Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Voor info en vragen over wielen (velgen), banden, schokbrekers, veren, ophanging, remmen, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FrozenMule
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 jul 2013, 06:53
Provincie: Gelderland

Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door FrozenMule »

Heey

heeft iemand dit ook onder zijn gelant zitten of hebben jullie een complete conversie gemaakt? ik zit nanelijk te kijken naar nieuwe velgen en wil een grotere inch hebben maar dan wordt het een 5x114,3 steek.

hopelijk heeft iemand kennis er van en anders weet er iemand vast wel een een set adapter plaaten te vinden.

Greedz Joshua
love and hate are just two sides of the same coin.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door Twain »

Je krijgt met een adapterplaat ook een nog hogere ET waarde, je moet dan dus je wielkasten gaan verbreden of die ene set velgen vinden die toevallig gaat passen. ik zou ten alle tijden gaan voor een paar nieuwe 5 steeks naven
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
FrozenMule
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 jul 2013, 06:53
Provincie: Gelderland

Re: Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door FrozenMule »

okay thnx voor de tip... ja ik zat daat ook al mee en aangezien de velgen 9,75J achter zullen zijn moet ik wel erg op de et waarde letten XD.

eenig idee wie nog 4 naven heeft ? of hoe duur het kost ?
love and hate are just two sides of the same coin.
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door miss_laatjuh »

Waarom niet gewoon een set 4x114.3 velgen zoeken ? Of is dat een droge vraag ? :p
TPA
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 mar 2012, 19:34
Provincie: Noord-Brabant

Re: Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door TPA »

Heb er ook vaak naar gezocht. 4x114 is een rot maat qua velgen, zeker bij 18" of groter.

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet niet meer precies,maar die adapterplaten zijn +- 3 cm dik. Wielen gaan dus een stuk verder naar buiten.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
FrozenMule
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 jul 2013, 06:53
Provincie: Gelderland

Re: Adapterplaat 4 naar 5 gaats 114,3

Bericht door FrozenMule »

hahah iss wat tpa zegt, ik wil een grotere inch hebben en dan kom ik alleen maar op 5x114,3 uit en kom ik met mijn huidige steek niet goed. en ik heb al een set 17 inch velgen ( zoals op de foto) maar ik zit al heel lang te aasen op een 18 inch setje van xxr :D

maar mocht er iemand intresse in deze velgen hebben dan hoor ik dat graag :D :P
love and hate are just two sides of the same coin.
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Techniek: wielen, banden, ophanging & remmen”