Thermostaat huis

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
G@l@nt64
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 apr 2020, 12:47
Provincie: Gelderland

Thermostaat huis

Bericht door G@l@nt64 »

Beste GF´s,

Voor mijn 8G (91-RK-VZ) ben ik opzoek naar een thermostaat huis, 1 van de 2 aansluit pijpjes is doorgeroest waardoor er nu koelvloeistof lekkage is ontstaan. Mails heb ik gestuurd naar de Mitsubishi dealer, van Deijne, Eric De Kort, van de Ven Auto´s, Hovingh Demontage en Panda Parts dus dat is even afwachten ...met GF member Menno waar ik prachtige velgen heb gekocht heb ik ook contact gehad hij heeft mij nog een tip gegeven.
Ik ga nog kijken op Ebay, Facebook en Marktplaats.

Mocht iemand iets weten of een thermostaat huis op de plank hebben liggen hoor ik dit graag.


Alvast dank!


Groet,

Paul Heersink
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Thermostaat huis

Bericht door menno3x8g »

Hoi Paul,
Als je op ebay.de zoekt op 'Thermostatgehäuse Mitsubishi Galant EA0 2.0', dan kom je een paar tegen. Zoek een mooie uit.
Succes!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
G@l@nt64
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 apr 2020, 12:47
Provincie: Gelderland

Re: Thermostaat huis

Bericht door G@l@nt64 »

Hoi Menno bedankt voor de info...helaas wordt het niet naar Nederland verzonden.
G@l@nt64
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 apr 2020, 12:47
Provincie: Gelderland

Re: Thermostaat huis

Bericht door G@l@nt64 »

GF ´s,

Erik de Kort heeft een thermostaat huis voor de G8.

Groet,

Paul
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 676
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: Thermostaat huis

Bericht door Yeti »

Ik heb er nog wel eentje voor een 2 liter liggen moet hem alleen even opzoeken. En ik verstuur naar NL.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”