super mooie 8g vr-4

Maar alleen van 8G's!
Plaats reactie
maxxxie
Berichten: 64
Lid geworden op: 25 mei 2012, 08:49
Provincie: Friesland

super mooie 8g vr-4

Bericht door maxxxie »

Ik kwam deze tegen op internet bij toeval.

Afbeelding

Deze auto is bijna klaar, en heeft een hele makeover gehad. (welke [External Link Removed for Guests] te vinden is.
Gebruikersavatar
GALANDY
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2012, 12:47
Provincie: Antwerpen (B)

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door GALANDY »

groter exemplaar
Bijlagen
P6115145.jpg
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door Fluff »

Wow wat een beauty!! Ik zou willen dat ik de mijne zo laag kon zetten, maar dat is in Nederland met die k*t drempels niet te doen :no:
En die velgen.. :yum: :yum: Echt prachtig!
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door MD »

mooi hoor!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door Twain »

Fluff schreef:Wow wat een beauty!! Ik zou willen dat ik de mijne zo laag kon zetten, maar dat is in Nederland met die k*t drempels niet te doen :no:
En die velgen.. :yum: :yum: Echt prachtig!

drempels?? ik kan niet eens 120 (mag ook niet) over de ring rotterdam (zuid) rijden... zonder de weg te raken... :bump:

ontopic... wat een mooie bak :yum:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door speedy500 »

Echt mooie bak

@twain: vooral uit belgie wegblijven, en al helemaal uit Antwerpen
Daar raak je je bumpers ong al met een 4x4 jeep xD
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door cvw »

Belgie is 1 grote schokbreker en vering testbank. Wat een drama zeg. :shock:
Maar vergis je ook niet in Frankrijk. De Peage is goed, met uitzondering van enkele delen weg voor die tolpoorten. Daar kom je af en toe flinke gaten tegen. De binnenwegen lijken vaak net op een omgespit grasveld. Vergeten te egaliseren voordat het teer neergelegd is. Een ook in Frankrijk hebben ze de drempels ontdekt. Die liggen gewoon in de dorpen op de doorgaande wegen. De NL drempels zijn daar heilig bij!!
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door speedy500 »

cvw schreef:Belgie is 1 grote schokbreker en vering testbank. Wat een drama zeg. :shock:
Maar vergis je ook niet in Frankrijk. De Peage is goed, met uitzondering van enkele delen weg voor die tolpoorten. Daar kom je af en toe flinke gaten tegen. De binnenwegen lijken vaak net op een omgespit grasveld. Vergeten te egaliseren voordat het teer neergelegd is. Een ook in Frankrijk hebben ze de drempels ontdekt. Die liggen gewoon in de dorpen op de doorgaande wegen. De NL drempels zijn daar heilig bij!!

Uhu moet geregeld met de vrachtwagen in frankrijk zijn, ook al is t maar Calais/Duinkerken, NL -> Belgie word erg, Belgie -> FR word 3x zo erg
Moet je nagaan als je nog zuidelijker gaat....

Gewoon in NL blijven met een mooie wagen dus :p
Gebruikersavatar
GALANDY
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2012, 12:47
Provincie: Antwerpen (B)

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door GALANDY »

cvw schreef:Belgie is 1 grote schokbreker en vering testbank. Wat een drama zeg. :shock:
Het erge van de zaak is dat zelfs zo erg is hier dat we deel uitmaken van een echt auto test circuit, zag het een keer op tv geen idee meer welk merk het was maar hun test circuit had een stuk dat 'Belgian cobblestones" heet belgische kasseiweg met andere woorden en dat was de ultieme shockdemper test. Welcome to belgium the land of the 3P's poor goverment, potholes en pedophiles
Afbeelding
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door KNOEI 8G »

Haha, die kende ik nog niet de 3 P's :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: super mooie 8g vr-4

Bericht door Fluff »

GALANDY schreef:
cvw schreef:Belgie is 1 grote schokbreker en vering testbank. Wat een drama zeg. :shock:
Het erge van de zaak is dat zelfs zo erg is hier dat we deel uitmaken van een echt auto test circuit, zag het een keer op tv geen idee meer welk merk het was maar hun test circuit had een stuk dat 'Belgian cobblestones" heet belgische kasseiweg met andere woorden en dat was de ultieme shockdemper test. Welcome to belgium the land of the 3P's poor goverment, potholes en pedophiles

Was dat niet bij topgear toen ze hun zelf gebouwde elektrische auto (Hammerhead Eagle i-Thrust ) gingen testen?
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Internet foto's en filmpjes”