Hierbij de 3 laatste mitsubishi,s en de 6G had ik ingeruilt
met 89000 km op de klok voor een spacestar, maar wat had ik
een spijt !!!!!!!!!!!!! Gelukkig rij ik nu weer een galant, maar dan wel
een v6 .
M,n laatste mitsubishi,s
M,n laatste mitsubishi,s
- Bijlagen
Re: M,n laatste mitsubishi,s
Die spacestars zie ik nog steeds extreem veel op de weg. Er staan er al 2 in mijn straat (van 10 huizen). Hoe rijdt dat ding eigenlijk?
Re: M,n laatste mitsubishi,s
Die space star van mij was maar een 1300 cc en was niet voor uit te branden , ik heb veel pech met deze auto gehad, Roest overal , voor bij de motorkap , bij de achterste wielranden, op de deuren waar de deuren in de sponning , spruitstuk gescheurd, ramen willen niet meer naar boven, clignoteurrelais stuk, Rij s,avonds, gaat het dimlicht uit en het blauwe lampje van het grote licht gaat branden, kilometerteller gaat naar nul bij 120 km , ruitenwissers stoppen er mee . levensgevaarlijk in die stortbui , moest stoppen en wachten tot het droog werd. Motor begon te tikken , ik denk versleten klepstoters, kom die auto wel trappen , en dat na mijn mooie g6 weggedaan had wat een spijt, maar als je geluk hebt met zo,n auto en een 1600 cc onder de kap hebt, rijd het eigenlijk best goed, alleen wat windgevoelig, kwam mischien ook door mijn lichte motor , als ik een vrachtwagen tegen de wind in moest halen , was een drama. Heb de auto ingeruilt en op de dag dat ik de auto omgeruilt had haalde ik mijn radio er uit eb wat dacht je ?? Zak ik door de stoel heen, Wat een KLOTEBAK was dat. Bah. Het enigste voordeel bij deze auto was dat hij 1 iop 17 liep op de snelweg .
Re: M,n laatste mitsubishi,s
Een die hard mitsubishi fan! maar je laatste staat er echt mooi bij! mooie bak