Legnum VR4 - RIP - endgame

Plaats hier je turbo project. Van 6G tot 8G, VR4, VR2 en 4 cylinder turbo's
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - benzinefiltertje vervangen

Bericht door marksanne »

Naast het ronde 'inline' filter zit er ook een klein filter-dingetje die aan de benzinepomp vast. Tenminste, dat zie ik bij de klaarliggende Walbro pomp zitten!

Van de week eindelijk ook de JVC navigatie weten te tweaken zodat ik nu ook de navigatie kan bedienen TIJDENS het rijden. Dat was zooooo irritant voorheen! Het bleek een kwestie van de draad voor de handrem aan de massa verbinden en 'voila'!

Gisteren een start gemaakt met het bevestigen van de Varex einddemper met vlinderklep. Kan ik toch verdorie nergens het setje uitlaat-flenzen terugvinden die ik nodig heb... grrr... wel enorm veel opgeruimd, weggegooid en tegengekomen waarvan ik dacht 'ohja... dat heb ik ook nog!'. Zodra ik een setje 3" (binnendiameter!) flenzen heb gescoord, dan ga ik er mee verder!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Legnum VR4 - beetje van alles

Bericht door MD »

beterrrrr!
ben benieuwd naar het eind resultaat.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - beetje van alles

Bericht door KNOEI 8G »

ME 2. Ennuh wel een filmpje maken met het verschil in geluid!
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - beetje van alles

Bericht door marksanne »

Goed idee Nico! Ik had 'm van de week al losgeschroefd, maar moest 'm dus weer monteren toen ik merkte dat ik niet verder kwam door de zoekgeraakte flenzen. Intussen een nieuw setje flenzen besteld. Als die er volgende week zijn dan ga ik inderdaad eerst de huidige situatie even filmen en opnemen en daarna de 'after' situatie. Ik heb er zin in!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door marksanne »

Eerst nog een 'oh-ja'-tje, een beetje (vooral) gericht aan Vincent. Tijdens de meeting vorige week vertelde Vincent dat een van zijn TEIN EDFC motortjes zich ongewenst verdraaid. Toen we bij onze Legnum onder de motorkap keken leek een van beide motortje ook verdraaid te zijn! Van de week heb ik 't wat beter bekeken en gelukkig tot de conclussie gekomen dat er bij mij niets los zit/verdraaid is. De stand van een van de motortjes is optisch niet zo mooi (het snoertje zit eigenlijk een halve slag de 'verkeerde' kant op voor het mooie) maar het motortje zat (en nu opnieuw zit) muurvast. Ik heb getracht om het motortje een halve slag extra te laten draaien door 'm opnieuw erop te draaien, maar het schroefdraad staat geen andere positie toe. De enige optie om het mooi te krijgen is de hele schokbreker een halve slag te draaien. Daar had ik even geen zin in :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door marksanne »

Vandaag voor het eerst weer het uitvallen van de motor mogen ervaren. Het brandstoffiltertje kon echt geen kwaad, maar met deze storing had het niets te maken! Eigenlijk ook wel zoals verwacht, maar ach... je mag hoop hebben :)

Ik reed vanmorgen probleemloos naar de supermarkt. Na een uurtje wil ik terugrijden en ik start de auto, zet 'm in Drive en raak voorzichtig het gaspedaal aan (dat moet, want een beetje steviger het gaspedaal indrukken en alle boodschappen liggen meteen door heel de auto!). Maar in plaats van rustig vooruit viel de motor uit. Starten, lopen, gasgeven, uitslaan. Het 'beste' om een beetje (!) vooruit te komen bleek starten, in Drive zetten en GEEN gas geven. De stationairloop geeft dan net genoeg power om een beetje vooruit te komen. Soms kwam ik maar liefst 20 meter vooruit! Uiteindelijk de auto op een ander klein parkeerterreintje neergezet, naar huis gelopen (gelukkig is dat maar een paar honderd meter) en de auto van de buurvrouw geleend om de boodschappen te halen.

De buurman (wegenwacht-dude) was aan 't werk en hij had intussen z'n vrouw toevallig geproken dus hij belde me op of hij wat kon doen voor me. De topper! Wat denk je... staat zijn volgende klus op het parkeerterreintje waar ook de Legnum staat. Hoe toevallig! In z'n lunchtijd heeft 'ie met me samen eea doorgemeten, beluisterd (injectoren, benzinepomp, voltages op de pomp, bougie-werking) maar tijdens het afslaan zien en horen we gewoon dat er benzine stroomt, vonken afgevuurd worden en alles dus eigenlijk gewoon werkt zoals het hoort te werken! Ook de dashboard error-functie en EVOscan laten niets interessant zien helaas...

De enige manier om de auto te laten lopen (rijden) is DIRECT volgas te geven. Dat doet ie prima. Het tegenovergestelde (heel zachtjes gasgeven) en hij valt stil. Tsja... als je alle basispunten gecontroleerd hebt dan blijven er nog 'electrische gremlins' over. Misschien toch een gasklep-positie-sensor (afkorting TPS in het engels) die buggy is?! Ik heb een compleet reserve VR4 gasklephuis liggen, dus als ik daar de TPS afhaal dan maar 'ns kijken of die wellicht niet dit rare gedrag vertoont.

Hmmm... dit reserve gasklephuis blijkt van een VR4 te zijn met TCL en blijkbaar heeft de TPS dan ineens maar 3 pinnen nodig terwijl de TPS op de Legnum er 4 heeft. Ach wat... ik probeer het gewoon. En... perfect. Geen hikje, geen foutmelding, geen uitval. Raaaaaar?! Dat extra draadje zal toch echt wel ergens 'goed' voor zijn, maar ik weet niet wat dat is. Vooralsnog hoop ik in ieder geval dat het uitvallen bij (zeer) lage gas-response over is! De komende weken blijf ik met de auto naar werk rijden.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door KNOEI 8G »

Wat vervelend om met de Legnum naar het werk te moeten...... Ik hoop voor je dat het hiermee verholpen is :yes:
Afbeelding
Fabian1981
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 mar 2012, 10:52
Provincie: Utrecht

Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door Fabian1981 »

Ik heb dit probleem dus ook maar bij mij is het meer heel af en toen en bij een bepaalde gas stand. Met wintersport had ik er af en toe last van met berg op als ik langzaam iets gas bij gaf. Ik weet nu ieder geval een beetje in welke hoek ik het moet gaan zoeken. :bye
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door marksanne »

Vandaag weer de nodige uren in de auto gestoken. Vanmorgen een rondje gereden en ja hoor... gewiebel in de toeren en uitvallen. Bah. Gasklep-positie-sensor vervangen had er dus niets mee te maken. Nou ja, next thing: een nieuwe MAF (lucht massameter) geinstalleerd. Tijdens het terugmonteren voelde ik even aan de luchtslangen die in de VR4 onder die luchtfilter/MAF-combinatie doorlopen en wat denk je... schuif ik zo twee delen uit elkaar! Die hebben nauwelijks goed in elkaar gezeten. WTF?! Ok, die eerst maar ns goed in elkaar schuiven en de slangenklem aandraaien. Maar nu ga ik door ook: alle slangen controleren! En verdraaid... NOG EEN LEK! In een vacuumslangetje met een t-stukje op het punt waar een slangetje naar mn turbodrukmetertje loopt! Een fiks scheurtje ook, dus hoppa, weg ermee, even geen turbodrukmetertje. Een nieuwe slangetje aangesloten op de orginele manier. Daarna de MAF en luchtfilter-combi weer gemonteerd en een testrondje gereden. Oh boy... dat voelde goed. Geen haperingetje, geen stottertje, gewoon precies zoals het hoort! Nu zijn die twee lucht-lekken natuurlijk nooit goed en het is zeer goed mogelijk dat die verantwoordelijk zijn geweest voor al deze ellende. Ik heb nu echter even geen zin meer het omwisselen naar de origenele MAF, maar ik heb hier erg veel vertrouwen in nu! De stationairloop is ook veel mooier dan voorheen: zodra ik 'm in D of R zette zakte het toerental doorgaans tot 'zorgwekkend' lage toeren. Nu blijft ie mooi rond de 500-600 toeren hangen.

Morgen weer een vers ritje naar werk, maar ik heb er behoorlijk vertrouwen in! Wordt vervolgd.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - TPS->MAF->LuchtLekken!

Bericht door KNOEI 8G »

Oehhh, mooi dat je die gevonden hebt. Dat is het "voordeel" van gas daarmee is hij veel kritischer. Bij ieder klein lekje gaat ie al beroerd lopen en op benzine loopt ie dan wel goed...
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - TPS->MAF->LuchtLekken!

Bericht door marksanne »

Oh en fabian:

Ik zou eerst beginnen met alle luchtslangen op lekken te controleren. Ik ben al een paar keer verrast door een lek en het zorgt altijd voor ellende!
Daarna basisdingen als gasklep/huis even goed schoonmaken.
Dan stappenmoter doormeten.
En pas dan aan de TPS en MAF / Bezinepomp/filter dingen gaan denken.
Oh en wat ook geen kwaad kan: even de stationairloop opnieuw inleren! Heb ik intussen 'tig' keer gedaan om zeker te zijn dat het niet in een verkeerd ingeleerd systeem zit!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Legnum VR4 - TPS->MAF->LuchtLekken!

Bericht door MD »

Beter !!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Legnum VR4 - TPS

Bericht door Xenon »

KNOEI 8G schreef:Wat vervelend om met de Legnum naar het werk te moeten......
[...]
Klopt. Een en al drama. Vandaar dat ik ook 20km verder van m'n werk ga verhuizen :uhu: :lol:

Maar on topic: Je bent lekker op dreef Mark. Hoewel ik geen enkele aanleiding tot klagen heb, ben ik door jouw ervaringen van de laatste tijd stiekempjes toch wel benieuwd hoe de slangenhandel bij mij onder de kap erbij hangt.
In ieder geval altijd lekker om een tastbare oorzaak boven water te kunnen scoren, zoals nu het geval is. Je lijkt me hiermee meer dan genoeg reden te hebben om optimistisch te mogen zijn :yes:
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door marksanne »

Gisteren kwam het setje 3" (binnendiameter) flenzen binnen dat ik ga gebruiken om het bocht-stuk te maken voor de nieuwe Varex einddemper zodat ik daaraan zelf niets hoef te modificeren (het model dat ik gekocht heb bevat namelijk al een prachtige 3" flens).

Niks bijzonders eigenlijk, zo'n setje flenzen, maar toch... er heeft iemand behoorlijk z'n best op gedaan zo te zien, want ze glimmen als een malle! Het zal vast aan mij liggen, maar mooie stukken metaal, ik vind het prachtig!!!

Ik hoop snel tijd te hebben om de boel te gaan lassen en monteren!
3-inch-flens-flange.JPG
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door Twain »

oee.. nice.. welk type varex heb jij?
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door martijn »

Ziet er goed uit ben erg benieuwd !
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door marksanne »

twain schreef:oee.. nice.. welk type varex heb jij?
De VMK6-300. Een ovale versie met 3" pijpje en flens.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door marksanne »

Ik kwam nog een paar plaatjes tegen van de einddemper. Helaas had ik geen foto van de 'onder'kant waar het vlinderklep-mechanisme zit. Komt nog wel :)
Bijlagen
varex1.JPG
varex2.JPG
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door martijn »

Ziet er dik uit mark !
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - metaal-p0rn

Bericht door KNOEI 8G »

:yes: nice and shiny!
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door marksanne »

Zo-even heb ik na een belletje van Carolien te horen gekregen dat de legnum total (maar dan ook echt total) loss is. Een langzaam rijdende auto op de snelweg die net na een ANWB wegenwacht probleem behoorlijk langzaam op de autosnelweg reed tikte ze aan en de persoon achter haar knalde achterop. Carolien en de inzittenden (een stel meiden van het Roller Derby team) zijn gelukkig allemaal ongedeerd. De enige die iets heeft is de persoon die carolien heeft aangereden, die heeft waarschijnlijk een hersenschudding.

Ik laat 'm hier thuis afleveren, dan haal ik eruit/af wat ik eruit/af kan halen en dan maar 'ns bedenken wat we gaan doen... Scheisse!
Bijlagen
IMG_3168.jpeg
IMG_5994.jpeg
IMG_6287.jpeg
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
MD-Performance
Berichten: 332
Lid geworden op: 11 mar 2012, 21:20
Provincie: Noord-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door MD-Performance »

GVD Mark en Carolien!!! Dat zijn geen goede berichten! Ben wel héél blij dat Carolien en haar passagiers er ongedeerd vanaf gekomen zijn! Geef haar maar een knuffel van ons en als we iets voor jullie kunnen doen horen we het uiteraard graag!! Sterkte!
Gebruikersavatar
KissMyExhaust
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 jun 2012, 15:53
Provincie: Flevoland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door KissMyExhaust »

Wow Mark!!! Die zit flink in elkaar..
Wat zonde maar het gaat er om dat Carolien er heel uitgestapt is..
Ik heb halverwege maart ook een zwaar auto ongeluk gehad en lag 2weken in het ziekenhuis, revalideer nog.

Succes en sterkte, hou ons op de hoogte man!
Afbeelding
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door KNOEI 8G »

:shock: ...................

Pfff....... sjeemienee...... Dat moet een fikse klap zijn geweest!! Gelukkig zijn de dames er ongeschonden uitgekomen :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door marksanne »

Zou ik cvw vragen of hij denkt dat dit nog weg te poetsen is?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door Twain »

snif... das een beste klap geweest, al opzoek naar een nieuwe?
Ik heb martijn samen met cees zien toveren op mijn achterdeur dus waarom niet ;)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door MD »

gvd!!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
GALANDY
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2012, 12:47
Provincie: Antwerpen (B)

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door GALANDY »

wat een enorme zonde joh, ben wel benieuwd hoe de verzekering gaat bepalen wat je krijgt in € voor zo een zo goed als unieke auto daar ze hier nooit officieel verkocht zijn geweest en er geen tabel met dagwaarde voor bestaat.
en zo is het dat een zeldzame auto nog zeldzamer wordt.
Afbeelding
Buzz Fuzz
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:18
Provincie: Overijssel

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door Buzz Fuzz »

Verschrikkelijk zeg!

Gelukkig waren de inzittenden ongedeerd!

Heel veel sterkte met het verzekeringwerk!
Gebruikersavatar
MarkDuffy
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 mar 2012, 18:28
Provincie: Limburg

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door MarkDuffy »

Sterkte daar allemaal!
Gelukkig maken de inzittende het goed.
Wel erg balen om te zien dat zoveel van je werk in 1 klap weg is :(
White_VR4
Berichten: 150
Lid geworden op: 06 mar 2012, 21:46
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door White_VR4 »

Zag het op facebook al voorbij komen. Sterkte daar!!!
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1001
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door cvw »

Ik ben hartstikke blij dat iedereen zonder verwondingen is uitgestapt na de crash, dat vooropgesteld!
Maar wat is dit zonde! :( En wat ziet die Legnum er uit. :shock: Gelukkig was het een Legnum, want met een Aygo.............. :x:
Schuin achter geraakt en dan ook nog met een flink gangetje zo te zien. Nee, dit krijg ik niet weggepoetst. :no: Helaas.

Sterkte de komende dagen (voor de dames) en succes met de verzekeringsonderhandelingen. Beter wordt je nooit van dit soort situaties.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door menno3x8g »

Gelukkig vrouw en vriendin alive! Het allerbelangrijkste!
En owww, zonde van die mooie bak.
Sterkte met de verwerking (ik spreek ook uit ervaring, helaas).
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door foks »

wow, dat was een beste klap.
In de categorie: had ook anders af kunnen lopen.
Succes met de nasleep en een knuffel voor de dames.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door martijn »

Wow mark enn Carolien !!
Krijg gewoon kippenvel bij het lezen van het verhaal en zien van de foto's ...
Gelukkig is iedereen ongedeerd !!!

jezus man .... heel veel sterkte !!!
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door marksanne »

Intussen zijn er nog wat foto's her en der tevoorschijn gekomen. Altijd leuk voor later :)
Bijlagen
0.png
1.png
2.png
foto1.JPG
foto2.JPG
foto3.JPG
foto4.JPG
foto5.JPG
foto6.JPG
foto7.JPG
foto8.JPG
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door MD »

dat is weer keurig gedaan!!!
tering he
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door speedy500 »

Wow das echt een flinke klap geweest zit goed in elkaar gevouwen

Wel blij dat iedereen zonder kleerscheuren is kunnen uitstappen
Beter de auto in puin als de personen die erin zitten

Veel succes met de afwerking van de verzekering
Gebruikersavatar
Echo Whiskey
Berichten: 497
Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
Provincie: Zuid-Holland

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door Echo Whiskey »

Shit, groffe schade Mark, maar meen uit je reacties op te maken dat je voornamelijk heel blij bent dat je vrouwtje zo goed is weggekomen.
Dat is ook de beste manier om er mee om te gaan denk ik.

Sterkte met de afwikkeling jongen!
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Legnum VR4 - RIP

Bericht door KNOEI 8G »

En nu opzoek naar een N/A v6 op gas ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “(TURBO) Projecten”