Net nog een filmpje terug gevonden van m'n oude Galant, dat we gemaakt hebben net voor ik 'm verkocht heb. Was een handgeschakelde, dus daar kon je nog es een beetje onnozel mee doen Met m'n nieuwe ga ik heel wat zorgvuldiger om
Niet op de staat van de wagen letten, hij heeft het één en ander meegemaakt (aangereden op z'n wielkast o.a., zoals je kan zien), en staat erbarmelijk vuil
Anyway, hoe je niet te gedragen in het hartje van Knokke-Zoute: [External Link Removed for Guests]
Mini-"burnout" met m'n ouwe wrak :)
Mini-"burnout" met m'n ouwe wrak :)
Failure is always an option.
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Mini-"burnout" met m'n ouwe wrak :)
Zaten daar zulke slechte banden onder?
Ik hoef niet eens te proberen m'n banden te laten roken, veel te veel grip.
Heeft misschien ook met de koppeling te maken, de mijne grijpt niet goed aan als je hem te hoog in z'n toeren laat opkomen.
Ik hoef niet eens te proberen m'n banden te laten roken, veel te veel grip.
Heeft misschien ook met de koppeling te maken, de mijne grijpt niet goed aan als je hem te hoog in z'n toeren laat opkomen.
Re: Mini-"burnout" met m'n ouwe wrak :)
Waren 225 dunlop p9000(?) banden. Zat wel een sportkoppeling op, omdat de vorige de geest had gegeven... Was best een vinnige wagen hoor
Failure is always an option.
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Mini-"burnout" met m'n ouwe wrak :)
Zal inderdaad wel aan de koppeling liggen dan, stond al op m'n verlanglijstje voor als deze op is.