1. aan de achterzijde van de HC unit zelf tussen pinnen 4 en 5 (zeeeeer voorzichtig, het zijn printbanen op plastic, dus te lang blijven hangen met je soldeerbout betekent gaten branden!)
2. of je doet het aan de kan van de connector die in het dashboard zelf zit, opnieuw pin 4 en 5 natuurlijk
Hoogstwaarschijnlijk is dit alles dat je hoeft te doen.
De bungelende connector aan de rechterzijde is de A-connector waar het om gaat En dit is de achterkant ervan. De wit-met-zwarte streep draad links is pin 1 dus je kunt nu prima bepalen welke pinnen 4 en 5 zijn Let op:
- een V6 PFL tellerunit kun je eigenlijk alleen maar vervangen met een V6 FL tellerunit! anders kloppen allerlei zaken zoals de toeren-puls niet meer
- een tellerunit van een 4-cylinder kun je alleen maar vervangen door een GDi tellerunit, opnieuw om dezelfde redenen
Meer info:
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;