gezocht modelauto legnum

Alles wat je te koop wil zetten dat NIET (!) bij de 6G/7G/8G te koop rubrieken kan!
Plaats reactie
Jouke
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 dec 2013, 21:28
Provincie: Utrecht

gezocht modelauto legnum

Bericht door Jouke »

Om toch nog een herinnering te hebben ben ik op zoek naar een schaalmodel van een legnum en desnoods van een galant wagon.
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 676
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Yeti »

Ik heb ooit een plastic model kit 1:24 van een Legnum verkocht aan een forum member.

Afbeelding
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Gebruikersavatar
Esperante
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 sep 2017, 20:28
Provincie: Noord-Holland

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Esperante »

Ik ben inmiddels eigenaar van de 8-KZD-86 en ook ik zit in hetzelfde bootje. Zou ontzettend graag een modelauto ervan willen, maakt niet uit welke schaal. ZIjn alleen verdomd lastig te vinden...
Ik heb me bij dit forum aangesloten en alles wat ik kreeg was dit stukje tekst.
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 676
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Yeti »

Blijkbaar bestaan er 3 verschillende versies.

Zoektocht zal denk ik in Japan plaats moeten vinden.

[External Link Removed for Guests]
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Jouke
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 dec 2013, 21:28
Provincie: Utrecht

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Jouke »

Esperante schreef: 29 jun 2020, 13:15 Ik ben inmiddels eigenaar van de 8-KZD-86 en ook ik zit in hetzelfde bootje. Zou ontzettend graag een modelauto ervan willen, maakt niet uit welke schaal. ZIjn alleen verdomd lastig te vinden...
Ik heb deze net besteld. Duurt twee maanden voor hij er is zeggen ze, ben erg benieuwd. Er staat dat er nog 1tje is! [External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 321
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Qualconu »

Houdt er rekening mee dat sinds 1 juli 2021 alle invoer van buiten de Europese Unie BTW-plichtig is, en daarmee dus ook ingeklaard moet worden bij de Douane.
Vaak hoeven geen invoerrechten te worden betaald (onder 150 Euro). (invoerrechten = Douaneheffing = importbelasting)
De inklaringskosten bedragen (afhankelijk van de pakketdienst) ongeveer 17 Euro. (Kosten voor het inklaren van de goederen bij de Douane door de pakketdienst/PostNL)
BTW wordt berekend over goederenbedrag + verzendkosten + invoerrechten + inklaringskosten.
Deze extra kosten dienen vóór aflevering, door de koper te worden betaald aan de pakketdienst/PostNL bij aankomst van de goederen in Nederland.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Jouke
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 dec 2013, 21:28
Provincie: Utrecht

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Jouke »

Jouke schreef: 12 aug 2021, 12:19
Esperante schreef: 29 jun 2020, 13:15 Ik ben inmiddels eigenaar van de 8-KZD-86 en ook ik zit in hetzelfde bootje. Zou ontzettend graag een modelauto ervan willen, maakt niet uit welke schaal. ZIjn alleen verdomd lastig te vinden...
Ik heb deze net besteld. Duurt twee maanden voor hij er is zeggen ze, ben erg benieuwd. Er staat dat er nog 1tje is! [External Link Removed for Guests]
Ik kreeg al snel de melding dat ze de trigger mauve-versie terug naar de fabrikant hebben moeten sturen omdat er iets met interieur zou zijn, maar dat ze wel een zwarte konden leveren. Ik had aangegeven dat ik wel zou wachten tot ze de trigger mauve-versie weer zouden hebben. Kreeg lang geen reactie maar na een maand en lang aandringen gaven ze toe dat ze alleen de zwarte konden leveren. Hij staat nog steeds op ebay, dus ik heb het gevoel dat ze die alleen laten staan om klanten te lokken. Ik ga het nu maar bij een andere proberen.
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 321
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Qualconu »

Inmiddels staat er in de hyperlink dat het item niet langer beschikbaar is.
Ik hoop voor je dat het geen 2 maanden duurt voor je je geld terug hebt.
Als je betaald hebt via PayPal heb je in ieder geval 'n "geld terug garantie"
Succes met de zoektocht verder; Zal niet mee vallen inderdaad.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 676
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: gezocht modelauto legnum

Bericht door Yeti »

[External Link Removed for Guests]
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop/te ruil/gevraagd/gratis”