Vervolg - De 4G start niet meer

Techniek van de oudere G's.
Plaats reactie
Marv46
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:18
Provincie: Gelderland

Vervolg - De 4G start niet meer

Bericht door Marv46 »

Ik ben een tijdje afwezig geweest (vanwege allerlei gedoe met mijn laptop, die ik uiteindelijk maar ter reparatie heb opgestuurd), maar ik zou jullie op de hoogte houden van de voortgang met mijn Galant.

Hoewel de buurman hier (bij mijn kamer) had geconstateerd dat de bougies goed vonken en dat de verdeler zijn werk ook goed deed, bleek thuis dat de contactpunten slecht waren door een stervende condensator. Deze zijn inmiddels vervangen en de Galant loopt weer als een zonnetje, zij het niet dat vorige week de einddemper op het idee is gekomen om in twee stukken te scheuren. Deze is namelijk in een keer waar de pijp op de demper overgaat helemaal doormidden gescheurd (terwijl er daarvoor nog niet eens een gaatje in zat. Dus gelijk naar de dealer, met de gedachte binnen enkele dagen een goede einddemper op te kunnen halen die dan in ieder geval weer jaren mee kan. Maar die blijkt zowel bij de dealer als de importeur niet op voorraad te zijn en kan dus 10 mei pas geleverd worden. Hoe dit vordert krijg ik vanavond waarschijnlijk te horen, iemand hier uit de buurt is namelijk aan het kijken of de uitlaat gelast kan worden, of dat deze vervangen kan worden voor een exemplaar wat hij thuis nog heeft liggen van een ander merk.
[External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Vervolg - De 4G start niet meer

Bericht door foks »

o, ja, dat krijg je met auto's van 30 jaar oud. succes ermee, hopelijk is er wat passends te vinden.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Uray25
Berichten: 972
Lid geworden op: 07 mar 2012, 19:16
Provincie: Friesland

Re: Vervolg - De 4G start niet meer

Bericht door Uray25 »

Hij is dus blijkbaar wel leverbaar, is al heel wat...

Probeer het maar eens voor een 3G...
Marv46
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 mar 2012, 18:18
Provincie: Gelderland

Re: Vervolg - De 4G start niet meer

Bericht door Marv46 »

Ja, tot nu toe heb ik alle onderdelen voor de 4G gewoon bij de dealer kunnen bestellen.
[External Link Removed for Guests]
Plaats reactie

Terug naar “(YOUN-G-TIMER) Techniek”