een paar verbeterpuntjes

Heb je ideeen of suggesties met betrekking tot het forum en/of club meld dat hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

een paar verbeterpuntjes

Bericht door Daan777 »

1. Als je op een topic klikt kom je in dat topic op de eerste pagina terecht. Het zou handiger zijn als je meteen op de meest recente (laatste) pagina terecht komt.

2. Een forum applicatie voor android (en voor iphone, als er nog mensen zijn die een iphone hebben) zou heel handig zijn :)

3. Vaak kun je op een forum jezelf abboneren op een topic, dit betekend dat je dan een berichtje in je forum inbox of in je mail krijgt als er een nieuwe reaktie geplaastst is in dat topic. (welke van de twee of allebei kun je zelf kiezen) Dit vind ik erg handig. Zo kon ik dan mijn eigen topics (en topics waar ik graag in kijk) in de gaten houden en snel reageren.

Het is allemaal mogelijk, maar of het makkelijk te doen is weet ik niet.

:agree:
Gebruik je verstand, koop een Galant
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door marksanne »

3. is al mogelijk Daan! Ligt aan enerzijds je instellingen of je automatisch een berichtje wil ontvangen als je op een topic hebt gereageerd of hebt gestart / en als anderen daarop weer reageren. Maar 'los' op een topic aboneren kan ook: zit onderaan iedere pagina 'abonneer op dit onderwerp'.

1 en 2 zijn goede suggesties! Gaan we zeker wat mee (proberen) te doen!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Daan777 »

Excuseer mij zeer! Had ik compleet over het hoofd gezien toen ik er naar zocht.
Gebruik je verstand, koop een Galant
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Twain »

1 kan ook al min of meer.. naast het topic staat hoeveel pagina's het zijn.. klik daarop en je bent bij de laatste.. .. ik begrijp je probleem... maar ik klik nu al gewoon al maanden op die pagina nummers .. en was het eigenlijk alweer vergeten.


edit... ik was ooit op een forum waar je vanzelf bij je laatst gelezen post terecht kwam als je een topic aanklikte..

*gaat ff in zijn geheugen graven waar dat was*
Awesomeness = Verveling x Talent
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door TPA »

2 Wat moet die app kunnen dan? Forum is goed te gebruiken op mijn Android telefoon, browsen, foto's, video's en zoals je ziet reageren ook :)
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door KNOEI 8G »

Vind ik zelf ook, en vind het leuker in deze layout dan de Tapatalk layout, op clubvr4 gebruik ik m ook niet!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Lowlands »

1 kan al lang meteen naar het laatste bericht.Aan het eind staat een naam van de laatste reaktie en als je op dat icoontje er naast klikt krijg je meteen de laatste reaktie..
Bijlagen
Naamloos.jpg
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Daan777 »

TPA schreef:2 Wat moet die app kunnen dan? Forum is goed te gebruiken op mijn Android telefoon, browsen, foto's, video's en zoals je ziet reageren ook :)
Alles meteen op maat aan je scherm weergeven zodat je niet van links naar rechts loopt te vegen of te zoomen om alles te kunnen zien.
Ik zit nu ook veel met m'n mobiel op het forum, maar ik vind het niet helemaal lekker werken.
Gebruik je verstand, koop een Galant
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Twain »

Daan777 schreef:
TPA schreef:2 Wat moet die app kunnen dan? Forum is goed te gebruiken op mijn Android telefoon, browsen, foto's, video's en zoals je ziet reageren ook :)
Alles meteen op maat aan je scherm weergeven zodat je niet van links naar rechts loopt te vegen of te zoomen om alles te kunnen zien.
Ik zit nu ook veel met m'n mobiel op het forum, maar ik vind het niet helemaal lekker werken.
same here :bye
Awesomeness = Verveling x Talent
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door TPA »

Daan777 schreef:
TPA schreef:2 Wat moet die app kunnen dan? Forum is goed te gebruiken op mijn Android telefoon, browsen, foto's, video's en zoals je ziet reageren ook :)
Alles meteen op maat aan je scherm weergeven zodat je niet van links naar rechts loopt te vegen of te zoomen om alles te kunnen zien.
Ik zit nu ook veel met m'n mobiel op het forum, maar ik vind het niet helemaal lekker werken.


Dat ligt dan meer aan je telefoon dan aan het forum. HTC schaalt al vanaf 2008 ofzo al webpagina's automatisch aan het zoomniveau. Dus dat horizontaal scrollen is dan bijna nooit nodig.
Hier een linkje naar een screenshot vanaf mijn telefoon van het forum. Het forum accepteert geen .png als bijlage dus dan maar zo.
[External Link Removed for Guests]
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

Re: een paar verbeterpuntjes

Bericht door Daan777 »

Ja zo ziet het er bij mij ook uit, maar dat vind ik wat te klein dus moet ik nog zoomen.
Het werkt ook prima, mee eens, maar het kan nóg mooier ^^
Gebruik je verstand, koop een Galant
Plaats reactie

Terug naar “Ideeen / Suggesties”