Wat vinden we hiervan
- KissMyExhaust
- Provincie: Flevoland
Re: Wat vinden we hiervan
De nieuwe Lambo..
Butt ugly, net als die andere nieuwe volkswagen die geshowd is..
Butt ugly, net als die andere nieuwe volkswagen die geshowd is..

tsja...
ze gaan een beetje de verkeerde kant bij onze "duitse" vrienden. vergeleken met de reventon is het een beetje of de designer heeft overgegeven
ze gaan een beetje de verkeerde kant bij onze "duitse" vrienden. vergeleken met de reventon is het een beetje of de designer heeft overgegeven
Awesomeness = Verveling x Talent
Ik vind dat hele Batmangedoe al lelijk,maarja,dat is een smaak kwestie..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
- Echo Whiskey
- Provincie: Zuid-Holland
Ik vind het wel een mooie bak hoor, tuurlijk is het allemaal over de top maar daar is het ook een hypercar voor.
Ben alleen minder te spreken over die hoekige carbon rand aan de achterkant.
Ben alleen minder te spreken over die hoekige carbon rand aan de achterkant.
the top speed of 355 Km/h in the Veneno
from 0 to 100Km/h takes only 2.8 seconds
Voordeel als iemand anders je wagen nie tmooi vind... tege de tijd dat ze je doorhebbe is je wagen alweer uit het zicht
Word verkocht in gelimiteerde oplage... 1 proto en 3 stuks voor de exclusieve verzamelaar
from 0 to 100Km/h takes only 2.8 seconds
Voordeel als iemand anders je wagen nie tmooi vind... tege de tijd dat ze je doorhebbe is je wagen alweer uit het zicht
Word verkocht in gelimiteerde oplage... 1 proto en 3 stuks voor de exclusieve verzamelaar
Doet me teveel aan speelgoed denken.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
DAT is ook precies hetgene wat het is hahahamenno3x8g schreef:Doet me teveel aan speelgoed denken.
tikkie duur speelgoed maar goed....
trouwens hij lijkt wel erg op een voorganger van tijd terug....
de ALAR[

Hier trouwens betere pics van de Veneno

Gisteren eentje besteld..
In case you are now looking for your wallet ... don't even bother, the Lamborghini Veneno has an MSRP (suggested retail price) of €3 million without taxes, which can hardly be called a bargain ... but keep in mind this is the ultimate showcase of Lamborghini's carbon fiber manufacturing skills, only three will ever leave the factory gates and these are even more exclusive as all three will be finished in a different shade ... unfortunately the Veneno is already sold out!
Oops....
Oops....
Ik ben echt wel fan van lamborghini's maar dit is echt totaal niet mijn ding!

Mijn idee! Doe mij maar zo eenKNOEI 8G schreef:Ik ben echt wel fan van lamborghini's maar dit is echt totaal niet mijn ding!![]()
ga ik toch voor deze

Blijft in mijn ogen toch wel de absolute Lamborghini die ze ooit hebbe gemaakt

En daarmee kon je echt kolere hard in veel race spellentjes.. dat ding ownde de ferrari echt zwaarghino schreef:ga ik toch voor deze
Awesomeness = Verveling x Talent
Yep!Maar o zo moeilijk in de hand te houden!Daar door won de Ferrari toch altijd weer in de bochten...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...