Yes!!!

Post hier je fun, ga volledig off-topic of klets erop los tot je een ons weegt!
Plaats reactie
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Yes!!!

Bericht door Galant-gti-2.0 »

Eindelijk. EI-NDE-LIJK! Na super lang zoeken, heb ik eindelijk een loods gevonden. Voor een normale prijs. Voor een stuk of 4/5 auto's en sterker nog; sleutelen is geen enkel probleem. Ik heb altijd de grootst mogelijke problemen gehad om een loods hier in de buurt te vinden; aangezien ik er dus ong 5 auto's in kwijt zou willen kunnen, het in de buurt moest zijn, normale prijs en ik er zou moeten mogen sleutelen als ik dat wilde. Vooral dat laatste was vaak een probleem. En ik ga dus geen 4/500 euro per maand betalen om vervolgens in mijn eigen gehuurde ruimte ook niet niet eens te mogen sleutelen.... Of 40 minuten rijden om eindelijk eens bij je auto's uit te komen, waar je dan toevallig wel mag sleutelen...

Maar goed; nu heb ik ze. Althans, contract is getekend en begin volgend jaar kan ik het langzaam omtoveren in mijn Galant stallingsplaats/sleutelplaats. In de regel zal er niet zo super veel gesleuteld worden, aangezien ik nagenoeg alles gewoon op mijn werk kan doen in vrije uren. Enkel erg grote of langdurige klussen zal ik dus daar doen, plus opslag van de auto's en onderdelen. Ruimte is 11 meter breed, dik 7 meter lang, 4 meter hoog, schuifpoorten van 3 meter hoog erin. Granted; het is geen enorme ruimte oid; maar ik heb 3 galants, plus een berg onderdelen. De ruimte is zat op om alles te stallen, mijn onderdelen allemaal ruim en goed op te slaan en plaats genoeg te houden voor te sleutelen. Vorige eigenaar had al een mooi begin gemaakt om er een soort van verdieping/zolder in te maken, en dat is gezien de 4 meter hoogte zeker geen dom idee. Een idee wat ik zeker ga doorzetten voor de opslag van spul.

Laatste week van december gaat alvast mijn Dynamic daarheen, later volgt de rest.



Oh ja, 1 van de belangrijkste beweegredenen is wel dat mijn 4x4 momenteel perfect gestalt staat, echter op meer dan 30 minuten rijden. Voor ophalen ben je dus een uur kwijt, terugbrengen idem. Met dat soort tijden haal je niet eventjes de auto een middagje of zaterdagmiddagje op als je toevallig even tijd hebt, om wat dingen eraan te doen. Helaas. Want daardoor krijg de auto lang niet altijd de aandacht die ik er wel voor gehad zou kunnen hebben als hij veel dichterbij stond.


Zal zsm ook wat foto's posten, hoewel dat pas tegen einde van de maand gaat zijn. :agree: :agree:
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Yes!!!

Bericht door Uray25 »

Gefeliciteerd !!! :agree:
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Yes!!!

Bericht door menno3x8g »

:)
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Yes!!!

Bericht door marksanne »

Echt gaaf Dennis!
Ben niet jaloers.
Oh wacht... toch wel!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Yes!!!

Bericht door KNOEI 8G »

Tof, staan ze allemaal droog en kunnen ze de liefde en aandacht krijgen die ze verdienen :thx:
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Yes!!!

Bericht door marksanne »

Waar blijven die foto's :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Plaats reactie

Terug naar “Kletsen / off-topic / fun / flauwekul”