groet en hopend dat ik zo een en ander verduidelijkt heb,

Paul Lelieveld.
Het is dus zelfs de vraag of mijn 30 jaar oude Galant wel interessant genoeg zou zijn. Een modernere Galant zal dus waarschijnlijk ook niet snel uitgekozen worden (tenzij het misschien een VR-4 met een rally livery is).
[External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door Twain »

tuurlijk.. wij hadden ook ooit zoiets voor verstandelijk gehandicapten in het dorp waar ik geboren ben, en daar deden alleen de echt rare wagens mee... vrachtwagens.. cabrio's en wagens van het kaliber Tford..

hoe jammer ook , onze lieve galantjes zijn gewoon niet tof genoeg, bij een normaal kind spreekt hij niet tot de verbeelding of je moet hem lamborgini groen spuiten... ze zijn gewoon niet opzoek naar sleepers of een dood normale galant, zo simpel is het.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
MarkDuffy
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 mar 2012, 18:28
Provincie: Limburg

Re: KiKa

Bericht door MarkDuffy »

twain schreef: hoe jammer ook , onze lieve galantjes zijn gewoon niet tof genoeg, bij een normaal kind spreekt hij niet tot de verbeelding of je moet hem lamborgini groen spuiten... ze zijn gewoon niet opzoek naar sleepers of een dood normale galant, zo simpel is het.

:hypo:
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: KiKa

Bericht door SisterOfMercy »

Twain schreef:bij een normaal kind spreekt hij niet tot de verbeelding
Dit zijn ook geen normale kinderen :mean: :mean:

Gisteren nog één gespot met een dubbele handicap, verstandelijk gehandicapt èn van de verkeerde kleur!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Plaats reactie

Terug naar “GalantFans exclusives & events/meetings”