Vorige week nieuwe voorbanden erop. Heb op de snelweg klapband gehad. Gewoon naar huis gereden, langleve de versterkte wangen
Zaterdag richting Marksanne gegaan omdat ik zijn GAB schroefset heb overgenomen. Daar aangekomen eerst ff laten wat muziek laten horen/voelen om daarna de schroefset te monteren.
Alles ging goed tot ik een wielmoer verkeerd erop schroef. Gelukkig had Mark die nog liggen en heeft hij er 3 vervangen, andere waren ook beschadigd. 3 wielmoeren konden ook weg en heb er toen 3 geleend om toch weg te komen.
Na de eerste installatie bleek de auto toch nog veel te hoog te staan. Voor dus wat verder naar beneden, alleen achter wilde de ringen niet loskomen. Toen maar besloten om met de oude achterdempers naar huis te rijden. Natuurlijk A20 afgesloten en daarna flink in de file gestaan.
Bij thuiskomst heb ik gauw de oude achterdempers/veren vervangen voor gele Koni's met H&R -35mm veren. Mooi net op tijd klaar voor de regen.
Al goed nieuws gekregen dat de ringen van de achterste toch los zijn gegaan dus binnenkort weer ff terug om de achterste erop te zetten en rondom nog iets naar beneden te gaan.
Binnenkort ook maar is mijn zijskirts spuiten, bij mijn vorige auto's ook zelf gedaan. Dat was altijd een normale kleur (rood) dus eerst maar wat proef gespoten omdat ik nooit met metallic gewerkt heb. De oude stock grill maar gepakt en daarna maar de kapjes van wielkasten gedaan. Is wel te zien dat het niet profi is, maar ik vind het iig veel beter dan dat zwart/grijs