TK Galant GLSI uit '91

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
LimitedEdition
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:40

TK Galant GLSI uit '91

Bericht door LimitedEdition »

helaas ga ik mijn Galant weer na een jaar verkopen. niet omdat ie niet goed is, maar ik rij er simpelweg te weinig mee. als ik nu een ruime garage had of schuur, dan zou ik deze mooie Galant nooit verkopen, maar de auto staat buiten en dat is zonde.

wie nog een goede en mooie Galant zoekt, mail me maar. o ja, net APK goedgekeurd. alleen stofhoesje op de aandrijfas moest vervangen worden. was rond de 100 euro. verder niks. vorig jaar nieuwe radiator, 2 nieuwe voorbanden en nieuwe achterwiellager en dus een nieuwe stofhoes. alles werkt. 4 x elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, ventilator, noem maar op, alles werkt.

enige minpuntje is de versnellingsbak. niet dat ie kraakt of wat dan ook, maar de bak houdt niet van supersnel schakelen, dus niet in z'n 1 optrekken tot de 5000 toeren en dan flitsend overschakelen naar de 2. gewoon normaal schakelen schakelt de bak als boter. de motor start in een oogwenk en de motor loopt als een zonnetje.

mail mij op dit mailadres, want ik heb geen idee meer met welke ik me hier op dit forum heb opgegeven. harten_heer@aol.com

km-stand is 274000 maar rijdt nog prima, vooral van binnen nog in nieuwstaat. hier en daar wel een roestplekje, maar wat wil je ook. is 24 jaar in bezit geweest van een Mitsubishi medewerker, dus goed onderhouden. ik heb de auto gekocht met iets van 2700000 km op de teller, maar de laatste tijd rij ik er steeds minder in. af en toe wel, anders gaat alles vast zitten.

de prijs ?? geen idee eigenlijk. ik denk dat de meesten wel iets weten wat of deze auto nog waard is en nee, ik hoef er geen duizenden euro's voor te hebben ;-)
Galant 001.jpg
mvg, John (nabij Hoorn)
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: TK Galant GLSI uit '91

Bericht door foks »

hij ziet er nog wel onwijs uit zeg
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: TK Galant GLSI uit '91

Bericht door Uray25 »

Mooi Exemplaar John, maar ik heb er al teveel...
Plaats reactie

Terug naar “(6G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”