Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Van ons / aan ons
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Goedemorgen allemaal,,tja jullie zullen wel denken wat moet hij hier nu weer met die space wagogon,maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan , en heb dus vanmorgen een hele mooie 6G gekocht van 1991 GLS I schakel met 149000 op de teller,,,grijs van kleur 1ste eigenaar en geen roest deuken . t,is een limeted idetion uitvoering,,met speciale bumper spoiler achter op en licht metalen velgen,,,,,hou deze auto voor mezelf ,,,spacewagon zet ik voor het huis en die galant gaat in de garage en schors ik zowiezo de winter en ga er alleen zomers in rijden,,,,dus superblij mee !! Haal hem eind april op ,,,want eerst staat een verbouwing van,thuis te wachten ,,komt een zorgunit achterthuis te staan van 8 bij 3,5 meter,,,,,voor m,n vrouw,,, en komt volgende maand ook nog een nieuwe keuken in.dus allemaal positieve veranderingen,,,,maar Ingrid zei ook al ,,je gaat niet naar de kroeg, ga nooit uit dus is ook van mening dat ik een hobby moet hebben en dat is dus die galant....1250 euro met een nieuwe APK....dus straks in april komen wij met de space wagon ,,maar kom vast een keer met de 6G....tja Galant een virus waar je nooit van af komt ..gr Jan. :cheer: :cheer: :bye :bye en nu de fotos,
Bijlagen
Mitsu-zl-90-xp-voor.jpg
Mitsu-zl-90-xp-achter-2.jpg
Mitsu-zl-90-xp-achter.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-2.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-3.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-1.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-5.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-3.jpg
Mitsu-zl-90-xp-binnen-4.jpg
Laatst gewijzigd door janmitsv6 op 13 feb 2014, 14:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1001
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door cvw »

Gefeliciteerd Jan, een prachtige 6G als ik de foto's zo bekijk. Enneh......... ik ben jaloers op je; een Galant kopen voor de hobby. :)
Succes met de verbouwingen de komende tijd.
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door foks »

haha, daar is ie weer.
Groot gelijk hoor. Veel plezier ermee gewenst.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door m4v3r1ck »

wow that car is really puuurrrrfect
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door menno3x8g »

Haha, je kan het niet laten.
Je bevestigt weer eens: eens (een) galant, altijd (een) galant!
Veel plezier!!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Nee kan het niet laten,,maar de galant als hobby,,ja ben nou eenmaal gek op zo,n bak en zal er alleen zomers in rijden ,,,voor de rest staat hij in de garagebox,,,,waar ik alles in het teken heb van de galant ,,posters onderdelen gereedschap etc etc ,,,sommigen verklaren me voor gek ,,maar laat ze maar ha ha ...heb nog subwoofers liggen en nogorigineel galant cd opberger onder de radio ,,en nog een doos op zo;der met 6G spullen ,,zal ik in gaan neuzen wat er nog inzit van vroeger,,zou het niet weten,,, :?
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door KNOEI 8G »

Oh my god! Nu weet ik het zeker dat je het record meeste verschillende galants in een jaar tijd op je naam hebt Jan! :wha: :wha:

Maar mooi dat je weer "terug" bent, nette wagen hoor! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matinno
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 mar 2012, 13:48
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door Matinno »

Jan gefeliciteerd met de Galant!
Ziet er erg mooi uit.
Geniet ervan.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door MD »

top !!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Ha ha ,,,zal is op een rijtje zetten hoeveel verschillende mitsu,s ik vorig jaar gehad heb ,,,maar de space wagon blijft hoor !! ideale wagen voor Ingrid , m,n lieve vrouwtje,,dus die is van haar en ik heb straks weer een oude bak ha ha,,,,en als ze echt niet meer in de spacewagon kan ruil ik die wel in voor een echte rolstoelauto ,,maar ik heb weer een GALANT !! Moet alleen nog even op zoek naar zo,n stuk ijzer onder de bumper ,oftewel een trekhaak,,,zet,m d,r zelf wel onder,,,maar zal niet zo moeilijk zijn toch ?? Nee kon het niet laten !! :yes: :yes: :bye :bye dit word zolang als ik mits rij , is al 33 jaar,,,m,n 5e 6G ,,,,,even kijken 2013 galant 7Gv6 colt 6G spacewagon en,t reneaultje en nu dus de 6G ....
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door ghino »

kleur grijs?????
Tis een Limited Edition....
Die zijn niet grijs maar zilver met een lichte blauwe gloed erin.

De parel onder de galants... Vergeet niet onder het rooster bij de ruitewissers regelmatig schoon te maken.

Pracht bolide, geniet ervan, stiekum nouja laat het stiekeme er maar vanaf mis ik mijn Limited edition nog steeds
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Bedankt voor de tip,,,Ghino,,,vind het nog steeds mooie auto,s zoals alle galants !!! Maar t.is een nette complete auto zonder deuken roest en krassen met maar 149000 km. dus ben er blij mee.en t,is net als met muziek ,,,t,zijn tijdloze auto,s en ze zijn goed . en rijden lekker....dus denk zelf dat ik hem nooit meer weg doe....komt in een garag te staan en alleen zomers op de weg.
en laat als het nodig is ,,helemaal tectyleren en mischien doe ik dat zelf wel...houd je van de straat he .. :yes:
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door Twain »

JEEEJ nog een LE :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door marksanne »

prachtbak! lijkt wel nieuw!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Nou , is niet nieuw hoor ,is maar 23 jaar oud !! :lol:
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door Lowlands »

Is toch niks!Voor een Galant? :D
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door Xenon »

Zo dan, Jan. Als je het waagt om deze Galant binnen vijf jaar nog eens de deur te wijzen, dan bezorg ik je persoonlijk een verbouwing die niet in meters valt uit te drukken! :uhu: ;) :P

Man, waar heb je dit juweeltje vandaan? Dat interieur... :yum: ... heb flashbacks naar m'n eerste 6G... :emo:

Ik wens jullie héél veel plezier met dit juweeltje. Toppie! :cheer:
Geniet van alle positieve wendingen. :agree:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Auto staat in limburg in het plaatsje Nuth,,,vlakbij Valkenburg,,,dus als ik hem op haal kan ik hem gelijk inrijden !! heb nog donkere knippers liggen zag ik en nog wat andere kleine dingen van de 6G zelfs nog een nieuwe uitlaat,,,ja wie bewaard die heeft wat he ? En ja hoor we blijven ondanks alle tegenslagen positief,,,iedereen weet dat Ingrid mijn vrouwtje ms heeft en ik de zorg op me genomen heb via PGB 24 uur per dag , en komt nu een Zorgunit van 8 bij 3.5 meter achterthuis te staan plus een hogere indicatie dat ik nog meer hulp kan krijgen want ze kan niets meer ,,,nog geen kopje water vast houden ,,,dus is niet leuk maar we gaan weer met de selur hut op vacantie met de space wagon en ja we blijven positief en de galant is echt een uitlaatklep voor mijzelf , om te sleutelen poetsen rijden en zo mooi mogelijk houden , Prettig weekend allemaal.
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Goedendag allemaal,,,,jullie zullen wel denken daar heb je hem weer ,,,maar mijn plannen met auto,s is weer gewijzigd,,,had een optie en aanbetaling gedaan op die mooie 6G voor de hobby,,maar helaas staat de ms bij mijn vrouw niet stil en is de laatste weken VERSCHRIKKELIJK !! Achteruit gegaan , kan nu niets meer geen glas of lepeltje ,,laat staan zelf eten of drinken,,,,staan lukt ook niet meer en is helemaal afhankelijk van mij geworden,,,,nu is het zo dat ik via PGB de zorg kan betalen ,,,lever zelf de zorg ,, maar nu ik het niet meer alleen kan moet en heb ik hulptroepen ingeroepen en een hogere indicatie gekregen om mijn vrouw te verzorgen,,,,we waren allang bezig om een zorgunit ( Slaapkamer met tilliften en douche) te krijgen , en dat krijgen we nu dus ook na 6 jaar strijden met de gem Hoogeveen. 7 april komt de zorgunit van 9 meter bij ons in de tuin waar eerst de galant v6 stond dus..Dus er gaan veel veranderingen komen,,,,ook mijn inkomen veranderd weet niet hoe of wat,,,maar t,zit allemaal weer niet mee,,,,heb een besluit genomen en die galant laten varen ,,kon niet het volledige aanbetaalde bedrag terug krijgen ,,nou ja jammer dan,,,t,is allemaal shit,,,,en blijf nu gewoon doorrijden in mijn Spacewagon,,wat ook geen straf is ,,,loopt als een zonnetje,,,,dus weet niet wat de toekomst brengen mag en wou zelf wel naar de meeting komen op 13 april toch ?? Maar moet dan wel iemand bij m,n vrouwtje hebben,,,zal ophouden met dit verhaal en hopen dat dit niet te snel verder achteruit gaat anders zie ik dit op kort termijn niet goed aflopen,,maar blijf positief maar t,is moeilijk ..Gr Jan Oelen uit Hoogeveen en zal tzt wel even de foto van die galant er af halen,, dus zal nu wel weer opnieuw te koop staan,,,
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door Lowlands »

Sjee!Jammer van je vrouw en zonde van de Galant!Sterkte Jan!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Thanks lowlands !!! Tja elk huisje heeft z,n kruisje maar hier istie wel zwaar op .t moment...trusttuuu voor nu.
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door KNOEI 8G »

Mooi kl#te Jan! :no:
Afbeelding
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Ja t,is allemaal kl###te Nico,,,maar heb nu 24 uur zorg,en ik word een beetje ontzien,,,kan ik even wat dingen voor mezelf doen,,,m,n spacewagon is goed poetsen,,,is hij wel aan toe en krijg m,n vrouw daar ook al niet meer in,,,,dus we zien wel is in de toekomstwat ik met die hoge dure auto doe,,,eerst maar is de aanbouw aan huis voor mekaar maken en zien dan is verder...
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door menno3x8g »

Nou, het zit je niet mee.
Het lijkt of je voortdurend achter de feiten aanloopt.
En je kan niks anders doen dan afwachten hoe het verder gaat.
Lijkt mij niet gemakkelijk.
Wel fijn dat die zorgunit er eindelijk komt, ook al drukt ie de galant weg.
Heel veel sterkte!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door KNOEI 8G »

Precies en wie weet zien we je dan snel genoeg weer terug hier! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Heb nu een garagebox ,,gehuurd hier 10 meter achter mijn huis,,had een garage 6 km rijden ,,maar stond al twee jaar ingeschreven en t,is roofgoed hier ,,,dus m,n auto staat toch weer binnen en word mijn hobbyhok,,,,voor mijn poetsmiddelen en onderdelen van mitsu,s dus kan ik me terugtrekken ,maar ja loop echt iedere keer achter de feiten aan ,,hoeveel auto,s heb ik de laatste jaren niet gehad,,en die klote ms staat niet stil,,,krijgen echt alle aanpassingen wat maar mogelijk is helaas is dat nodig,,en de mensen die mij helpen willen ook kijken voor een rolstoelauto van de gemeente,,maar ja tegenwoordig met die bezuinigingen,,,tja maar wie weet,,en als dat doorgaat koop ik weer een galant,,,maar eerst maar is zien,,morgen beginnen met de sloop van de carport achter thuis want 7 april komen ze met de zorgunit,,,,zal nog wel foto,s maken waar , m,n v6 altijd stond en hoe het word,,,,maar gelukkig kan mijn liefie thuis blijven wonen ,,,dat was mijn grootste angst, ik met m,n zoon van 11 thuis en zij in het verpleegtehuis,,,maar dat gaat gelukkig niet door...t,zal tzt wel foto,s plaatsen < Gr Jan,,,
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Oja thanks boys ,,dat jullie dit geklaag van mij aan willen horen,,,, :wha: :wha: :thx: :thx:
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door foks »

Nou, ik denk dat iedereen hier volkomen begrijpt dat je er het beste van probeert te maken.
Ik wens je alle sterkte. Ik begrijp dat je nu een garagebox vlak bij huis hebt. Ideaal!
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant voor mezelf gekocht vanmorgen !!

Bericht door janmitsv6 »

Nou heb 125 euro van die man terug gekregen,,had 250 aanbetaald,,nou ja beter iets dan niets,,,gistermiddag carport gesloopt,,,ha ha en ik was ook gesloopt,,ongewoon werk samen met m,n schoonpa even kwaad gemaakt met 2 accuboormachines ,,,,,
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”