Galant van Alphamage

Een mooie fotocollage van je eigen Galant!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alphamage
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 mar 2012, 11:23
Provincie: Noord-Holland

Galant van Alphamage

Bericht door Alphamage »

En we zijn weer terug! :yes:

Coming soon (but not too soon!)

- Nieuwe achterklep (thanxXenon!)
Eerst over laten spuiten in mijn eigen kleur of bestickeren, maar de Galant is classy dus waarschijnlijk vind ik dat niet zo mooi.

- VR4 spoiler
Zelfde verhaal waarschijnlijk. Spuiten die handel.


Update: Za feb 11, 2012 01:50

Zow, dat is alweer een tijdje terug! Ik heb eindelijk alle onderdelen vervangen die ik al eerder zou vervangen. Ik moet binnenkort alleen langs voor de APK en ik heb een scheurtje ontdekt in het fuseekogelhoesje. Daarnaast lijkt een van de twee draagarmen aan het linkervoorwiel niet meer helemaal choco. Gelukkig zit ik financieel gezien nu wat beter zodat ik buiten onderhoud ook nog andere leuke dingen kan doen met- en voor de auto. Hier zijn in ieder geval alvast wat meer foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hieronder de deukjes in de achterklep. Al geprobeerd om het minder erg te maken maar ze willen er niet helemaal uit. Binnenkort even een nieuw klepje halen.

Afbeelding

Ik zal later wat interieurfoto's maken. Het was een beetje een zootje; ik leef eigenlijk in de auto.


Original post: Zo nov 27, 2011 18:32

Hi all,

Tijdje geleden mijzelf hier voorgesteld. Inmiddels al een maand lang een trotse Galant-bestuurder! Een GLX gekocht met 146.000 KM op de teller, vooral omdat hij in erg goede staat was. Hij komt uit 1997 en vertoont verder nog geen spoor van roest (zoals wielkasten). Wel heeft hij de kwaaltjes van een gammel interieursklokje en tikkende kleppenstoters. Er zitten ook 2 deukjes in mijn achterklep, maar die laat ik er binnenkort uit halen (binnenkort foto's).

Buiten dat rijd hij fenomenaal en is het een heerlijke auto om elke dag in te zitten. Geweldige standaard speakers zitten er ook in. Ik ben er erg trots op!

Binnenkort even een middelgrote beurt met o.a. v-snaar / distri / alle filters / alle olies en dan kunnen we weer verder. Ik baal alleen dat sinds een paar dagen mijn achterklep niet meer open wilt (mbv de schakelaar naast de bestuurdersstoel). Daar laat ik dan ook even naar kijken.

Afbeelding

Binnenkort met meer foto's uiteraard.
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant van Alphamage

Bericht door martijn »

Strakke G man ! Mooi wielen !
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant van Alphamage

Bericht door Fluff »

Moore wagen hoor, en ben je pas 21 ja? Ik zou je op die foto een stuk ouder schatten ;)
Gebruikersavatar
Alphamage
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 mar 2012, 11:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Galant van Alphamage

Bericht door Alphamage »

Fluff schreef:Moore wagen hoor, en ben je pas 21 ja? Ik zou je op die foto een stuk ouder schatten ;)
Haha heb inmiddels mijn gezichtsbeharing verwijderd en moet mij plots vaker legitimeren. :roll: :agree:
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant van Alphamage

Bericht door martijn »

:D
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Galant van Alphamage

Bericht door KNOEI 8G »

:wha: Mooi is dat he!!

Maar je bolide staat er netjes bij :yes:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Showcase”