8G V6-24 CvW - New Home @ Uray25

Een mooie fotocollage van je eigen Galant!
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Hihi, dit vindt ik eigenlijk best leuk. :lol:

Tsja heren, rechtsgestuurd krijg ik er thuis echt niet door. De Legnum kunnen jullie dus afstrepen. En doe dat gelijk ook maar voor de 9G omdat die in NL niets aan de haak mag hangen. En waar moeten we verder rekening mee houden?
- Een sleurhut. Nu 1400 kg (in ieder geval) en 7,6 meter. Misschien binnenkort iets lichter en korter omdat de kids niet meer mee gaan;
- Benzine is en blijft duur;
- Iets minder km's op de teller is welkom;
- Goede staat van onderhoud;
- Geen mobiel met 30 voorgaande eigenaren in de afgelopen 7 jaren (en geloof me, die zijn er echt en bij sommige merken auto's zelfs als kenmerk zodra hij een paar jaar oud is);
- Betrouwbaarheid is een best belangrijke factor;
- Een kort lijstje met bekende gebreken is ook prettig (zeker als daar geen erg dure bekende issues bij staan);
- Zo'n vette smoel als een 8G gaat nooit meer lukken, maar het frontje mag er best eigenwijs uitzien;
- Zoveel mogelijk waar voor je zuur verdiende geld.

Dus eh, vertel het mij maar; naar welke auto('s) ben ik aan het kijken? :)
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

johnny83 schreef:;)haha sorry voor het pesten Cees...
Ik hoop dat je geniet van je nieuwe auto en weer een tijdje toe kan!!
Geen zorgen Johnny, ik kan best wat hebben hoor. :lol:
Ik denk dat ik het zeker weet en zo niet, de beslissing is genomen en "So be it!".
De 8G laat een heleboel herinneringen en foto's achter. Ik heb nooit spijt gehad van de aanschaf van die auto. De oortjes zijn 4,5 jaren extreem verwend en de glimlach zal voorlopig nog niet weg zijn 8-)
Ik denk dat de opvolger wat betrouwbaarheid wel goed zit. Voor de rest heb ik daar ook wel vertrouwen in. ;)
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door menno3x8g »

1- Grandis
2- Outlander
3- Pajero

x- Hyundai
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Buzz Fuzz
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:18
Provincie: Overijssel

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Buzz Fuzz »

Tja, de 8G heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven.

Er komt een moment dat ie de deur uit moet.

In welke leeftijdscategorie moeten we het zoeken? Hoog op de poten of weer een sedan?
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

De leeftijdscategorie is een jaar of 8. Enneh, de 8G ........... da kom wel goed. :D

Nou Menno, doe 's Iene miene mutte...... :wha:
Hoe schat je mij in? ;)
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door miss_laatjuh »

Ai :( zonde man !! Van de auto ,zoals al eerder gezegd ..de mooie verhalen ,en natuurlijk ook een leuk lid minder op gf en meetings ..veel plezier met de opvolger in ieder geval en wel een visitekaartje ergens in de auto verstoppen van gf hé :mean: zodat de volgende eigenaar ons (en zijn eigen auto) ook weet te vinden :)
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door menno3x8g »

Nou ehh ... het wordt een Outlander! Prima trekkar, niet te groot, ziet er goed uit en zou een goed vervolg op de 8G zijn. Grandis is te groot, en Pajero is niet met die motor geleverd.

Het zou ook nog een Lancer Evolution Station kunnen zijn. Nooit in NL geleverd en hier compleet onbekend. Maar dan met zo'n sleurhut erachter ... :no:
Zie [External Link Removed for Guests]
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Helemaal goed Menno. :lol: We zijn druk aan het kijken naar een Outlander. De Grandis en de Pajero zijn inderdaad een stuk groter.
De Outlander mag 1500 kg trekken en doet dat goed volgens de berekeningen. Grap is dat dit model Mits heel goed op LPG loopt en ook relatief vaak met een dergelijke installatie geleverd is. En dat terwijl de eigenaren niet eens van die hele grote km-vreters waren. De ANWB geeft aan dat ze een Outlander nooit langs de weg aantreffen met pech t.g.v. een "standaard" probleem. Alle autotesten uit de betreffende jaren prijzen de Outlander vanwege zijn perfecte weggedrag in combinatie met de goede zitpositie. Het is alleen jammer dat het nooit een echt gewild model is geworden al zijn de verkochte aantallen redelijk groot. Je hebt nu dus ruim de keus uit occasions in alle soorten en maten, kleuren, motoriseringen (2.0 en 2.4 ltr) en 2WD of 4WD.

Wij kijken op dit moment naar een 2.0 ltr model, waar het 4G63 blok in ligt, in combinatie met 2WD. Ja, 2WD. Met 4 aangedreven wielen komt er een heel fiks aantal kilo's gewicht bij waardoor de auto een stuk duurder wordt wat betreft belastingen en verbruik. Door dat extra gewicht lopen de prestaties terug waardoor je voor een 2.4 liter blok zou kiezen. Dan heb je standaard 4WD met nog meer gewicht en dus nog meer kosten. Duh, scheelt dat dan zoveel? Ja, in kosten scheelt dat 11 cent per km. :shock: En dat terwijl de prestaties vrijwel identiek blijven. Acceleratie is maar een paar tienden verschil, in het voordeel van de 2.0 2WD want die is in alle gevallen het snelst. :lol: Tuurlijk heeft 4WD voordeel bij erg slecht weer en op een zeiknatte camping. Nu hebben we ook maar 2 aangedreven wielen, dus verwend zijn we wat dit betreft toch niet.

Enneh Peter, de volgende eigenaar krijgt van mij alle benodigde info mee. :yes: De GalantFans stickers zitten ook op de achterste zijruiten.
Ik ben niet direct van plan te vertrekken van dit geweldig gezellige forum. Overlast, in welke vorm dan ook, zal er dus blijven. En wie weet kom ik ook eens op een meeting aanwippen. Zeker als het een Mitsubishi meeting is........ 8-)

Nu eerst een keuze maken......... :)
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door KNOEI 8G »

Jammer om te horen Cees, en ik verwacht idd wel dat je hier(en op een meeting) af en toe langs komt waaien!!!!
Die outlander is ook een degelijke wagen zeg en qua uiterlijk ook zeker niet verkeerd, succes met de verkoop en zoektocht :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door foks »

Tja, wat kun je zeggen. Ik wens je veel succes in de zoektocht naar een waardige opvolger.
... maar we gaan je wel missen hoor.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Lowlands »

Tja,Cees zonder galant,daar zullen we toch aan moeten wennen...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Twain »

Cees, ik praat niet meer met jou... ;)

als je dan toch moet kiezen doe dan maar een outlander, de kans is vrij groot dat ik voor de dagelijkse wagen daar ook naar overstap over een paar jaar :P
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door marksanne »

Jammer Cees! Maar voor een goed deel van ons allen zal ooit zo'n zelfde beslissing komen. Dan wordt het een clubje met louter klassiekers en youngtimers :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Je hebt gelijk Mark. Het is geen makkelijke beslissing, geloof me. :( Ik ben alleen bang dat het een heel klein clubje met klassiekers en youngtimers gaat worden. Er is zo weinig aanbod van goede Galant's.....

Hahaha Anton, jij praat niet meer met mij. :wha: Is goed jongen. Spreken we af dat we alleen nog communiceren, ok? :wha:

Ja heren en dames, ook ik moet gaan wennen aan Cees zonder Galant. Dank voor jullie medeleven, dat doet mij goed. Ook bij de autobedrijven waar we geweest zijn kregen we een soortgelijke reactie: "Dit is wel heel wat anders als u nu hebt meneer". Ja en nee vindt ik. Dat 2 liter blok wil echt wel hoor, zeker als je hem op toeren zet. Maar je zit hoger (in verdomd goede stoelen) en kijkt ver vooruit over veel verkeer heen. Ach, deze week nog ff het groot rijbewijs halen en dan kunnen we binnenkort los. :lol:

Want de kogel is door de kerk en de keuze dus gemaakt. Vanaf a.s. zaterdag is dit onze auto:
foto1.jpg
Bouwjaar 2007, net geen 2 ton op de teller en met een Vialle LPI installatie aan boord. Komende week krijgt de Outlander een beurt en een nieuwe distributieriem, daarna kunnen we hem ophalen.
Ik zal de DAP-jes en de klei vast klaar leggen........ 8-) :agree:
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Lowlands »

Ja,dat is natuurlijk ook weer waar.Die auto wordt als nieuw zo stralend mooi.. :D
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Twain »

nette wagen hoor Cees, zullen we dan maar beginnen met postduiven :P
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Bericht ontvangen, al zat er wat vertraging op de lijn. Ik snap niet helemaal goed waarom.
7375751.jpg
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door miss_laatjuh »

Hele mooie bolide hoor cees !! Veel rij/poets plezier ermee :)
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door martijn »

Ik ken het gevoel cees ! Zeer mooie vervanger !! Heel veel plezier ermee !
Geniet ervan !
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door KNOEI 8G »

Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij z'n schoonheidskuurtje gehad heeft! A
lleen jammer van die gasaansluiting in de bumper. Maar dat is wel weer wat makkelijker met tanken :D
Afbeelding
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

Krijg ik die Zilveren dan ook gepoetst terug ?!
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door m4v3r1ck »

Ik was geschokeerd! Onze Cees!

Ik had afgelopen weekend 600 km door NL heen gereden en man het is nooit saai om te zeggen wat goede auto's de mitsubishi hebben gemaakt zeg!
Outlander is een goede keuze. Ik wil zelf een ASX maar dat is omdat ik niks hoef te trekken (wil niet eens meer een trekhaak hebben).
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Die nieuwe gaat een detailbehandeling krijgen, dat is zeker. :yes: Aan die gasaansluiting zal ik maar moeten wennen, daar heb ik mij al bij neergelegd.

En ja Ray, je krijgt hem gepoetst terug. Er zit een dikke laag Collinite op die zilveren. 8-)

De 2 garagehouders waar wij op bezoek zijn geweest om over een Outlander te praten, die waren geschokeerd. Over de staat van de Galant. De verkoper waar we nu zaken mee gedaan hebben maakte een serieus onrustige indruk bij aanvang van het gesprek. Hij durfde zijn bod voor de 8G eigenlijk niet te noemen, bang als hij was dat die waarde als een crotchkick aan zou komen. "Er zit een liefhebber aan tafel, dit gaat een zwaar gesprek worden" was zijn gevoel. Gelukkig hebben we hem gerust kunnen stellen...... :)
De 2e garagehouder prevelde iets over "ongelooflijk mooi". Terwijl wij een proefrit maakten heeft hij de Galant uitgebreid bestudeerd. Ik weet niet of hij bereid zou zijn geweest om de 8G in te ruilen als we dat gevraagd hadden. Dat is echter niet aan de orde geweest omdat hij prijstechnisch gewoon hoger zat als de andere garage en wij zijn Outlander minder interessant vonden, zeg maar onze 2e keus.
Mijn buikpijn is vertrokken. Ik weet nu dat de Galant goed terecht komt en ben blij met onze keuze. Nu nog een paar dagen aftellen........ :agree: :D
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

Toppie

:agree:
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door mitsu-galant »

Die gaat dus weer terug naar Uray.. :p
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

:yes:

:wha:
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door KNOEI 8G »

Hahaha, uitbreiding voor het museum!! Mooi dat ie 'n goed thuis krijgt, ga je 'm rijden Raymond?
Afbeelding
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door mitsu-galant »

Dat museum wil ik wel een keer bewonderen :yes:
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door marksanne »

Hahaha geweldig dit! Only on GF! Cees, ik zal je Galant verhalen missen, net als je aangename gezelschap op de meetings maar ik hoop dat je toch nog regelmatig een bezoekje op GF blijft doen :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Twain »

mooi man :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

@Knoei, ja, de witte gaat de stalling in...
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door m4v3r1ck »

Leuk dat de auto in eigen kring blijf
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door KNOEI 8G »

Mooi om te horen Raymond, dan blijft dat plaatje mooi bewaard en kan deze KMvreter lekker verder gassen!!
Afbeelding
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

Ja, we moeten goed blijven zorgen voor het Witte & Zwarte Schaap ( in wolfskleren ) :mean:
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door menno3x8g »

Wanneer zijn de openingstijden van het Galant-museum?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Uray25
Berichten: 974
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Uray25 »

Alleen op Afspraak...
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Ja, hoe raak is die uitspraak van Mark: "Only on GF!". Het gaat allemaal heel hard de afgelopen dagen en ook anders als ik verwacht had. Geweldig is het zeker, daar sluit ik mij direct bij aan.
GF wil ik met regelmaat blijven bezoeken. Al is het maar om te kijken hoe het met eenieder gaat. Want hoe je het ook wendt of keert; GalantFans.nl is een heel gezellig forum met trouwe liefhebbers en heel goede technische info. Er zijn niet veel fora die hier aan voldoen........ :no:

En hé, ik rij straks in een Mitsubishi die gebouwd is op een Lancer platform met een Galant (doe ik ff voor het gemak ;) ) motorblok. Onder de kap ligt het 4G63 blok. Dus eh, ik schaar mij onder de groep 2.0 ltr rijders....... :D

De Galant is bijna klaar voor overdracht oftewel ik heb mijn troep er uit gehaald. 4 en een half jaar!!!! Zoveel tijd heeft de 8G bij ons doorgebracht. Die tijd is snel gegaan. We hebben samen een heleboel beleefd. Sporen daarvan kom je tegen als je de auto leegruimt. Kaartjes van de tolwegen in Frankrijk en Italie. Parkeerkaartjes uit NL en Duitsland. Formulieren voor de tolvignetten van Zwitserland en, recenter, Oostenrijk. 6 van die felgekleurde hesjes voor het geval je met pech langs de weg komt te staan. Uiteraard nog keurig in de verpakking want die dingen heb ik nooit nodig gehad. Een kopie van de keuringsformulieren van Autoweek Klokje Rond in 2012 en het artikel daarover van begin 2013. Vervolgens begin 2014 nog een keer op herhaling. Herinneringen......... :)

4 en een half jaar en 65 duizend kilometers. Half Europa hebben we gezien door de ramen van de 8G. 2010, Italie. 2011, Frankrijk en Oostenrijk. 2012, Frankrijk. 2013 zijn we in NL gebleven, maar 2014, Italie. Dit bedoel ik dus: Oostenrijk......
[External Link Removed for Guests]
Overal kregen we reacties op de Galant, altijd positief. Soms zag je alleen een snelle, bijna jaloerse, blik. En soms was het ook heerlijk om even de aandacht te trekken door na de drempel voor dat Franse terras gewoon het gaspedaal op de bodem te stampen. :wha: Ik ga het missen; die V6 roffel en de kracht die in het 6A13 blok zit. De kenmerkende voorkant van de 8G met de uitstraling waar ik nog steeds van geniet. Ach, ik heb de foto's nog. :D

Zaterdag stap ik over in een heel ander model. Een hogere instap, een veel grotere bodemspeling, er zal weer geschakeld moeten worden en het roffeltje uit de uitlaat zal anders klinken. Een verstandige keus..........., denk ik......... ;)
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door Lowlands »

Jij bent zeker via dat pad naar beneden gegaan met je caravan er achter? :uhu:
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door KNOEI 8G »

Inderdaad Cees de tijd vliegt. Had niet in de gaten dat we al 4 jaar van jou reisverslagen hebben mogen genieten!
Afbeelding
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: 8G V6-24 CvW - Binnenkort afscheid 8G

Bericht door cvw »

Hihi, de tijd vliegt Nico. Blijf genieten. ;)
En nee, de caravan is niet mee geweest over dat pad. :no: Maar met de Galant hebben we wel het hele verharde deel tot links-bovenin gereden. :yes: :yum:

Vanavond heb ik de laag Collinite (die 2 weken oud was) aangevuld met een verse laag. Daar kom je de winter mee door.............. 8-)
IMG_0399.JPG
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Showcase”