8G V6-24 CvW - New Home @ Uray25
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
gretver.. breng je iets weg want dan wordt het goed gemaakt.. .. NOT... En daarom heb ik hekel aan de meeste "monteurs" .
Maar dan had je zeker ook wel wat extra banden slijtage aan die kant?
VEEL plezier met je testrit
Maar dan had je zeker ook wel wat extra banden slijtage aan die kant?
VEEL plezier met je testrit
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Bandenslijtage is mij niet opgevallen. Kan hoor, maar ik heb eigenlijk nog nooit zo snel banden versleten als op de V6. Snap daar eigenlijk niets van.
De testrit was heerlijk. Het is weer een vliegend tapijt. Alles strak op de weg en remmen in alle rust en als de beste.
De testrit was heerlijk. Het is weer een vliegend tapijt. Alles strak op de weg en remmen in alle rust en als de beste.
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Lekker bezig cees!
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
fijn zeg, op die manier ligt je G wel erg snel op de sloop.
Gelukkig heb je zelf nog wat inzichten en ben je een beetje handig!
Gelukkig heb je zelf nog wat inzichten en ben je een beetje handig!
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Klopt Foks. Alle reparaties en onderhoud dat ik bij dat bedrijf uit heb laten voeren heb ik nogmaals gedaan. Nou ja, alles, maar 90% zeker wel. Het zijn dus hele dure bezoekjes geweest want alle geplaatste onderdelen heb ik nogmaals gekocht en wederom vervangen. Voornamelijk zelf.
Voor de specialistische klusjes ga ik nu weer naar de dealer. Die heeft tenminste verstand van de 8G en doet de klus met liefde. Net als ik.
Voor de specialistische klusjes ga ik nu weer naar de dealer. Die heeft tenminste verstand van de 8G en doet de klus met liefde. Net als ik.
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Als er zo'n automobielbranche gerelateerde doos bij mij thuis afgeleverd wordt en ik weet wat er allemaal in zit, dan begint het bij mij acuut te kriebelen. Zo'n doos vol Amsoil produkten kan ik gewoon niet laten staan.
En laat dit nu net vandaag gebeuren. Tuurlijk wist ik dat het er aan kwam; zelf besteld.
Laatste technische onderhoudsbeurtje is exact een jaartje en 15k km's geleden. Kan een paar kilometer schelen, maar niet veel. Dus vanavond eerst de foam door het brandstoftraject van de motor gestuurd. Nou, dat zie je echt wel op een windstille avond. Inspuiten die handel en 10 minuten wachten. Daarna starten en ............ hoppa, niets meer te zien achter de auto en in de rest van de straat.
Na een paar minuten een rondje gereden. Dan blaas je de laatste resten uit de uitlaat. Even gas geven en Oeps!! De auto's achter je gaan direct van het gas, want waar komt die mist ineens vandaan? Nou ja, het is al snel vrijwel weg en dus tijd voor de volgende stap, de motorblokflush.
De olie was niet nieuw meer, maar zeker niet zwart. Zo'n beetje donkerbruin. Omdat het de eerste keer is dat ik het blok flush was ik benieuwd naar de kleur van de olie na de behandeling. Dus flesje Amsoil er in en 15 minuten stationair draaien. Daarna de 8G naar binnen en de olie aftappen. Wat een bagger levert dat op zeg. Gitzwarte olie. En als je dan door dat gat van de olievuldup kijkt naar het kleppendeel van de voorste cylinderbank dan zie je toch een heel mooi schone kleppen en veren. Ik heb echt de indruk dat er een flinke schoonmaakbeurt aan de binnenkant van het motorblok is uitgevoerd. En alleen die indruk vindt ik het geld voor dat flesje al waard. Uiteraard is er een nieuw oliefilter op het blok gezet en een lading verse Amsoil olie in gegaan.
En wat loopt het dan allemaal weer lekker soepel als je daarna een rondje rijdt. Mjammie, genieten. Ook voor de oortjes.......
De 335.000 km staat nu op de teller. Op naar de 350.000 km voor het volgende beurtje.
En laat dit nu net vandaag gebeuren. Tuurlijk wist ik dat het er aan kwam; zelf besteld.
Laatste technische onderhoudsbeurtje is exact een jaartje en 15k km's geleden. Kan een paar kilometer schelen, maar niet veel. Dus vanavond eerst de foam door het brandstoftraject van de motor gestuurd. Nou, dat zie je echt wel op een windstille avond. Inspuiten die handel en 10 minuten wachten. Daarna starten en ............ hoppa, niets meer te zien achter de auto en in de rest van de straat.
Na een paar minuten een rondje gereden. Dan blaas je de laatste resten uit de uitlaat. Even gas geven en Oeps!! De auto's achter je gaan direct van het gas, want waar komt die mist ineens vandaan? Nou ja, het is al snel vrijwel weg en dus tijd voor de volgende stap, de motorblokflush.
De olie was niet nieuw meer, maar zeker niet zwart. Zo'n beetje donkerbruin. Omdat het de eerste keer is dat ik het blok flush was ik benieuwd naar de kleur van de olie na de behandeling. Dus flesje Amsoil er in en 15 minuten stationair draaien. Daarna de 8G naar binnen en de olie aftappen. Wat een bagger levert dat op zeg. Gitzwarte olie. En als je dan door dat gat van de olievuldup kijkt naar het kleppendeel van de voorste cylinderbank dan zie je toch een heel mooi schone kleppen en veren. Ik heb echt de indruk dat er een flinke schoonmaakbeurt aan de binnenkant van het motorblok is uitgevoerd. En alleen die indruk vindt ik het geld voor dat flesje al waard. Uiteraard is er een nieuw oliefilter op het blok gezet en een lading verse Amsoil olie in gegaan.
En wat loopt het dan allemaal weer lekker soepel als je daarna een rondje rijdt. Mjammie, genieten. Ook voor de oortjes.......
De 335.000 km staat nu op de teller. Op naar de 350.000 km voor het volgende beurtje.
Laatst gewijzigd door cvw op 13 nov 2012, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Dus daar kwam die mistbank ineens vandaan....
het blijft idd gewoon heel erg leuk om rookgordijnen te maken
het blijft idd gewoon heel erg leuk om rookgordijnen te maken
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: 8G V6-24 van CvW - Verse APK en wielhub
Idd alleen daarom is het al leuk om die foam er doorheen te spuiten!!
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Sommige dingen moet je gewoon vastleggen. Omdat je anders het risico loopt om ze te vergeten. Of omdat ze gewoon leuk zijn. Of omdat je weer met snode plannetjes bezig bent..........
Ach, jullie kennen mij ondertussen wel. Volgens Leon heeft mijn actie van afgelopen vrijdag gezorgd voor een waardevermeerdering van ongeveer € 500,- van de 8G. En dat is prettig om te weten in deze economisch barre tijden. Nee, ik heb er nog niets aan. Wil het ook niet "te gelde" maken. Soms gun je mensen iets op een bepaald moment, vandaar deze kentekenplaathouder. En daarom blijven de stickers van GalantFans.nl ook goed zichtbaar op de achterzijruit zitten........
Want de "snode plannen" zijn gepland en worden deze maand uitgevoerd. Hihi, ik vertel nog niet alles. Maar reken maar dat ik nu al loop te
Ach, jullie kennen mij ondertussen wel. Volgens Leon heeft mijn actie van afgelopen vrijdag gezorgd voor een waardevermeerdering van ongeveer € 500,- van de 8G. En dat is prettig om te weten in deze economisch barre tijden. Nee, ik heb er nog niets aan. Wil het ook niet "te gelde" maken. Soms gun je mensen iets op een bepaald moment, vandaar deze kentekenplaathouder. En daarom blijven de stickers van GalantFans.nl ook goed zichtbaar op de achterzijruit zitten........
Want de "snode plannen" zijn gepland en worden deze maand uitgevoerd. Hihi, ik vertel nog niet alles. Maar reken maar dat ik nu al loop te
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Je Maakt me nu wel heel nieuwsgierig cees! Kom op vertel!!
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
neeeee, je hebt toch niet je wagen ingeruild........ Oh oh.....of niet dan?
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
getankt ?cvw schreef:Sommige dingen moet een waardevermeerdering van ongeveer € 500,- van de 8G.
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Wat een spanning hier!Ik houd het niet meer uit!Als je het niet verteld voor de twaalfde komen we het nooit meer te weten.....
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Inruil? No Way!!!! Zaterdag nog naar Essen geweest en volop genoten onderweg. Kommt nicht im Frage!
Getankt? Ja, dat wel. Dit weekend een kleine 400 km gereden. Dan is de gastank echt wel leeg.
De 12e zullen we moeten overleven. Het gaat namelijk de 21e gebeuren.
Langzaamaan ben ik al met de voorbereidingen bezig. Vanavond dus de OZ velgen met zomerbanden kraakhelder gemaakt. Ze hangen in de garage omdat de winterbanden er al onderzitten, maar ze zullen op de 21e nog even "aan de bak" moeten. Tenzij er echt veel sneeuw ligt die dag.
In de komende weken nog een behandeling met Finale en een verse waxbeurt. Technisch gezien is alles wel klaar denk ik.
En verder ....................... vindt ik het erg leuk om de spanning er nog even in te houden. Ook al kost het moeite
Getankt? Ja, dat wel. Dit weekend een kleine 400 km gereden. Dan is de gastank echt wel leeg.
De 12e zullen we moeten overleven. Het gaat namelijk de 21e gebeuren.
Langzaamaan ben ik al met de voorbereidingen bezig. Vanavond dus de OZ velgen met zomerbanden kraakhelder gemaakt. Ze hangen in de garage omdat de winterbanden er al onderzitten, maar ze zullen op de 21e nog even "aan de bak" moeten. Tenzij er echt veel sneeuw ligt die dag.
In de komende weken nog een behandeling met Finale en een verse waxbeurt. Technisch gezien is alles wel klaar denk ik.
En verder ....................... vindt ik het erg leuk om de spanning er nog even in te houden. Ook al kost het moeite
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Hmmmmzzzz... Let me think...
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
O,was het de 21 ste?Nouja,had er ook eigenlijk niet zo mee...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
uitbouw van de achterbak dan
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Und etwas anderes: Essen Motor Show?
Herintroductie van de 8G?
(can't wait )
Herintroductie van de 8G?
(can't wait )
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Herintroductie???
Zou dan eerder de 11 of 12 G moeten zijn..
Zou dan eerder de 11 of 12 G moeten zijn..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
De 8G verbouwen? En Essen was geen Motor Show. Kerstmarkt is het grote woord in deze periode van het jaar.
Tsja, herintroductie van de 8G............. hmmm, groot woord. Nee, het is wel voor NL publiek, maar van een herintroductie durf ik niet te spreken. Met een beetje mazzel krijgen we wel weer wat extra aandacht voor onze Galant's.
Dat voorspelde einde van de wereld geloof ik wel. Daar trek ik mij niets van aan. "Life goes on in my opinion".
Tsja, herintroductie van de 8G............. hmmm, groot woord. Nee, het is wel voor NL publiek, maar van een herintroductie durf ik niet te spreken. Met een beetje mazzel krijgen we wel weer wat extra aandacht voor onze Galant's.
Dat voorspelde einde van de wereld geloof ik wel. Daar trek ik mij niets van aan. "Life goes on in my opinion".
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Ja, sluit je ogen er maar voor, tegen die tijd trek ik mij mooi terug op Mount Megiddo om de eindstrijd tussen goed en kwaad mee te maken.
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Haha: tijdschriftje?? Of heb je te snel gereden en kom je op de buis en 1 van die programmaas??cvw schreef:Nee, het is wel voor NL publiek, maar van een herintroductie durf ik niet te spreken. Met een beetje mazzel krijgen we wel weer wat extra aandacht voor onze Galant's.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Essen motor show was ook pas vanaf zondag voor publiek open, als Cees daar heen zou zijn geweest zaterdag zou hij dus of op de show staan of als pers aanwezig zijn. Ook ik ben trouwens erg benieuwd waar het om gaat.
[External Link Removed for Guests]
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Haha, jullie zijn ook een stel feestneuzen.
* Kijkt aan de binnenkant van zijn ogen naar het mogelijke verhaal *
20 december. Het Armageddon-moment staat voor de deur, hoewel er nog geen definitieve indicatie is dat het ook daadwerkelijk plaats gaat vinden, en er is een groep mensen onderweg een zogenaamd veilig heenkomen te zoeken. Ook CvW is met zijn 8G onderweg naar Mount Megiddo, een locatie die als veilig zijnde is bestempeld door een aantal "specialisten". Omdat hij nogal laat vertrokken is zit hij krap in de tijd om de berg te kunnen bereiken. Als jij alle verkeersregels in acht neemt zal het niet gaan lukken. Vandaar dat hij gekozen heeft voor het rijden tijdens de nachtelijke uren. Over het algemeen een geschikt moment waarop het rustig is op de weg waardoor je beter (Lees: sneller) door kunt rijden. Tot Maastricht verloopt de reis soepel en snel. Ja, de geldende maximum snelheid wordt overschreden, maar niet schrikbarend. Net voor maastricht gaat het mis. Er haalt een grote stationcar in die blijkbaar nog meer haast heeft. De stationcar duikt voor de Galant en plotseling verschijnt er een fel rood licht waarin "Politie, volgen" te lezen is. Bij de eerstvolgende parkeerplaats wordt de afrit genomen. Op dit tijdstip is er voldoende ruimte om een geschikte parkeerplek te vinden aldaar, en zo geschied dus. CvW zet de Galant achter de stationcar-met-lichtbord en bekijkt enigszins wantrouwend wat er verder gaat gebeuren. Op dit tijdstip moet je tenslotte bedacht zijn op figuren die minder goede intenties hebben.
Het voorportier aan de bijrijderskant van de stationcar zwaait open. Met verbazing ziet CvW een sinaasappelkistje naar buiten zwaaien, gevolgd door een klein gestalte met een bos krullen. Vervolgens vliegen de achterportieren open en er volgt een tv-camera en microfoon inclusief 2 koelies om al dat spul te dragen. Dit kan geen vertrouwde handel zijn flist bij CvW door zijn gedachten. Met een soepele beweging schuift hij de automaathandel in R en draait de Galant weg uit het parkeervak. Eenmaal terug op het zwarte wegdek schiet de handel in D en het gaspedaal naar de vloermat. De Galant schiet vooruit richten de bochten die voorafgaan aan de oprit naar de snelweg. Snel, maar in een strakke lijn wordt de eerste bocht genomen. In het Xenon schijnsel van de koplampen is nog net te zien dat er een oudere man in een lange blauwe jas met een brilletje op in de berm staat te wachten. CvW schenkt hier geen verdere aandacht aan en "trekt" de Galant door de 2e bocht. De vrij beschikbare snelweg ligt nu voor hem. Het gaspedaal drukt hij dieper in en de snelheidsmeter schiet met gezwinde spoed richting 200. 2 minuten later passeert hij de Belgische grens. De stationcar is niet meer te zien en het is weer rustig rondom CvW op de snelweg. Mount Meggido staat in de routeplanner. Nog even doorzetten...........
* Opent zijn ogen en ziet de zon schijnen *
Nee mannen. Bovenstaande verhaal is een hersenspinsel uit mijn "zieke" brein. Bekeuringen heb ik (hoe verbazingwekkend) nog niet gehad dit jaar.
Tsja Menno..............
* Kijkt aan de binnenkant van zijn ogen naar het mogelijke verhaal *
20 december. Het Armageddon-moment staat voor de deur, hoewel er nog geen definitieve indicatie is dat het ook daadwerkelijk plaats gaat vinden, en er is een groep mensen onderweg een zogenaamd veilig heenkomen te zoeken. Ook CvW is met zijn 8G onderweg naar Mount Megiddo, een locatie die als veilig zijnde is bestempeld door een aantal "specialisten". Omdat hij nogal laat vertrokken is zit hij krap in de tijd om de berg te kunnen bereiken. Als jij alle verkeersregels in acht neemt zal het niet gaan lukken. Vandaar dat hij gekozen heeft voor het rijden tijdens de nachtelijke uren. Over het algemeen een geschikt moment waarop het rustig is op de weg waardoor je beter (Lees: sneller) door kunt rijden. Tot Maastricht verloopt de reis soepel en snel. Ja, de geldende maximum snelheid wordt overschreden, maar niet schrikbarend. Net voor maastricht gaat het mis. Er haalt een grote stationcar in die blijkbaar nog meer haast heeft. De stationcar duikt voor de Galant en plotseling verschijnt er een fel rood licht waarin "Politie, volgen" te lezen is. Bij de eerstvolgende parkeerplaats wordt de afrit genomen. Op dit tijdstip is er voldoende ruimte om een geschikte parkeerplek te vinden aldaar, en zo geschied dus. CvW zet de Galant achter de stationcar-met-lichtbord en bekijkt enigszins wantrouwend wat er verder gaat gebeuren. Op dit tijdstip moet je tenslotte bedacht zijn op figuren die minder goede intenties hebben.
Het voorportier aan de bijrijderskant van de stationcar zwaait open. Met verbazing ziet CvW een sinaasappelkistje naar buiten zwaaien, gevolgd door een klein gestalte met een bos krullen. Vervolgens vliegen de achterportieren open en er volgt een tv-camera en microfoon inclusief 2 koelies om al dat spul te dragen. Dit kan geen vertrouwde handel zijn flist bij CvW door zijn gedachten. Met een soepele beweging schuift hij de automaathandel in R en draait de Galant weg uit het parkeervak. Eenmaal terug op het zwarte wegdek schiet de handel in D en het gaspedaal naar de vloermat. De Galant schiet vooruit richten de bochten die voorafgaan aan de oprit naar de snelweg. Snel, maar in een strakke lijn wordt de eerste bocht genomen. In het Xenon schijnsel van de koplampen is nog net te zien dat er een oudere man in een lange blauwe jas met een brilletje op in de berm staat te wachten. CvW schenkt hier geen verdere aandacht aan en "trekt" de Galant door de 2e bocht. De vrij beschikbare snelweg ligt nu voor hem. Het gaspedaal drukt hij dieper in en de snelheidsmeter schiet met gezwinde spoed richting 200. 2 minuten later passeert hij de Belgische grens. De stationcar is niet meer te zien en het is weer rustig rondom CvW op de snelweg. Mount Meggido staat in de routeplanner. Nog even doorzetten...........
* Opent zijn ogen en ziet de zon schijnen *
Nee mannen. Bovenstaande verhaal is een hersenspinsel uit mijn "zieke" brein. Bekeuringen heb ik (hoe verbazingwekkend) nog niet gehad dit jaar.
Tsja Menno..............
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
roflmao.. een lepeltje teveel hoestsiroop genomen Cees?
echt meesterlijk, ik nomineer je voor post van het jaar 2012
echt meesterlijk, ik nomineer je voor post van het jaar 2012
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Waarom nou een sinasappelkistje??
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Nouja,die Spee is ook een lange kerel,het verschil is net te veel..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Haha
Das nou eens een mooie foto erik !
Ben toch ook wel ontzettend benieuwd cees !!
Das nou eens een mooie foto erik !
Ben toch ook wel ontzettend benieuwd cees !!
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
twain schreef:roflmao.. een lepeltje teveel hoestsiroop genomen Cees?
echt meesterlijk, ik nomineer je voor post van het jaar 2012
Inderdaad, wat een verhaal!!
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Ik hou wel van verhaaltjes, je hebt me weer een paar spannende minuten bezorgd! En post van het jaar: ik stem voor !!!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Dit is teveel eer heren. Door jullie opmerkingen komen dit soort gedachten en verhalen bij mij op. Dat zit dan ineens in die bovenkamer en dan is het heerlijk om dat even aan een posting, en dus het forum, toe te vertrouwen. Daar heb ik gelukkig geen extra lepel hoestsiroop voor nodig.
Heel leuk dat jullie daar ook lol aan beleven.
Ondertussen plaag ik vrolijk verder. Na de Sinterklaasgourmet van vanavond (waaraan 70% van de Nederlandse gezinnen zich schuldig gemaakt schijnt te hebben), ben ik nog even de garage ingedoken. Nog even de zomervelgen, die reeds schoon aan de muur hingen, voorzien van een lekker vers laagje Collinite wax. De banden hebben ook een vers laagje verzorging waardoor ze mooi zwart zijn. Dat spul kan lekker intrekken tot de 20e.
Nu eerst maar eens afwachten wat het weer de komende dagen gaat doen. Of ik de kans krijg om de 8G even netjes te wassen en vervolgens met Finale en wax te behandelen. Want netjes voor de dag komen wil ik zeker de 21e en alles wat nu klaar is kan ik al van het lijstje afstrepen.
Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als zo'n 800.000 mensen de 8G (kunnen) bekijken.
Heel leuk dat jullie daar ook lol aan beleven.
Ondertussen plaag ik vrolijk verder. Na de Sinterklaasgourmet van vanavond (waaraan 70% van de Nederlandse gezinnen zich schuldig gemaakt schijnt te hebben), ben ik nog even de garage ingedoken. Nog even de zomervelgen, die reeds schoon aan de muur hingen, voorzien van een lekker vers laagje Collinite wax. De banden hebben ook een vers laagje verzorging waardoor ze mooi zwart zijn. Dat spul kan lekker intrekken tot de 20e.
Nu eerst maar eens afwachten wat het weer de komende dagen gaat doen. Of ik de kans krijg om de 8G even netjes te wassen en vervolgens met Finale en wax te behandelen. Want netjes voor de dag komen wil ik zeker de 21e en alles wat nu klaar is kan ik al van het lijstje afstrepen.
Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als zo'n 800.000 mensen de 8G (kunnen) bekijken.
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
hmmm 70%... gelukkig hoor ik graag bij de minderheid, voor mij was het "maar" verse frietjes uit de vetput
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Ik zit exact dezelfde 30% groep: patatjes!!!
On topic: gaaf Cees! Lijkt me intussen vrij duidelijk wat er gaat gebeuren de 21e!
On topic: gaaf Cees! Lijkt me intussen vrij duidelijk wat er gaat gebeuren de 21e!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
En dat is ??
Misschien ligt het aan mij mark maar ik tast nog in het duister..
Misschien ligt het aan mij mark maar ik tast nog in het duister..
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Jaha, das spannend!!martijn schreef:En dat is ??
Misschien ligt het aan mij mark maar ik tast nog in het duister..
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: 8G V6-24 van CvW - Kentekenplaathouder en meer.........
Wat IK eruit lees is dat er de 21e een autoshow is (800.000 bezoekers) waar Cees met zijn afschuwelijk strakke, blinkende 8G zal staan. Misschien op een stand van een poets-merk/bedrijf ofzo?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---