Idee: Club-kentekenhouders

Heb je ideeen of suggesties met betrekking tot het forum en/of club meld dat hier
Plaats reactie
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door TPA »

Misschien een idee'tje voor de clubleiding en/of mensen die niet zo stickerfan zijn. Kentekenhouder met bijvoorbeeld het webadres van Galantfans ipv van een of andere garagehouder die allang niet meer bestaat. Vorige club waar ik zat had die ook, kostte iets van 15,- ofzo.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door martijn »

Leuk idee ! Toevallig zat ik vandeweek aan precies hetzelfde te denken :)
Gebruikersavatar
GALANDY
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2012, 12:47
Provincie: Antwerpen (B)

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door GALANDY »

heb mijn kentekenhouders net in de vuilbak gepleurd die dingen trillen echt als een gek in samenwerking met een subwoofer, ik ben geen fan maar misschien wel een leuk idee voor meetings
Afbeelding
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door ghino »

was geloof ik ooit van tafel geveegt dat ID omdat je voor weinig geld een *liner* kan bestellen met een eigen tekst erop en die erover heen kan plakken.
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door foks »

TPA schreef:... ipv van een of andere garagehouder die allang niet meer bestaat ...
:wha:
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door TPA »

GALANDY schreef:heb mijn kentekenhouders net in de vuilbak gepleurd die dingen trillen echt als een gek in samenwerking met een subwoofer, ik ben geen fan maar misschien wel een leuk idee voor meetings
Zijn verschillende manieren om dat op te lossen zonder die dingen weg te gooien.
Als ge het nie meer wit, vullen met pur of kit ;)
ghino schreef:was geloof ik ooit van tafel geveegt dat ID omdat je voor weinig geld een *liner* kan bestellen met een eigen tekst erop en die erover heen kan plakken.
Dat is inderdaad een nog goedkopere optie, maar het blijft een sticker. Bedrukt oogt wat netter.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door TPA »

Heb ff het topic bekeken bij de oude club, kosten 4,- ex venzendkosten.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door Twain »

TPA schreef:Heb ff het topic bekeken bij de oude club, kosten 4,- ex venzendkosten.
ik heb een paar maanden R en R hierover een mailtje gestuurd.. ze waren toen bezig om goedkopen (maar goede) stickers te laten maken zodat je ze zelf over het failliete apk bedrijf heen kan plakken :hypo:

het is wel echt heel verveld dat als je je auto ergens heen brengt ze er meteen een sticker op plakken....... gelukkig heeft nog niemand het lef gehad om dat bij mij te doen :yes:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door ghino »

Doen ze bij mijn garage alleen als je bij hun een wagen koopt.
Maarja hun zijn ook verre van failed hehe
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Idee: Club-kentekenhouders

Bericht door Lowlands »

Mulder garage in Almere deed het al toen ik alleen maar hen de uitlaat liet testen!Was goed trouwens en kostte me niks,maar toch...En rammelen dat die dingen deden!
:no: (Je ziet het nog op mijn avatar..)
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Plaats reactie

Terug naar “Ideeen / Suggesties”