Space wagon of mischien galant ?

Van ons / aan ons
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Hoi allemaal,,,,lange tijd niet op de site gekeken,,,maar weer grote veranderingen in huize Oelen,,,,lang verhaal kort te maken : Na vele jaren strijden met de gem HGV,,is er eindelijk dus een zorgunit actethuis gekomen,,,en ,t gaat nu ect bergafwaards met Ingrid m,n lieve vrouwtje,,,helaas en heb nu zorg ingekocht via PGB,,want alleen lukt me dat niet meer...Nu de auto,s ,,tja jullie weten dat ik vorig jaar heeeeel wat auto,s gehad heb om ingrid maar op zo,n prettige manier te kunnen vervoeren en had ook zo,n renaultje rolsoelauto die ik dus ingeruilt heb voor de space wagon,,,nu is het geval dat ze ook al niet meer kan staan , dus krijg haar met geen mogelijkheid meer in de mits,,,dus konden we een taxivergoeding krijgen van 4000 euro per jaar en keer 7 , want zolang moet dat vervoer hier meegaan,,,is du 28000 euro,,,ik schrok er van ,,ja meneer maar we kunnen ook een geschikte auto kopen voor u !! Nou dat zou mooi zijn !! Hoefde verder zelf geen actie ondernemen,,en moest maar afwachten dat ze een auto voor ons hadden,,,wij blij !! MAAR !!!!! Twee weken later telefoon,,,,ja meneer hebben even overlegt en sorry maar t,is toch verandert en jullie moeten zelf een auto kopen van maximaal 2 jaar oud en doen de de aanpassingen aan,,,,Shit !! 20.000 euro voor een auto heb ik ook niet en ga niet lenen...nou kunnen we weer de hele zomer thuis zitten,,,,,,had spijt dat ik dat renaultje weggedaan had met 26000 op de klok en wel 20 jaar oud maar dat maakt niet uit,,,ik s,middags kenteken gegoogelt en verdomt staat te koop in Arnhem ,,,geblelt en 2500 euro,,nou ik onderhandelen deed net of ik gek was ( Ben ikmook wel een beetje ) Ha ,,,,en na veel zeuren werd hij voor de deur afgelverd voor 2200 euro ,,,ha ha het vertrouwde straatbeeld weer ,zeiden de buren ,,maar auto,tje is 60 km verder en rijd als nieuw we kunnen weer weg,,,en nu de spacewagon,,tja rijd goed veel opties ,,en zit lekker hoog,,,en een goede caravantrekker,,maar die vaste lasten he en mijn gevole voor de galant ,,wil niet weg,,,dus toch stiekum kijken op internet en mijn voorkeur is toch een 6G ,,,,, :yes: Kom ik een galant tegen bij lancker in weesp,,,van 92 een 2.0 GLS I automaat ,,speciale uitvoering,,met stoelverwarming electrisch schuifdak af fabriek en verder alle optie,s van een gls,,,met lichtmetaal....vraagprijs 2950 euro,,als nieuw,,is van de dealer zelf geweest en heb al onderhandeld ,,en kan zo ruilen zonder centen ,,eerst wou hij 1000 toen 500 en nadat ik hem foto,s gemailt had ,,ging hij overstag met het voorstel ,,nieuwe apk en zo ruilen zonder centen ,,sta in twijfel maar mijn vrouw zegt !! Volg je hart ,,en die zegt Doen !!! Kijken jullie maar is bij auto lancker .nl en geef jullie mening ,,,Gr Jan. oja hier nog m,n space wagon. en,t renaulje.
Bijlagen
space wgon
space wgon
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Vergeten ,,foto renaultje en mischien galant !
Bijlagen
Galant automaat.jpg
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

renaultje....rolstoelauto.
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Maar die rolstoelauto heb je toch nodig voor je vriendin?Dus die Galant is dan extra voor jou?Dat is dan twee auto's met alle extra kosten...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Ha ha,,mijn vrouw,,maar ,,,exstra kosten ?? renaultje kost me 29 euro aan wegenbelasting in de maand verzekering is al betaald voor een jaar ,en de spacewagon 73,,,,als ik die galant koop ben ik goedkoper uit ,,toch twwe auto,s en renaultje en galant samen 81 euro aan wegenbelasting per maand,,dus valt mee en moet een goede caravantrekker hebben want daar ga ik ook weer mee op stap....en zo,n galant blijft een hobby,,,moet toch wat hebben ,,,ga niet naar de kroeg,rook niet geen sport .alleen maar de 24 uur zorg voor m,n vrouw en moet toch een uitlaatklep hebben ...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Twain »

pfff ik ga verhuizen... ik betaal meer voor 1 auto....
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Twain schreef:pfff ik ga verhuizen... ik betaal meer voor 1 auto....
Haha!Ik betaal nog minder per maand voor mijn Galant!Namelijk 47 euro!(hij dus 52,want 81-29=52)En 53,55 voor de allriskverzekering..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

ja t,is raar geregeld in nederland wat dat betreft,,,waarom niet overal gelijk ??
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Twain »

omdat de kiezers van stomme partijen vonden dat als je in groningen woonde je waarschijnlijk nooit in zuidholland de weg zal gebruiken dus betaal je voor de weg in groningen en aangezien ze in groningen veeeeeeeeeeeeel minder weg hebben dan in zuidholland betaal je er flink minder ...

ik betaal 68 euro zonder de lpg toeslag en 97 met gas toeslag... de provinciale opcenten hebben inmiddels bijna het basisbedrag ingehaald :(
nu moet ik wel zeggen dat de sedan weer een tikkie goedkoper is omdat die niet in een hogere gewichtsklasse is gekomen na het inbouwen van de gasinstallatie die was 249 per kwartaal
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Ga a,s woensdag met m,n schoonpa naar weesp ,,kijken bij die galant en wie weet als hij goed is .....
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door KNOEI 8G »

Ik ben benieuwd Jan, volgens mij hebben we er binnenkort weer een galant bij :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Twain »

jeeeej voor de 6g :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door foks »

succes , zo te lezen is alles dus weer veranderd onlangs.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Denk het wel ,,dat ik die space wagon weer weg doe voor die galant,,,,heb overlegt,,dat als die auto echt goed is hem a,s woensdag gelijk meeneem !! Word vervolgd,,,,achteraf had ik die 7G v6 nooit weg moeten doen en,t renaultje ook niet ,,maar goed liep achter de feiten aan,,,,en zitten wat de voorzieningen en heb proffesionele hulp erbij weer in een rustiger vaarwater,,,,dat is ook de reden dat ik vorig jaat iedere keer andere auto,s had,,,,,,,,,,dus als ik woensdag die auto heb ,,zal ik gelijk foto,s posten,,,,,zit stiekum al te kijken naar een goed 2 din radio en dikke velgen,,,erg he ??
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Kortom,je raakt te gauw in paniek,je had het eerst even op z'n beloop moeten laten...Dan had je nu die 7 G V6 nog gehad..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Tja ,,,mischien wel maar hier zeggen we : Achteraf kijk je een koe in de kont ! ....maar goed ben een positief man en miscien heb ik straks wel weer een mooie G :bye :bye
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Twain »

Lowlands schreef:Kortom,je raakt te gauw in paniek,je had het eerst even op z'n beloop moeten laten...Dan had je nu die 7 G V6 nog gehad..
Serieus?
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Ja,serieus!Ik heb de afgelopen tijd ook wel eens gedacht van dat ik mijn auto moest verkopen,ook al kreeg ik er nog weinig van.Maar dan had ik geen wegenbelasting en verzekeringspremie en geen APK meer te betalen.Niet gedaan,en onder slechte financiële omstandigheden toch gehouden,nu gaat het wat beter,moet nog wat schulden op lossen,maar ik heb nog steeds mijn auto..Die schulden los ik dit jaar nog op...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Ja mooi is dit ,,die dealer in weesp ja meneer auto is 100 % nieuwe apk er op en klaar !!! Niet dus had voor morgen eigenlijk vandaag dus t,is al woensdag nu,,,alle hulptroepen geregeld om de auto ,,op te halen als hij goed was, maar kreeg een mail,,moet a,s donderdag vrijdag of zaerdag maar terug komen ,,dan is hij mischien klaar ja ja wie weet wat er nog mee aan mankeerd,,,,wat een klooioo,,,,ben echt gek met een galant maar die spacewagon rijd ook fantastisch en het verschil aan belasting pr maand ...ach , 30 euro verschil ,,,,,moet maar is even kijken en anders door rijden met die wagon ,,ben eigenlijk ook wel stiekum gek op die auto geworden,,hij trekt zo lekker onder in de toeren goede caravantrekker,,,en er zitten heeeel veel exstra,s op,,,,zien wel..
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Xenon »

Jeemig, Jan... Jij slingert ook alle kanten op zeg :lol: :yes:
Ga eens rustig zitten en laat eens alles rustig (en dan vooral RUSTIG) bezinken, maak een keuze wat je gaat doen en hou jezelf daar dan ook aan. En wordt 't door externe invloeden een dag later, so be it.
Maar als ik zo je reacties lees, dan gaat ook bij jou wel zo'n drie keer per dag het roer om. Ik kan het in ieder geval allemaal niet meer volgen :lol: :emo:

Los daarvan denk ik dat je vrouw best wel gebaat is bij de wat ruimere, hogere en vooral comfortabele koets van de Wagon. Volgens mij stelt ze zich veel te bescheiden op tegenover jou. Ze zal er ongetwijfeld ook zelf iets van vinden? Als ze ineens zo hard achteruitgaat, is het misschien niet zo verkeerd om je meer op de gezamelijke mogelijkheden te focussen, ipv een andere auto? Pak jullie sleuthut achter de Wagon en ga saampjes genieten wat er nog te genieten valt! Pluk de mogelijkheden! Dat gaat met een Wagon zeker zo goed als met een Galant of Renault... ahum...

Ik ga je niet zeggen wat je wel of niet moet doen. Ik bekritiseer je allerminst (en dan verzwijg ik erbij dat ik, gezien de situatie, een berg respect voor je heb).
Maar als je hier je twijfels deelt, mag ik er hier ook op reageren. En het is 100% goed bedoeld!

...relaaaaaax... :) ;) :yes:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Yeaah!Peace man! :lol:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Peace mannnn...yesss. Oke nou Heb de space wagon in januarie gekocht ,,,toen kon ze nog staan en nu ???? kan niets meer niet staan doe nu alles met de tillift en op de rand van het bed is ze nu ook het evenwicht kwijt ,,,valt link rechts of steil achter over ,,,daarom kreeg ik haar nu ook al niet meer in de wagon,,,dus heb die rolstoelauto nu ,,,doe ik haar achter met rolstoel en al en rijen maar....en de wagon ??? Heb ik niet meer heb door gezet ,,Die dealer in weesp kwam me tegemoed met nieuwe remleidingen nieuwe apk en garantie door hem zelf,,,,dus heb nu een galant weer en zit alles op en aan ,,,en ja 1ste eigenaar garagehouder zelf en,,,mooi fabrieksdak,,,licht metaal,,stoelverwarming koplampsproeiers en speciale bumpers ,,en zit geen deukje of roest aan ,,,,een paar heeeeeeeeeeeele kleine beschadigingen ,,je moet ze echt zoeken ,,,en rijd echt Muisstil ,,,,ook bij 130 of heb er even 160 mee gereden maar echt ongelovelijk geen rammeltje of bijgeluiden te horen en is de galant is thuis voor de deur afgeleverd ,vind het top,,,,dus dit is dus echt mijgalant weer en nooit weer weg doen,,,nooit is een heel eind maar ,,je snapt me wel,,,,Dolgelukkig met m,n auto,,,bouw jaar 1992 met 150,000 op de klok...oordeel zelf ,,,
Bijlagen
20140703_120554.jpg
20140704_151027.jpg
20140704_151035.jpg
20140704_151052.jpg
20140704_151101.jpg
20140704_151109.jpg
20140704_151109.jpg
20140704_151144.jpg
20140704_151217.jpg
20140704_151559.jpg
20140704_151433.jpg
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door marksanne »

Ziet er snaarstrak uit! Prachtigding!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door KNOEI 8G »

Ziet er goed uit Jan, veel mooie KM's gewenst :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Twain »

wat een mooie wagen:)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Lowlands »

Ongelofelijk!Ook nergens iets van troep in de naden van het schuifdak te bekennen.Dit is echt een timemachine!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Matinno
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 mar 2012, 13:48
Provincie: Noord-Brabant

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Matinno »

Jan, wat een mooie auto!
Veel veilige km-ers gewenst.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door foks »

tjonge wat een plaatje... goed voor zorgen!
veel plezier gewenst hoor.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Ja boy,s ben er ook suprblij mee,,,,,het gevoel van een klein jongetje wat een nieuwe fiets krijgt ....hahah...vanmiddag even een nieuwe autoradio gekocht ,,,,heb nog een actieve subwoofer ,,had ik ook in de v6 en mischien nog is kijken naar andere velgen,,,eerst maar is voetbal kijkenvanavond,,,,Gr.
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Xenon »

Sow zeg, ik moet toegeven dat je ze wel eruit te halen weet. Je hebt er kennelijk wel een neus voor, want de vorige 6G die je had gescoord (en nog geen week hebt gehad, zoiets :x ) zag er even oogverblindend uit als deze. Wat een beauty! En ook nog een Hatchback (die bij mij sowieso al een streepje voor heeft op de sedan :x: ). Chapeau Jan.
Ik heb ook deze uitvoering (2.0 GLSi) gehad en als ik aan 'm terugdenk, dan krijg ik vanzelf weer zo'n typische smile op m'n klep :emo: ... heb 't altijd een dijk van een auto gevonden!
Heel veel plezierige kilometers toegewenst :D 8-) :yum:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Ja,,,dank je en oei,,,mag mag van de buurt de eerste 10 jaar gen andere auto,s kopen hahaha,,,,wat een bekijks met die auto,,,en zelfmijn moeder van 89,,ha zit aan de zuurstof in de rolstoel,,nou rolstoel achter in en rijen,,,,potverdomme zegt ze hoe kommie doar nou weer an,,,,tja,,,ben wel de enigste in Hoogeveen,,,met zo,n auto,,,volgende week maar is poetsen ,,hoeft bijna niet want twee jaar geleden is hij bij een poetsbedrijf gepoetst en daarna geen regenwater meer gezien hoorde ik van de mitsudealer in weesp waar hij weg komt,,,,zowiezo de radio er in en mischien nog andere velgen ,,,,twijfel nog ,,origineel heeft ook wel wat..
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door foks »

ik weet niet of dat originele velgen zijn. Persoonlijk vind ik ze heel mooi staan bij de auto, maarja dat moet je uiteindelijk natuurlijk zelf bepalen ;)
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door Xenon »

Nee, dit zijn niet de originele GLSi-velgen. Maar een ster-design misstaat niet gauw onder welke auo dan ook.
[External Link Removed for Guests] horen er standaard onder te zitten.
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Space wagon of mischien galant ?

Bericht door janmitsv6 »

Heb het opgezocht want ik heb de verkoop boeken nog uit die tijd en inderdaad ,,dat zijn inderdaad,, de originele velgen....PS Heb de documentatie nog over deze auto,s dat waren boeken bestemd voor de dealer ...heb alle prijslijsten en optielijsten nog van veeeeeeeeeeeeeeeeele mitsubishi,s .Als ik een onderdeel hebben moet pak ik eerst een folder en ga dan naar de dealer met het juiste onderdeel nummer ,,,staan ze verbaast van te kijken, Ha...mischien kan ik ze nog ergens op de kop tikken of die originele GTI velgen,,maar is zien.
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”