Het is zo'n fijn supercompleet exemplaar met nagenoeg alle denkbare opties behalve electrische stoelbediening en een open dak. Beide niet bepaald vreselijk om niet te hebben

Er staat 212800km op de teller, het 2.5L motortje loopt prachtig, de 6-bak schakelt fijn en in de cockpit is het fijn vertoeven met lekkere halfleren stoelen, net weer even wat stiller en verfijnder dan de vorige 6, een Bose geluidssysteem en een geupgrade 2DIN console waar naast gewone android dingen ook diverse functies van de auto mee bestuurd kunnen worden.
De vorige eigenaar (stomtoevallig ook een Gouwenaar) heeft er twee maanden over gedaan om afscheid te nemen, haast met tegenzin. Het onderhoud lijkt goed voor elkaar te zijn, grotendeels dealeronderhouden, goede banden, geen roest aan de onderkant van enige betekenis.
Bijzonderheden:
- best wel leuke originele Mazda 18" wielen
- een leuk subtiel kofferbaklipje
- 170PK
- Keyless entry
- Webasto standverwarming
- kleurcode 22V, S4 (Sunlight Silver)
- Waxoil behandeld ooit (waarvoor dank vorige eigenaar, geen roest te vinden!)
De toekomstplannen zijn bijzonder beperkt:
- zelf even poetsen en detailen (de vorige eigenaar had 'm een beetje gewassen en door de wasstraat gehaald maar er is nog een hoop te winnen!)
- rijden
- trekhaak eronder
- complete roestpreventiebehandeling (het enige typische zwakke punt van deze auto's, en nu deze nog hard is het ideale moment)
- een jaar of 6 lol van hebben