galantfans BBQ PART 2

Speciale 'goodies' voor geregistreerde GalantFans plus het centrale topic voor evenementen en meetings.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

galantfans BBQ PART 2

Bericht door Twain »

nu verwacht je na zoon titel natuurlijk dat hier info staat voor het aanmelden voor de volgende galantfans BBQ.
Sorry , maar ik moet je dan teleurstellen. Wat deze post dan wel is???

Het is een oproep!!

de BBQ @ knoei's place was een groot suc6

na een flink aantal van jullie gesproken te hebben vonden jullie eigenlijk allemaal de prijs/kwaliteit verhouding en de locatie top.
helaas groeien zulke locaties niet aan bomen. en kom je vaak uit bij een semi commercieel gebeuren.. denk dan aan de scoutingclub.. of het clubhuis van de plaatselijke ijsvereniging. omdat je dan huur of een andere vergoeding moet betalen kom je al heel snel uit op een bedrag van 27.50 euro voor een vergelijkbaar programma.
nu mijn vragen:...

wie zouden er 27.50 hebben betaald voor die zelfde dag? (maar dan met/in een clubhuis oid)


Wie weet er een soort gelijke locatie.. dus ...
Een locatie met weinig extra kosten.
Plek voor 25 auto's
een wc /keuken
plek om te kunnen zitten..
ruimte voor een rondrit oid... (kan ook gelegen zijn aan de grens.. zodat het een autobahn tourtje wordt)

Wie zouden vrijwilliger voor een dag(deeltje) willen zijn?
zo ja?? graag!! maar geef dan ook even aan wat je zou willen doen.. bv opbouwen.. of juist afbreken. misschien de BBQ bemannen of een spelletje verzinnen en begeleiden.

antwoorden mag via de PM het doel van deze vragen is om met jullie antwoorden onze horizon te verbreden.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door Twain »

ohw ik vergeet nog iets bijna.. mocht de bbq 2.0 nog groter worden dan de eerste hebben we ook graag in beeld wie er toevallig ehbo / bhv diploma's hebben.

edit: vergeet ik bijna de mensen die al gereageerd hebben te bedanken. :D
Awesomeness = Verveling x Talent
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door m4v3r1ck »

Oh er zijn dus al mensen die via PM hebben gereageerd ;-) Count me in als de tijd goed is. Clubhuis zou ook een geschikte plek te zijn, hoef je niet op te bouwen/afbreken.
Enschede lijkt mij een goede plaats, er is een paintball plek daarzo, vanuit google maps lijkt mij een zeer geschikte plaats. Paintballwarriors op Blikkersmaatweg. Of een camping site misschien? De Veldscholte?
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door cvw »

Hmm, ik kan via PM reageren maar dan missen veel mensen mijn bericht. Nou ja, missen??!! :lol:

Ja, de BBQ @ Knoei's place was een succes. Dat kan ik onderschrijven. En ja, ik zou 27,50 voor die dag betaald hebben als dat gevraagd was. Ik zou er wel langer over nagedacht hebben omdat het bedrag natuurlijk hoger is. Dit zeg ik op dit moment ook makkelijker omdat ik weet wat we die dag allemaal gekregen hebben voor dat geld. En dat was veel naar mijn mening.

Hier in het oosten van het land, regio Arnhem, heb je zeker ruimte voor een rondrit en ook een uitstapje naar de Duitse Autobahn ligt binnen handbereik. De "Oberhausen Straight" ligt hier 10 km vandaan. :D
Nee, ik heb geen EHBO of andere daaraan gerelateerde diploma's, brevetten of certificaten. Hand- en spandiensten kan en wil ik verlenen en het maakt mij daarbij niet veel uit wat de klus inhoudt. Altijd bereid zal ik maar zeggen. ;)

Het probleem om een goede locatie te vinden herken ik en onderschrijf ik direct. Ditzelfde probleem geldt als je een Detailing Workshop o.i.d. wilt organiseren. Je hebt voorzieningen nodig en die liggen niet zomaar voor het grijpen.
Bijkomend probleem is dat lang niet alle verenigingen of clubs bereid zijn hun locatie te verhuren tenzij ze iemand goed kennen.

Hier bij mij voor deur heb ik eigenlijk een locatie die best geschikt zou zijn voor een meeting, ware het niet dat het gemeentegrond is in een park dat niet toegankelijk is (in basis) voor auto's. Die locatie zomaar innemen levert geheid gezeik op. Wil je dat afdekken, dan kom je in het traject van vergunningen aanvragen en ben je gelijk € 200,- aan leges kwijt. Weg voordelige locatie. :x

Dus denk je nog een stapje verder. Want ik heb ook 7,5 meter "woning op wielen" in een stalling staan met daarin een keuken, zitplaatsen, een luifel etc. Dat ding kun je overal plaatsen waar het gezellig is om te staan en biedt ook een fiks aantal droge zitplaatsen. Barbeque kun je er zo voor zetten dus ook dat is geen probleem. Als ik ook nog de partytent van 3*6 van zolder haal en meeneem dan moet het wel heel gek lopen wil het niet slagen.
Maar: Voor een grote groep heeft het aanwezige toilet te weinig capaciteit en je hebt (eigenlijk) een stroomaansluiting nodig voor koffie en andere zaken (zoals stromend water uit de 2*10 liter water tanks). Sttt, ik heb dit laatste hier thuis nog niet aan de orde gebracht. :x: :wha:

Nog een andere optie: Er zijn dealers die best mee willen werken aan een meeting van hun automerk. Helaas vaak alleen op een zaterdag (openingstijden) en als de omvang van de groep groot genoeg is. Het is even de vraag of de Galant groep groot genoeg is en of een Mitsubishi dealer wel genoeg interesse heeft voor iets dergelijks. Vaak zie je (helaas) dat ze het merk Mitsubishi "erbij" doen en hoofddealer zijn van een ander merk.

Zie hier mijn hersenspinsels tot dit moment. Iemand die hier een goede, leuke, perfecte, werkende aanvulling op heeft?
Ondertussen blijf ik rondkijken naar geschikte meetinglocaties. :)
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door m4v3r1ck »

cvw schreef:Nog een andere optie: Er zijn dealers die best mee willen werken aan een meeting van hun automerk. Helaas vaak alleen op een zaterdag (openingstijden) en als de omvang van de groep groot genoeg is. Het is even de vraag of de Galant groep groot genoeg is en of een Mitsubishi dealer wel genoeg interesse heeft voor iets dergelijks. Vaak zie je (helaas) dat ze het merk Mitsubishi "erbij" doen en hoofddealer zijn van een ander merk.
Wat een goed idee. Mijn dealer is toevallig een goede dealer (in Apeldoorn, helaas ... ver van overal) met passie op Mitsubishi, ze hebben een lancer celeste en galant sigma in mint condition als prive collectie van de eigenaar in showroom geplaatst.
De verkoper wist nog steeds dat het om de galant ging toen ik 2 jaar na aankoop zei dat ik grote beurt wil inplannen en dat ik uit den haag kom.

Zaterdag is toch op zich prima?

Afbeelding
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door ghino »

Opzich kunnen er naast een BBQ toch ook dingen voort gebracht worden als bijv. met een groep gaan Midget golven? bowlen? lasergame(zoals bove staat).

Kan eventueel gecombineert worden zoals bijv. bij de meern word gedaan.
Losse opstelling...

verzamelen, gezamelijk lasergame, tourrit, Mc donalds pesten. (kan ook bijv. bij vd valk).
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door m4v3r1ck »

ghino schreef:Opzich kunnen er naast een BBQ toch ook dingen voort gebracht worden als bijv. met een groep gaan Midget golven? bowlen? lasergame(zoals bove staat).

Kan eventueel gecombineert worden zoals bijv. bij de meern word gedaan.
Losse opstelling...

verzamelen, gezamelijk lasergame, tourrit, Mc donalds pesten. (kan ook bijv. bij vd valk).
Ook een idee maar denk dat je dan meer dan 27.50 euro kwijt zou zijn
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door miss_laatjuh »

voor ons was het de eerste keer de afgelopen keer ,,,als het de volgende keer aan de andere kant van nederland is en 27.50 kost ..zijn wij er bij :lol: ,,mits we geen andere afspraken hebben ,,ik heb een bhv diploma ( verwacht er niet te veel van zelfs een broodje ham kaas had zn diploma gehaald op die cursus ) maar weet de basis en weet wel hoe en wat als het zo ver komt (hoop het niet haha) laat tegen die tijd maar weten wat er moet gebeuren ,ben ervan overtuigd dat dat zichzelf indeelt ,,btw van mij mag het ook weer gewoon bij nico heur ;) p.s ik ben peter ,,t vrouwtje houd de rekeningen e.d. bij en ik gf en cvr4 goed geregeld he !
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door SisterOfMercy »

Ik ga geen 27,50 betalen om een broodje hondedrol te halen bij de mcmickey's!

Een clubhuis, tsja.. Niet gewoon een grote schuur of een ander overdekt iets? Dan kan je tenminste zuipen naast je wagen. Weer eens wat anders dan zuipen ìn de wagen ;)
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door Twain »

SisterOfMercy schreef: Een clubhuis, tsja.. Niet gewoon een grote schuur of een ander overdekt iets? Dan kan je tenminste zuipen naast je wagen. Weer eens wat anders dan zuipen ìn de wagen ;)
De loods bij je baas is zeker te klein...? :x:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door Twain »

we hebben trouwens best veel ehbo-ers en/of bhv-ers hier... GOED HOOR galantfans :D
Awesomeness = Verveling x Talent
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door m4v3r1ck »

Mooi weer zijn de afgelopen dagen, hoe zit het hiermee?
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door marksanne »

Ik heb helaas ook geen briljante locatie maar ik zou direct 27,50 neerleggen voor een topdag zoals GF BBQ 1 !
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door m4v3r1ck »

Yup geld is niet het probleem lijkt mij!
Super Top
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:53
Provincie: Gelderland

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door Super Top »

Hier in Oosterbeek bij ons scouting clubgebouw zou een mogelijkheid zijn. Plein is wel groot maar durf zo niet te zeggen of er 25 auto's op passen.
BBQen kan. En kunt mooi rondrijden over de neder-veluwe. Er is ook een midgetgolfbaan in de buurt maar dat stelt niet zo veel voor.
Scouting gebouw wordt vrij actief verhuurd en vaak al ruim van te voren waardoor de verhuur agenda vrij vol zit. Maar zitten vaak nog wel zat mogelijkheden tussen.
Zeker omdat het maar 1 dag is.
Er is ook een camping naast het clubgebouw als mensen er een weekend van willen maken of van ver moeten komen en niet alleen maar in de auto willen zitten.
Driving a: '88 Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi Super Top A/T
Driving a: '97 Mitsubishi ЯVR 2.0T Hyper Sports Gear R
In Project: '89 Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: '91 Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top
Gebruikersavatar
florizz22
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 mar 2012, 22:41

Re: galantfans BBQ PART 2

Bericht door florizz22 »

Ik ben er niet bij geweest de eerste bbq maar wil de 2de keer zeker niet voorbij laten gaan. Mij lijkt het bedrag ook niet echt een grote kostenpost. Ik zit zelf onder scouting als leiding van de welpen bij ons. En het verhuur wordt geregeld door de vader van een kameraad van mij dus een keer een vriendendienst en dan is dat ook weer kwijtgescholden lijkt mij. Probleem is dan nog dat er op een zaterdag vollop gedraaid wordt en dat zal bij andere scoutingclub's ook zijn. Verder is het een prima locatie waar genoeg auto's geparkeerd kunnen worden en waar een stookplaats is, ook zit de go maxx 2 straten verderop in de buurt en is Duitsland ook binnen 20 minuten rijbereik.
Heir de link van de scouting: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;.

Ik hoor het wel of het aan de eisen voldoet en of ik betekenis hierin kan geven.
Carpe Diem
Plaats reactie

Terug naar “GalantFans exclusives & events/meetings”