Te Koop: Mitsubishi Galant 1800 gls td '91

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
Jeroen46
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2013, 16:46

Te Koop: Mitsubishi Galant 1800 gls td '91

Bericht door Jeroen46 »

Hey allemaal

Ik me eigenlijk aangemeld op dit forum op een potentiële koper te vinden voor men Galant
Auto rijd nog en in perfect staat op hier en daar wat kleinigheid (mag ook wel na 22 jaar e) is ook goed altijd zelf onderhouden.
jullie kunnen hem gebruiken voor onderdelen (donor gelijk ze zeggen) of zelf om mee te rijden of voor jullie hobby --> wss wel opzetten? :p
Dit is de link ervan, heb hem ook al op Kapaza gezet

De prijs die daar vermeld staat is natuurlijk te veel maar dit is gewoon om geen belachelijke biedingen te krijgen (zoals 50€) dus als je er zelf een prijs wilt op plakken
Er zijn nog veel onderdelen aan die je kan gebruiken. Heb ook nog het (wrak) staan waar ik de mechaniek heb uitgehaald om in men originele galant te stoppen, zo heeft ie dan minder kilometers (205.000), teller staat wel op 405.000 Aan dat wrak zijn er wel wat minder stukken aan die je kan gebruiken, maar die krijg je erbij.
DUS ---> veel onderdelen voor lage prijs + een auto die nog rijd en door de keuring graakt :p

Doe een bod en kom hem halen

[External Link Removed for Guests]

Contacteer me op 0499 38 84 91 of jeroenpersyn46@hotmail.com

Bedankt
Neo--
Berichten: 302
Lid geworden op: 07 mar 2012, 16:23
Provincie: Gelderland

Re: Te Koop: Mitsubishi Galant 1800 gls td '91

Bericht door Neo-- »

Kan ik ook onderdelen bij je vragen ?
Hbe maar kleine dingetjes nodig, wat zelfs zo op de post kan ...
Afbeelding
Jeroen46
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2013, 16:46

Re: Te Koop: Mitsubishi Galant 1800 gls td '91

Bericht door Jeroen46 »

Euh, k doe liever alles in een keer weg, deze op het zoekertje en als je plaats hebt mag je het wrak erbij hebben, maar kga niet beginnen met de onderdeken apart te verkopen.
Voor niet veel geld heb je er een hele hoop é, dusja
Plaats reactie

Terug naar “(6G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”