Onvindbaar probleem
Onvindbaar probleem
Ik heb nu met de station (v6) al een tijd een probleem, en ik ken niet vinden wat het is.
Het begon met dat hij tijdens het rijden opeens in hield.
Leek wel dat hij op een cilinders of hele kant minder liep.
En opeens kwam het er weer bij, en liep hij weer als een zonnetje.
Op een dag liep hij helemaal niet meer.
Bougies besteld, je moet ergens beginnen en dat was wat als eerste dacht.
Die vervangen geen verbetering.
Het leek dat het een benzine probleem was of ontstekingsprobleem.
Ik had nog injectoren en fuelrail liggen, dus die ook vervangen, geen verschil.
Benzinepomp?? Die draait gewoon en hij draait mee in toeren, dus dat is het ook niet.
Dan moet het de ontsteking zijn.
Staat hij wel op tijd ?
Nagekeken, ja hij staat keuring, niet versprongen.
Dus dan maar bougie kabels, rotor en verdeelkap bestelt.
De oude is idd gaar.
Dus geluk aan mijn kant, nee geluk is er niet.
Hij loopt nu beroerd.
Koude start gaat goed, zodra hij warm wordt(30 sec) gaat hij beroerd lopen.
Bobine vervangen, nee blijft het zelfde.
Ik merk nu dat zodra er iets aan gaat zoals airco, verlichting, radio dat hij beroerd gaat lopen.
Dus electra probleem.
Vonk na kijken, vonk is erg zwak, signaal door meten van wat er binnen komt in de bobine, dat is goed.
Als ik met groot licht sein dan valt de auto bijna uit.
Dynamo geeft keurig 14,zoveel af
Ik begin nu een beetje hooploos te worden.
Wie heeft er ideeen.?
Het begon met dat hij tijdens het rijden opeens in hield.
Leek wel dat hij op een cilinders of hele kant minder liep.
En opeens kwam het er weer bij, en liep hij weer als een zonnetje.
Op een dag liep hij helemaal niet meer.
Bougies besteld, je moet ergens beginnen en dat was wat als eerste dacht.
Die vervangen geen verbetering.
Het leek dat het een benzine probleem was of ontstekingsprobleem.
Ik had nog injectoren en fuelrail liggen, dus die ook vervangen, geen verschil.
Benzinepomp?? Die draait gewoon en hij draait mee in toeren, dus dat is het ook niet.
Dan moet het de ontsteking zijn.
Staat hij wel op tijd ?
Nagekeken, ja hij staat keuring, niet versprongen.
Dus dan maar bougie kabels, rotor en verdeelkap bestelt.
De oude is idd gaar.
Dus geluk aan mijn kant, nee geluk is er niet.
Hij loopt nu beroerd.
Koude start gaat goed, zodra hij warm wordt(30 sec) gaat hij beroerd lopen.
Bobine vervangen, nee blijft het zelfde.
Ik merk nu dat zodra er iets aan gaat zoals airco, verlichting, radio dat hij beroerd gaat lopen.
Dus electra probleem.
Vonk na kijken, vonk is erg zwak, signaal door meten van wat er binnen komt in de bobine, dat is goed.
Als ik met groot licht sein dan valt de auto bijna uit.
Dynamo geeft keurig 14,zoveel af
Ik begin nu een beetje hooploos te worden.
Wie heeft er ideeen.?
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Verroeste aarddraad of draden?(Als het aan de + kant allemaal goed is,moet je naar de - kant kijken..)
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Onvindbaar probleem
Spanningsregelaar denk ik aan dan aan die niet goed werkt
Metertje erop, en kijken wat er gebeurt als je de airco aanzet, of lampen, goed kans dat ie dan ff inzakt, terwijl ie stationair goed lijkt
Ook ff zelfde doet met meter op ampere en ertussen zetten (plus ff van je accu nemen, en ene kant meter op je pluspool, andere op de kabel, dan meet je de ampere die gebruikt worden)
Anders miss krukas of nokkenas sensor die af en toe een slag mist, gaat ie ook niet beter van lopen
Maar begin eens met spanningsregelaar te checken (zit geloof ik bij of in je dynamo?) als die vervelend doet gaat ie ook rare spanningen lopen geven aan je componenten met dus ook soms te lage spanning aan je bobines
En idd je aardingspunten op en rond je blok nakijken en desnoods vervangen of opschuren
Metertje erop, en kijken wat er gebeurt als je de airco aanzet, of lampen, goed kans dat ie dan ff inzakt, terwijl ie stationair goed lijkt
Ook ff zelfde doet met meter op ampere en ertussen zetten (plus ff van je accu nemen, en ene kant meter op je pluspool, andere op de kabel, dan meet je de ampere die gebruikt worden)
Anders miss krukas of nokkenas sensor die af en toe een slag mist, gaat ie ook niet beter van lopen
Maar begin eens met spanningsregelaar te checken (zit geloof ik bij of in je dynamo?) als die vervelend doet gaat ie ook rare spanningen lopen geven aan je componenten met dus ook soms te lage spanning aan je bobines
En idd je aardingspunten op en rond je blok nakijken en desnoods vervangen of opschuren
Re: Onvindbaar probleem
Alle massapunten heb ik na gekeken
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Accu?
Temperatuursensor?
ECU (of connector beetje corrosie)?
Temperatuursensor?
ECU (of connector beetje corrosie)?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Onvindbaar probleem
Stekkers van de ecu ook al nagekeken.
Accu zat ik ook stiekem aan te denken.
Ik ga ook eens ff aan de gang met jouw suggestie speedy500
Accu zat ik ook stiekem aan te denken.
Ik ga ook eens ff aan de gang met jouw suggestie speedy500
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
Dan zou dat ding toch niet 14 volt moeten geven?speedy500 schreef:Maar begin eens met spanningsregelaar te checken (zit geloof ik bij of in je dynamo?) als die vervelend doet gaat ie ook rare spanningen lopen geven aan je componenten met dus ook soms te lage spanning aan je bobines
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Onvindbaar probleem
Dat kan wel, stationair, en zodra je gaat rijden, ofwel gaat belasten kan die ineens af en toe terug schieten, of juist omhoog schieten
Kan dus ook zijn (zelfde met kapotte accu trouwens) dat de voltage wel goed is, maar de stroom (ampere) te laag is
Kan dus ook zijn (zelfde met kapotte accu trouwens) dat de voltage wel goed is, maar de stroom (ampere) te laag is
Re: Onvindbaar probleem
Volgens mij blijft ie op chokestand lopen.
Re: Onvindbaar probleem
Ik ga voor de eerste optie die Menno al noemde: de accu.
Je kunt 'm vast wel even met een andere wisselen om te kijken of het verschil maakt.
Je kunt 'm vast wel even met een andere wisselen om te kijken of het verschil maakt.
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: Onvindbaar probleem
Ja,maar de koude start gaat goed,dat zou je dan wel merken als die rot was..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Onvindbaar probleem
Rot? Ja, dan heb je zeker startproblemen. Maar met een vermoeide accu loop je tegen dit soort ellende aan.Lowlands schreef:Ja,maar de koude start gaat goed,dat zou je dan wel merken als die rot was..
Destijds zelf praktijkervaring opgedaan, nog met m'n 7G GTi... Nieuwe accu en ... weg probleem. Zomaar foetsie .
En wat is er nu simpeler om als test even een (geleende) accu te wisselen? (en even laten inleren dan, okee).
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: Onvindbaar probleem
Staat er wel de volle 12 volt op de injectoren met contact aan motor uit?
benzinefilter(s) goed ?
sensoren (MAF, temperatuur, etc) zinnige waarden op de scanner?
benzinefilter(s) goed ?
sensoren (MAF, temperatuur, etc) zinnige waarden op de scanner?
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Onvindbaar probleem
Ik heb zelf nog zo'n (vermoeide) accu als reserve voor als ik weer eens vergeten ben om het licht uit te doen.Maar je merkt het echt wel,het starten duurt gewoon langer en vooral in de kou.Maar die nieuwe die ik toen kocht voor een probleem heeft dat probleem niet opgelost.Alleen een nieuwe bobine.Xenon schreef:Rot? Ja, dan heb je zeker startproblemen. Maar met een vermoeide accu loop je tegen dit soort ellende aan.Lowlands schreef:Ja,maar de koude start gaat goed,dat zou je dan wel merken als die rot was..
Destijds zelf praktijkervaring opgedaan, nog met m'n 7G GTi... Nieuwe accu en ... weg probleem. Zomaar foetsie .
En wat is er nu simpeler om als test even een (geleende) accu te wisselen? (en even laten inleren dan, okee).
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
En uh, ohja... als je een reserve ECU hebt... Die al eens gewisseld om te testen?
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Onvindbaar probleem
Net accu verwisseld, probleem is dr helaas nog.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Ik mag toch aannemen dat je je ECU opnieuw netjes hebt laten inleren?
En dat het geen accu is die een half jaar (of nog langer) stof heeft mogen happen? Dus vol en fit? Schone accupolen en -klemmen?
Tsja, dan kom je in de wat minder waarschijnlijke oorzaken terecht. Misschien heb je de eerste 8G ECU met het 6G-kwaaltje van lekkende condensatoren? Wie weet. De eerste Lexus'en kennen dit kwaaltje inmiddels ook...
Rup gewoon eens wat (IGN-)zekeringen uit je zekeringkast (een voor een natuurlijk) en plaats ze een halve slag gedraaid (dus het ene pootje in het andere gat) goed aangedrukt weer terug.
Het lijkt wel alsof je ergens tegen een overgangsweerstand aanloopt (vooropgesteld dat verder alle connectoren, ook die aan de ECU) goed op hun plaats zitten.
En dat het geen accu is die een half jaar (of nog langer) stof heeft mogen happen? Dus vol en fit? Schone accupolen en -klemmen?
Tsja, dan kom je in de wat minder waarschijnlijke oorzaken terecht. Misschien heb je de eerste 8G ECU met het 6G-kwaaltje van lekkende condensatoren? Wie weet. De eerste Lexus'en kennen dit kwaaltje inmiddels ook...
Rup gewoon eens wat (IGN-)zekeringen uit je zekeringkast (een voor een natuurlijk) en plaats ze een halve slag gedraaid (dus het ene pootje in het andere gat) goed aangedrukt weer terug.
Het lijkt wel alsof je ergens tegen een overgangsweerstand aanloopt (vooropgesteld dat verder alle connectoren, ook die aan de ECU) goed op hun plaats zitten.
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
Ik weet niet van wanneer de eerste lexi zijn, maar ik gok dat er wel een paar wagens uit 2004 problemen gaan krijgen. Of oh nee, die elco's gingen bol staan, en niet lekken. Die lekkende dingen zijn echt naar, dat corrodeert vanalles, net als de gemiddelde schoonmoeder. Die bolle kan je gewoon vervangen met een goed soldeerstation.Xenon schreef:Tsja, dan kom je in de wat minder waarschijnlijke oorzaken terecht. Misschien heb je de eerste 8G ECU met het 6G-kwaaltje van lekkende condensatoren? Wie weet. De eerste Lexus'en kennen dit kwaaltje inmiddels ook...
Echter, gezien de resultaten met andere 8G's is het omwisselen van de ECU een longshot.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Onvindbaar probleem
Een bolle Elco kan ook lekken hoor...
Re: Onvindbaar probleem
Of staat op het punt om te gaan lekken..Integra schreef:Een bolle Elco kan ook lekken hoor...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Onvindbaar probleem
Nou, ik denk dat hier ergens een overgangsweestand de boel verziekt. Zoiets had ik ook ooit eens bij Greeny v1.0. Het begon ermee dat soms onverwachts het alarm afging. En geleidelijk aan steeds vaker en vaker, totdat je uiteindelijk naast de auto erop kon blijven wachten totdat het weer bingo was. Alle aansluitingen had ik tenslotte gesoldeerd, juist om dit soort ellende te voorkomen. Toch nog maar eens opnieuw gechecked. Alles zag er piekfijn uit. Ook de connectoren zaten allemaal prima en solide vast. En toch... Toen maar eens de (originele) zekering eruit getrokken in de zekeringkast linksonder de dash. En bingo! Die vertoonde een opvallend zwartgeblakerd contactpootje. Om de een of andere wazige reden is daar lichte vonkvorming opgetreden, waardoor het contactvlak is gaan oxideren en steeds meer overgangsweerstand teweeg bracht. Ik vermoed dat zoiets ook Mark hoofdbrekens bezorgt. En dan kan je lang zoeken, terwijl de oorzaak nog geen meter onder je neus vandaan zit te knetteren en als klap op de vuurpijl ook nog eens prima bereikbaar en verhelpbaar is. Zeker in vergelijking tot een weggewerkte kabelboom ontmantelen...
En waarom denk ik dan aan een overgangsweerstand? Omdat Mark aangeeft dat hij weliswaar prima start, maar kort daarna al meteen kl@te loopt, neiging heeft tot afslaan, zeker als er een stevige verbruiker wordt ingeschakeld. Dat gedrag geeft een niet- of slecht ingeleerde ECU ook. En de ECU verliest inderdaad zijn programmering als de voedingsspanning te laag wordt. Dat doet vrijwel elke ECU. Zelfs die van onze motoren (de tweewielige dan, he).
En waarom denk ik dan aan een overgangsweerstand? Omdat Mark aangeeft dat hij weliswaar prima start, maar kort daarna al meteen kl@te loopt, neiging heeft tot afslaan, zeker als er een stevige verbruiker wordt ingeschakeld. Dat gedrag geeft een niet- of slecht ingeleerde ECU ook. En de ECU verliest inderdaad zijn programmering als de voedingsspanning te laag wordt. Dat doet vrijwel elke ECU. Zelfs die van onze motoren (de tweewielige dan, he).
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: Onvindbaar probleem
Ach,de tijd dat er in je motor geen EU nodig was..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Onvindbaar probleem
Die tijd moet uberhaubt nog aanbreken, dat er een EU in de auto zit.Lowlands schreef:Ach,de tijd dat er in je motor geen EU nodig was..
Haha
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Ja!Stel je voor dat de hele EU in je motor zit! Een tiepfoutje...MD schreef:Die tijd moet uberhaubt nog aanbreken, dat er een EU in de auto zit.Lowlands schreef:Ach,de tijd dat er in je motor geen EU nodig was..
Haha
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Onvindbaar probleem
Stappenmotor kaduuk / los / versteld geraakt / hapert / connector? Hetzelfde riedeltje voor de TPS...
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
Ja, maar dat is meestal bruine gunk die niet zo hard alles wegvreet en meestal op dezelfde plek blijft.Integra schreef:Een bolle Elco kan ook lekken hoor...
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Onvindbaar probleem
Ik heb nog een reserve 8G V6 EcU liggen die je uiteraard mag proberen Mark!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Onvindbaar probleem
En Mark, nog iets verder gekomen? Nog iets kunnen vinden?
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: Onvindbaar probleem
Volgende week steek ik hem in de fik.
Ben dr klaar mee.
Ben dr klaar mee.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
Eerst een peugeot in de fik zetten!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Onvindbaar probleem
Zoals ik al zei "ik ben dr klaar mee"
De station gaat weg/ uit elkaar.
We hebben een nieuwe auto bestelt, dus de station gaat de garage in en uit elkaar.
Dus heb je nog spullen dr van nodig laat weten.
De station gaat weg/ uit elkaar.
We hebben een nieuwe auto bestelt, dus de station gaat de garage in en uit elkaar.
Dus heb je nog spullen dr van nodig laat weten.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Fiat 500
Voor me vrouw.
Wel 8 weken levertijd
Voor me vrouw.
Wel 8 weken levertijd
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: Onvindbaar probleem
Ahhh... Zonde!
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Onvindbaar probleem
Dat is geen auto. Ga je er zelf in rijden?MD schreef:Fiat 500
Voor me vrouw.
Wel 8 weken levertijd
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]