She doesnt want the D to stay in.

Voor info en vragen over de motor, turbo, uitlaat, downpipe, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ran-DiZzle
Berichten: 774
Lid geworden op: 12 mar 2012, 09:54

She doesnt want the D to stay in.

Bericht door Ran-DiZzle » 28 nov 2016, 22:55

Ello guys,

Ik heb een vraag...

2.5v6 AUT.

Op de snelweg wou ze de D ineens niet meer.. Hoedan.. Bitches allways want the D! En sinds dien doet de bak niks meer.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////

8G-V6-AUT
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2012, 11:41

Re: She doesnt want the D to stay in.

Bericht door 8G-V6-AUT » 29 nov 2016, 12:24

koppelomvormer defect? (middelste gedeelte losgekomen)

Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1071
Lid geworden op: 06 mar 2012, 23:06
Locatie: Uelsen (Dld)
Contacteer:

Re: She doesnt want the D to stay in.

Bericht door Xenon » 29 nov 2016, 13:30

Daar lijkt het idd wel op...

Je bent niet de eerste.
Hoe krijgen jullie dat toch in hemelsnaam voor elkaar?
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\

Uray25
Berichten: 863
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:16

Re: She doesnt want the D to stay in.

Bericht door Uray25 » 29 nov 2016, 16:53

Verkeerde ATF ?

Plaats reactie

Terug naar “(8G) Techniek: motor, lucht invoer, uitlaat & koeling”