Galant word weer netjes gemaakt,,,

Weer een aanpassing gedaan als deel van de totale make-over? Hier posten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door janmitsv6 »

Heb vanmiddag een prijsopgave gekregen van m,n oude collega van spijkstaal waar ik vroeger gewerkt heb , en de roest aan de auto links voor voor weggeslepen , achter word de metalen onderbumper uitgedeukt en links en rechts de onderkant van de zijpanelen ook meegespoten en de kokerbalken worden eerst in de antiesteenslag gezet,en word ook meegespoten in de kleur,,,,foto,s volgen dit alles kost mij 450 euro maar dan is hij weer netjes ,,,,voor de rest zit er heel weinig steenslag op en geen roest aan de bodum of wielkasten , wel ga ik hem zelf tectyleren ,lekker klusje !! Maar,tword echt een auto van mezelf, en verder is er een lampje stuk van het panneeltje bij de versnelling van de automaat,,,hoe vervang ik dit ?? tja, t,is een oude auto , maar rijd best nog lekker. En verbeeld ik me dat ? dat de stoelen beter zitten en iets hoger dan de 7G ??
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door Lowlands »

Dat is een kooppie Jan.Die jongen moet je eren!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door Uray25 »

Nee, dat verbeeld je je niet, die zijn beter, en een tikkie hoger...
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door ghino »

Blijf nog steeds van mening dat de 6G qua rijden en comfort nog steeds 1 van de beste bolides ooit is.
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door janmitsv6 »

Nou,,een vriend van me vanavond ook in m,n galant gereden , heeft zelf een vrij jonge corsa,,,,zijn reactie,, shit had ik niet gedacht dat hij zo lekker rijd , en de stoelen zitten ook goed,,kijk maar dat wisten we al !! Een galant is echt ! een ondergewaardeerde auto,,,,zelfs zo,n oudje :yes: rijd nog goed. Tja die maat van me is een zzper en heeft het drrrrrrrrrukk, dus kan wel een maandje dure dat de galant er heen gaat , hij belde me, maar daar is de prijs ook naar,,,,en hij zei zelfs !! Zelf een volvo fanaat ,,,galant ??? Onverwoestbaar ...maar ja vooral hier in de buurt , die jonge jongens allemaal bmw, en golfjes,,,,Mitsubishi ?????? NNNeeeeeeeeeeeee !! maar weet beter dus laat ze maar lullen,,ha ha .
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door janmitsv6 »

Ben nog te koop geweest op een witte GTI van 1989 , staat op marktplaats,,,,voor 2850 en ,,,131000 km wel een mooie auto maar , kan hem kopen voor 2250,,,wat vinden jullie er van ??? en waar zou ik op moeten letten bij eventuele aanschaf ??
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door Twain »

te duur :( wit is wel super gaaf, maar ben je je mooie 6g nu al zat dan?
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door janmitsv6 »

Ben hem niet zat ,maar als ik zo,n ding nog een beetje voor een redelijke prijs op de kop kan tikken en als het nog een goeie is heb ik er wel belang bij, en valt volgend jaar onder de oldtimer regeling, wat dat ook mag wezen t,is wel goedkoper in de belasting,,,en tja heb die mensen gebelt en is bij de mitsu dealer in Sittard in onderhoud geweest en volgens hem is het nog een perfecte GTI...dus . word vervolgt wie weet,,en ding is nog helemaal origineel...supergaaf !!! 2250 te veel ?? Wat zou o,n ding nog waard zijn , heeft 130.000 gelopen.hij vroeg er 3000 euro voor , maar heb een bod gedaan van 2250...onder voorbehoud dan,,, :yes:
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door ghino »

voor zover het er nu uitziet valt die pas in de oldtimer regeling zodra die 40 jaar is....
of ze moeten er weer op terug gekomen zijn
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Galant word weer netjes gemaakt,,,

Bericht door janmitsv6 »

Ja klopt, of je betaald een kwart van de belasting ,,maar wou hem niet reserveren voor me dus denk toch dat het niks word , vond 2250 geen goed bod , nou ik vind het een goed bod maar hij is er te wijs mee..
Plaats reactie

Terug naar “(6G) Projecten”