Super VR4 of niet?
Super VR4 of niet?
Paar dagen geleden postte ik een foto in de topic van Martijn over zijn 8g project n.a.v. van zijn vernieuwde koplampen. Op de foto zijn koplampen te zien die vermoedelijk een vergelijkbaar traject hebben doorlopen, of zijn ze toch origineel? Toen ontbrandde een discussie over het wel of niet super VR4 zijn van die 8g. Het leek me beter om op een andere plek (hier dus) de discussie eventueel voort te zetten. Daarom: alsnog de foto en de link waar de foto vandaan komt. Ik denk dat de info die erbij staat al een hoop verklaart. Dus als iemand hierop wil schieten: kom maar op!
Link: [External Link Removed for Guests]
Link: [External Link Removed for Guests]
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Super VR4 of niet?
als je de link van zijn cardomain volgt zie je dat hij nogal graag knutselt, staat namelijk ook een RWD galant tussen van hem of door hem dus ik ga er vanuit dat het geen echte is maar wel degelijk AWD en 6a13TT.
vind hem persoonlijk spuug lelijk!
vind hem persoonlijk spuug lelijk!

Als je op Google zoekt zie je dat de sideskirts veel dikker behoren te zijn en er zit ook een ander spoiler op.
Vindt het niet echt geslaagd....zowel origineel als deze, maar dat terzijde.
Vindt het niet echt geslaagd....zowel origineel als deze, maar dat terzijde.
Op het moment galant loos, daarvoor een 8g 2.0 automaat
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
De skirts zijn volgens mij gewoon motion skirts ...
Ik ben al geen liefhebber van rood en moet ook zeggen dat ik deze combinatie met zwart ook verre van geslaagd vind om het maar netjes te houden
Ik ben al geen liefhebber van rood en moet ook zeggen dat ik deze combinatie met zwart ook verre van geslaagd vind om het maar netjes te houden
Ik vond het in voorheen ook maar niets de super VR4 maar vind de rode met zwarte combi steeds gaver te vinden.
E cht over the top!! De zilveren super vind ik (nog steeds) niks...
E cht over the top!! De zilveren super vind ik (nog steeds) niks...
De auto viel mij indertijd op vanwege de koplampen. Is projectje dat ik een keer in blauw wil uitvoeren. De sideskirts zijn me niet vet genoeg. De kleurcombinatie vind ik wel cool, alleen niet voor de 8g! Wel eens een knalrode 8g gezien, en ik vind dat geen gezicht. Altijd wel grappig hoe die amerikanen van alles een competitie maken: het meeste uitgegegen aan modificaties enz. 
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
ik vind hem wel erg mooi hoor, ding ziet er 10 jaar moderner uit.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
volgens mij is het een Koeweitse plaat en geen USmenno3x8g schreef:Altijd wel grappig hoe die amerikanen van alles een competitie maken: het meeste uitgegegen aan modificaties enz.

De motorkap is te groot om helemaal in een andere kleur te doen denk ik. Misschien mooie luchthappers om de over-the-top look te redden?