facebook

Post hier je fun, ga volledig off-topic of klets erop los tot je een ons weegt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SisterOfMercy
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
Provincie: Zuid-Holland

facebook

Bericht door SisterOfMercy »

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit soort dingen zijn echt heerlijk hopeloos, allemaal klaagverhalen van sukkels waar niemand op zit te wachten.

"oooh wat kan ik een nieuw autootje gebruiken. Al zoveel pech met mijn huidige karretje. Die is al wat ouder (uit 2000) en heeft al zoveel meegemaakt. Een flinke krasschade, veroorzaakt door een winkelkar; een diefstal van de radio met schade voor 1300 euro, problemen met de rem. En vorige week stond ik met pech langs de weg omdat de koppeling vast bleef hangen en ik niet meer ermee kon rijden. Zucht...ik kan ook niet zonder auto, met een kleintje en werk op 20 km afstand.....en een nieuwe kan ik helaas ook niet permiteren...."

Wat een lulkoek, en dat je zo'n schreeuwend kutkind uit moest poepen is je eigen domme schuld. En als je wagen uit 2000 is en 'wat ouder' is... tsss. Gezien de problemen van d'r krot mogen we waarschijnlijk niet al te lang raden naar de afkomst van het wrak.
Ik snap alleen niet dat al die lui hun hele privéleven uit de doeken doen, met veel geklaag, alsof dat iets zou helpen? En bij dit soort acties hoef je je niet eens af te vragen of er echt een wagen wordt verloot, je kan je beter afvragen of die kar nog bestaat!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: facebook

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Vraag me ook altijd af of de verhalen van die mensen wel kloppen. De ene is nog zieliger dan de andere. Er staat ook nergens dat het zieligste verhaal de auto krijgt , maar toch wil de ene qua zieligheid over de andere uitstijgen, en dat openbaar op Facebook.


Als ik geldproblemen of persoonlijke dingen zou hebbem , zou Facebook wel het allerlaatste zijn waar ik dat op zou zetten :wha:
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Gebruikersavatar
Integra
Berichten: 547
Lid geworden op: 29 jun 2015, 01:37
Provincie: Friesland

Re: facebook

Bericht door Integra »

Inderdaad, wat een gejammer en gezeur...
Daarnaast is het ook nog eens een auto'tje op leeftijd waarvan de prijs dusdanig laag zal zijn... Als je dat gewoon zo al niet kunt betalen , moet je je afvragen waarom je wél met een Iphone en Ipad rondloopt..... Heb je die niet en kun je het nog steeds niet betalen? Dan kun je na het winnen van het karretje ook het "hebben" niet betalen (belasting, verzekering, onderhoud)
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: facebook

Bericht door Lowlands »

Tja,en wat is nou 20 km?Kan je zelfs makkelijk fietsen..
Maar mij vind je niet op smoelenboek..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Plaats reactie

Terug naar “Kletsen / off-topic / fun / flauwekul”