Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Vragen over al dan niet Galants die nergens anders onder passen.
Plaats reactie

De opvolger van mijn huidige Galant wordt:

1- na even zoeken weer zo’n fantastische Galant
7
23%
2- wordt een Galant van een andere generatie (even toelichten graag)
0
Geen stemmen
3- ho! geen sprake van, mijn Galant gaat niet kapot
8
27%
4- wel een Japanner, weet nog niet welke
8
27%
5- een Duitser, bvk BMW, lijkt namelijk een beetje op de Galant
2
7%
6- een vreemd merk (Frans, Chinees, Yank, … )
3
10%
7- ik sterf met mijn Galant, er komt dus geen opvolger
0
Geen stemmen
8- de ov + fiets: is een betaalbaar en milieuvriendelijker alternatief
1
3%
9- ik haat polls en doe hier niet aan mee
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door menno3x8g »

Op gevaar af dat ik verbannen wordt 8-) wil ik toch deze foute poll plaatsen, omdat ik nieuwsgierig ben geworden na het artikel in Autoweek nr 4-2013. Daarin werd Cees de vraag gesteld: ‘hoe moet het als deze (8G) op is?’ En zijn antwoord was …
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door menno3x8g »

Nou, om de spits af te bijten: wordt weer een 8G!!! Fantastische bak, probleemloos, perfecte look, lekker zelf sleutelen: :yes: dus ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door KNOEI 8G »

Ik hoop deze wagen eigenlijk naar de 4 ton te rijden, maar jah dan moet ie minder gaan protesteren dan vorig jaar... :lol:
Maar de volgende...tsjah iig een jap met bij voorkeur meer vermogen maar dat word lastig als je op gas wilt rijden. :no: dus zal waarshijnlijk een lancer wagon of een mazda 6 station worden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MarkDuffy
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 mar 2012, 18:28
Provincie: Limburg

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door MarkDuffy »

Ik heb gekozen "een andere japanner"

Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om mijn Galant weg te doen!
Mijn volgende auto wordt waarschijnlijk dan ook een VR4 of anders ga ik over na de Evo 8, 9 of 10
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door MD »

ik heb gekozen voor een duitser !!!! :wha: :wha: :wha: :wha: :wha: :wha:

waarom?? nou dat zal ik toelichten.
ik ga er van uit dat dit wordt bedoelt als daily cruiser.
een galant zal ALTIJD bij mij blijven maar zal waarschijnlijk in de toekomst meer naar hobby auto gaan.
maar moet heel eerlijk bekennen dat we wel een beetje voorzichtig aan het kijken zijn voor een andere auto.
en ja dat is een duitser, een audi RS6 2004
en waarom dat ? om dat vrouwlief dat al jaren een wereld auto vind.
moet ook heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel kicke vind.
en ik ben een beetje aan het kijken voor een BMW 850 (V10) maar dat is ook meer zondags/hobby auto.
maar de rs6 zou een dagelijkse auto moeten worden voor wil.
en de motion is lekker om te sleutelen en rare dingen mee te doen.

zodoende mijn bijdrage in de poll
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door martijn »

Haha ik moet helaas met Mark meegaan ...

Aangezien vrouwlief helemaal audigek is zal er over een tijdje een mooi s4 station (bij)komen ..

Ik ben zelf van plan om toch mijn wagon op te laten volgen door een mooie facelift Legnum :D
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door MD »

Ik ook idd, de rs6 station
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Twain »

opzich zijn audi's echt toffe auto's alleen zolang al die mongolen er nog in rijden ga ik er echt niet in zitten. idem voor bmw

misschien een laatste generatie lancer of asx... de wegen in nederland zijn niet galant waardig en ik denk ook dat het nog veel ergergaat worden ... door al die klote drempels en richels/ kuilen hier heb je eigenlijk gewoon een suv nodig...

toch heb ik het idee dat er altijd een 8g in de garage zal staan :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
MD
Berichten: 1689
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:23
Provincie: Noord-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door MD »

Dan ben ik echt 1 mongolen want met 500+pk onder me reet wordt ik helemaal gek.
Haha
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder

Co-founder of galantfans
Neo--
Berichten: 302
Lid geworden op: 07 mar 2012, 16:23
Provincie: Gelderland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Neo-- »

3- ho! geen sprake van, mijn Galant gaat niet kapot
Afbeelding
Gebruikersavatar
KissMyExhaust
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 jun 2012, 15:53
Provincie: Flevoland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door KissMyExhaust »

1- zodra deze op is komt er een andere Galant voor in de plaats.
Afbeelding
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door menno3x8g »

MD schreef:Dan ben ik echt 1 mongolen want met 500+pk onder me reet wordt ik helemaal gek.
Haha
Ach, je hebt ook nog wel toffe mongolen ;) .
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Echo Whiskey
Berichten: 497
Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Echo Whiskey »

Een Japanner, weet nog niet welke maar ik vind de Japanse stijl van kleinere lichte auto's met kleine blokken en veel vermogen gewoon heel tof.
Galants zijn prachtauto's en inderdaad bij goed onderhoud heel betrouwbaar maar ik zie toch steeds meer kleine dingetjes die ik echt dom ontworpen vind.
Dan heb ik het voornamelijk over de diverse plekken waar plaatwerk op elkaar is gepuntlast waardoor het gewoon op een gegeven moment door gaat roesten.

Wat mij betreft dus zeker een Japanner terug maar dan wel een wat nieuwere met betere productietechnieken en dergelijke.
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door cvw »

Hahaha, gaaf deze poll. :wha:

Optie 3 voor mij. Op dit moment wil ik niet anders.
Ja, RS modellen van Audi zijn prachtig, maar staan (gisteren nog over zitten lezen) zeer hoog in de diefstal top tien. Ze worden ook niet teruggevonden.
BMW? Ja, mooi. Prachtige techniek. Onderhoud? Hah, jullie dachten dat een Galant duur in onderhoud was? Echt niet! Ze doen het altijd? Forget it. M'n Pa heeft een X3. Afgelopen jaar heeft dat ding 8 van de 12 maanden bij de garage gestaan. Duizenden € aan gedoe en het nog niet doen. Hij gaat er uit! Hij heet al eerder andere modellen gehad, maar ook met regelmaat sore's.

nee, ik ga voor een "Daily Driven Galant". 8-)
Zeer kleine kans op diefstal en 60% komt terug. Onderhoud? Goed zelf te doen. Feilloos, nee hoor maar welke auto is dat wel?
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door ghino »

Word voor mij lastig......

Cabrio virus heeft mij behoorlijk aangestoken en tja de galant is niet in cabriolet vorm te krijgen.
En omdat ik eigenlijk pro 1.8 ben(sterkte van de motor,verbruik, en wegenbelasting) word het hoogstwaarschijnlijk een peugeot 306 cabriolet.
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door marksanne »

Ik heb ook 3 aangeklikt. Ik moet zeggen dat ik de 6-serie Audi's best kan waarderen, net als de 5-serie BMW's. Maar ik moet er eigenlijk niet aan denken om ze te moeten gebruiken als prive daily driver en al helemaal niet als je zelf nog wat wil doen eraan. Met al die fijne moderne Canbus toestanden ben je als hobbyist vrij snel klaar. Je multimeter kan bij het grof vuil zo'n beetje en echt goeie diagnose-apparatuur kost of een vermogen of je moet naar de dealer. Plus dat het allemaal niet zo betrouwbaar is als wat onze japanse vrienden maken. Aan franse of italiaanse meuk begin ik echt nooit.

Voor mijn werk heb ik de afgelopen maand in dubio gezeten of ik een lease auto zou gaan rijden (mag ik namelijk wel) maar ja... ik rij meestal op de fiets! De bijtelling voor 'leuke' auto's is me teveel van het goede. En dan heb je een auto die je hooguit 'leuk' vindt. En dus geen RS6 of een dikke 5-serie. Wel heb ik met een schuin oog naar de nieuwe Kia Optima gekeken. Ik vindt 'm er echt goed uitzien, dat hybride-geneuzel interesseert met niets, maar als leaseauto zou ik m best overwegen. Voor mij persoonlijk komt ook nog dat heel veel auto's die wel leuk betaalbaar(der) zijn voor de lease toch ook afvallen door mijn lengte (2.01 meter). BMW 1- en 3- serie zijn echt te krap, ik werd wel redelijk blij van de nieuwe Volvo V40 qua ruimte. Ziet er best aardig uit allemaal. Maar toch... al die auto's boeien me nauwelijks. Geen band, geen gevoel. Ik blijf maar gewoon Galant rijden, kost me (relatief) heeeeel weinig en je hebt toch echt wel een stuk auto onder je kont wat er ook 15 jaar na introductie nog altijd smakelijk uitziet. EN lekker sleutelbaar voor de hobbyist.

Addict for life vrees ik.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door ghino »

Gok dat dat het probleem ook is Mark,
Aan te nieuwe wagens kan de gemiddelde hobbyist niks meer zelf doen.
Probleem: te nieuwe wagens gaan dus teveelkosten omdat men bespaard op garage kosten door dingen zelf te doen.
En dan val je dus in de visuele cirkel.... de wagen steeds oplappen tot die echt neit meer te fiksen valt omdat er al zoveel geld is gegaan dat het geen nut heeftom een andere wagen aan te schaffe waar je bij moet afvragen wat er aan gaat mankeren.

waarbij 1 vraag straks de doorslag gaat geven... hoelang kan men straks zich nog permiteren om op brandstof te blijven rijden....

toch keer tijd om een electrische motor voor de oudere wagens te gaan creeren?
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Twain »

ghino schreef:
toch keer tijd om een electrische motor voor de oudere wagens te gaan creeren?

grappig dat je dat zegt... ik irriteerme aan het feit dat ik echt enorme hoeveelheid brandstof verspeel op korte stukje naar de winkel, maar het is echt te ver om te lopen /fietsen. zeker voor de zwaardere/onhandige artiekelen

ik heb op mijn pc een project mapje staan met ideeen over hoe een 8g om te bouwen tot een hybrid

de problemen waar ik tegenaanloop zijn gek genoeg de stuurbekrachtiging e.d.

om het budget te houden ga ik uit van de 8g zoals hij is.. vervang de ophanging aan de achterkant voor die van een vr4 plaats daar de electro motoren.. de aansturing daarvan is te regelen.. maar dan zit je met alle dingen die normaal door de motor worden aangedreven.. ik zou het alleen maar gebruiken voor stukjes onder de 10/20 km dus echt grote accu's heb je ook niet nodig.

zoveeeeeeeeel ideeen en zo weinig tijd /geld om er iets mee te doen
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door menno3x8g »

ghino schreef:Word voor mij lastig......
Cabrio virus heeft mij behoorlijk aangestoken en tja de galant is niet in cabriolet vorm te krijgen.
En omdat ik eigenlijk pro 1.8 ben(sterkte van de motor,verbruik, en wegenbelasting) word het hoogstwaarschijnlijk een peugeot 306 cabriolet.
Een 8G cabrio! Zou een geweldig project zijn.
8G cabrio digitaal.jpg
8G cabrio digitaal.jpg (10.06 KiB) 2517 keer bekeken
Sapporo cabrio.jpg
Sapporo cabrio.jpg (10.13 KiB) 2517 keer bekeken
Laatst gewijzigd door menno3x8g op 29 jan 2013, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door marksanne »

Leuk idee Anton! Zou een mooi projectje kunnen zijn voor mijn favoriete garage in Gouda ([External Link Removed for Guests]) die ook veel electrische ombouwprojecten doet. Van eendjes tot engelse oude meuk waar een electromotor ingelepeld wordt! Maar een hybride maken zou wel een primeur zijn!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door ghino »

Heb aan een sapporro gedacht maarja te grote motor... te duur in aanschaf...
Ja ben dagobert duck met aanschaf... wagen mag van mij betreft slechts rond de 1000,- kosten.

vadnaar ik bij de peugeot 306 cabriolet aan kom.
sterke motor(enige - punten algemeen zijn de start motor die er weleens mee kan kappen en het electrisch dak wat duur kan zijn om te repareren).

En tja ben een 6G fan dus zou eerder een 6G cabriolet willen dan een 8G cabriolet van de galant
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door mitsu-galant »

Een 8G galant als ik dan nog een goede zonder
roest kan vinden. Of anders vind ik een Mazda 6 MPS echt
geweldig
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door janmitsv6 »

Heb al heel wat galanten gehad in die 31 jaar dat ik mitsubishi rij, een 6G van 1990 2.0 gl op gas Stond op 550.000 km toen ik hem in ruilde tegen een coltje,,, dus een galant blijft mijn voorkeur , en zit wel is te denken aan een kleinere auto ,omdat ik nu een invalidekarretje er bij heb , of een belastingvrije 6G , Maar mijn glant rijd nog zo lekker !! :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Xenon
Berichten: 1074
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:06
Provincie: Niedersachsen (D)

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Xenon »

Optie 4. The one and only.
Een Duitser? Ja, ik woon er, dus vloek in de kerk zelf. Ze zien er fantastisch uit en zijn bij velen razend populair... en dat is dan ook meteen de reden waarom ik er geen wil.
Je kunt nog zo'n leuk, apart, mooi, blits exemplaar hebben staan: in dezelfde straat kom je er nog drie van tegen. Dus nix voor mij. En qua betrouwbaarheid... mja, ze kunnen nog steeds niet tippen aan Japanners. Punt.

Zelf heb ik me ook al eens bezig gehouden met dezelfde vraag. Het ballonnetje dat toen in me opkwam, toonde een Lexus IS van de laatste generatie.
Toen ik vol genietend van de vormgeving eromheen liep en naar het voorspatbord keek, viel mijn oog op de letter "F"... :yum:

Tip: zoek de specs maar eens op :mean:




:bye
Bijlagen
lexus_is_f_800.jpg
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door KNOEI 8G »

Dat is idd wel een waardige opvolger die Lexus, vette bak!! :D
Afbeelding
Boed
Berichten: 238
Lid geworden op: 11 mar 2012, 19:19
Provincie: Gelderland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Boed »

[External Link Removed for Guests] ook cool gedaan.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Twain »

grappig... .. wil wel weten hoe dat eruit ziet zonder dakje, maarvan de link kan ik niets afleiden.. hebje misschien nog een linkje ofzo
Awesomeness = Verveling x Talent
Zorro
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 jul 2012, 16:44
Provincie: Gelderland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Zorro »

Ik heb maar ingevuld weer een Jap, maar mis toch echt de optie ''iets anders'' . Ik heb ruimte nodig op de achterbank ivm 3 kids, en moet ook wat kunnen trekken met de auto. Helaas wil ik ook sportief kunnen rijden.. Het word een V70/Galant VR4/Outlander/BMW/ en dan op LPG ivm de vele km's. Ben totaal niet merk/landgebonden, de reden voor de Galant is gewoon omdat ik daarmee het meeste waar voor mijn geld krijg en ik het 1 van de mooiste modellen vind. Daar is Mitsubishi goed in, zo heb ik een hekel aan alle MPV's behalve de Grandis, heb ik niks met off/allroad modellen behalve de Outlander. Ze krijgen het dan toch voor elkaar om bijzonder mooie modellen op de markt te brengen.. Dus de kans is het grootst dat het weer een Mitubishi word.
Future: Mitsubishi Galant VR4 Wanted!
Present: Mitsubishi Galant Wagon V6 Lpi & Mitsubishi Grandis
History: 7G Mitsubishi Galant GTI V6, 8G Mitsubishi Galant Wagon V6, Mitsubishi Grandis
Gebruikersavatar
Matinno
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 mar 2012, 13:48
Provincie: Noord-Brabant

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Matinno »

Ik ben al een poosje op zoek naar een goede Volvo 760 / 960 / S90. Ik heb hem nog niet gevonden maar het wordt zeker mijn volgende auto. Ondertussen begin ik ook steeds meer de Galant te waarderen en als ik al de positieve bevindingen van de 6 cylinder motor in de 8G lees is een 8G misschien ook wel een optie. Maar ik vind hem nog te "modern", en zou dan waarschijnlijk gaan voor een 6G (is hier een 6 cylinder variant van?), maar die zijn behoorlijk zeldzaam in goede staat.
Dus ik twijfel nog tussen een Volvo 760 en een Galant 6G.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Twain »

Matinno schreef: en als ik al de positieve bevindingen van de 6 cylinder motor in de 8G lees is een 8G misschien ook wel een optie.
dan zal ik maar niet vertellen waar ik gisteren/vandaag ben achter gekomen :x :x:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Matinno
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 mar 2012, 13:48
Provincie: Noord-Brabant

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Matinno »

ehh...., nee, misschien is maar beter van niet.
Of toch wel?
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door Twain »

er ligt een plas olie onder mijn wagen waar je niet echt heel vrolijk van wordt... over de herkomst heb ik wel een idee, maar nog geen zekerheid
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Poll: wat is de opvolger van mijn Galant

Bericht door ghino »

Dat is nieuwigheid Twain 8-)
Plaats reactie

Terug naar “Vragen”