Minder leuke dingen.

Van ons / aan ons
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Tja , ben niet zoveel met m,n galant aan het rijden en nee heb hem dit jaar ook niet geschorst,,,maar heb nu een garagebox gehuurd en staat mijn galant nu in en gebruik hem alleen als er geen pekel op de weg ligt,,,vrouwtje zit nu 2 dagen per week in een verpleeghuis en die twee dagen per week, heb ik weekend en kan ik is even bezig met de galant , heb een raamband besteld en wil ik er is even op plakken, maar aankomende zomer gaan we met de carravan weg dus moet de galant werken,, wou de galant al wegdoen om de vaste lasten wat te drukken, maar heb al een paar keer gereden in een colt en lancer 1300 glx , maar word niks , kan m,n carravan niet trekken, dus gewoon door rijden , hobby kost geld en naar de kroeg ga ik toch ook niet meer..Gr Jan.
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door foks »

Dag Jan, mooi opgelost zo, toch. Dan heb je een trekezeltje voor de caravan.
Als het nog lukt om er een paar dagen mee op uit te gaan kun je nog een mooie tijd hebben samen!
Kroeg kom ik al jaren niet meer. Ik zit zelf liever gewoon thuis met/bij vrienden, met een krat bier en zelf je muziek uitzoeken. Hou je geld over voor een raamband, ik heb er vorige week ook eentje besteld :yes:
Sterkte met alle bezigheden voor/met je vrouw.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Zie fox , dat je ook een automaat hebt,, een 6 g . had hiervoor ook een 6g gls automaat met 89000 op de klok , had ik nooit weg moeten doen , GEWELDIGE auto,s maar de galant die ik nu heb bevalt me ook goed hoor , maar een 6g lacht mij ook nog toe ! Kijk stiekum nog wel is of ik nog is een 6g op de kop kan tikken..
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Tja ,,,niet zo,n mooi verhaal,,ben al weeeeeeeeeeeeeeeeeken aan het slepen met m,n vrouw overal naar toe (artsen wel teverstaan) om te kijken hoe we haar in de benen kunnen houden en thuis te laten blijven wonen maar na vorig weekend,,,is het mis gegaan ze wou toch nog is naast mij zitten in de galant, en is gaan rijden in duitsland wel te verstaan , woonongeveer een 100 km van de duitse autobaan, en toen m,n zoontje op school was zijn we met z,n tweeen in de galant een stukje gaan ( hard rijden ) kon ze nog even genieten , want ze is afgelopen maandag ogenomen in eeen verpleeghuis in Hoogeveen, en weet niet hoe of wanneer ze weer thuis komt,,,,,,,,,,,maar ze is nog steeds bezig met JAN JE MAG JE GALANT NIET WEG DOEN !!!! OM MIJ !!!! MAAR T,IS TRIEST !! 40 jaar is ze nog maar en zie het nu somber in ,maar o wat vond ze dat mooi om nog is naast met te zitten in de Galant ,,heb even 200 km per uur gereden en dat een uur lang dus het motortje moest even werken...we zullen zien in de toekomst hoe het gaat , wou ook wel is dolgraag bij meetings aan wezig zijn of de BBQ maar zit er even niet in ,, mischien in de toekomst,,maar m,n galantje blijft lekker snorren,,,gr Jan Oelen .
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door KNOEI 8G »

Man o man Jan, wat een bericht.... Ik kan niets meer zeggen dan dat ik hier toch wel stil van wordt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Lowlands »

Jeetje man!En dat al op 40 jaar....Hoop voor je dat het nog goed komt...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door menno3x8g »

Wens jou en je vrouw alle sterkte en wijsheid toe van de wereld.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3497
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door marksanne »

Klote, maar mooi beschreven, liefdevol, ontroerend, hou moed Jan!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

We blijven positief !!! En hebben a,s vrijdag een evaluatiegesprek en mischien kan ze wel weer naar huis ,,maar wel met meer hulp thuis ,, en niet meer in de galant maar in,t renaualtje , ( tja hoe schrijf je dat ook al weer !! Geintje !! ) Gaat het prima ,,,dus ben echt nog wel fan van galantfans,,,maar staat nu wel op een laag pitje boys maar bedankt voor de reactie,s en vandaag een gerammel !! onder ,t reneaultje !! uitlaat steun gebroken , dus heb weer een klusje...krijg trouwens nog steeds complimenten ovr mijn galant,, zelfs van de artsen in ,t ziekenhuis in hoogeveen , want mijn vrouw zit te pronken met foto,s op de laptop ///en artsen zijn ook gewone mensen en vinden ook dat ik een mooie galant heb , ook omdat hij al bejaard is...wel leuk,, er was een neuroloog , die had een mitsubishi starion ,,tja en dan komen de verhalen natuurlijk..
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Twain »

jan.. je vrouw heeft er een goede kijk op ... en je pintje (als je dat lust.. anders gewoon iets fris ofzo) Dat blijft gewoon koud voor je staan, maak je geen zorgen, ik zal zelfs zorgen dat het niet over de datum gaat en steeds wordt vervangen.... ;) neem alle tijd.. en wat mark zegt hou moed jan.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Ha Ha . Twain , bij mij krijgt het ook geen kans om over de datum te gaan,,ik hou moed ga vanmiddag met m,n zoontje van 10 naar de film ,,,de verschrikkelijke ikke 2,,,dus en aankomend weekend lekker even naar de camping,,,met de galant ,,normaal met vrouwtje in de reneault,,maar thanks..
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door cvw »

Sterkt Jan. En zwaar respect voor de manier waarop jullie met de situatie omgaan.
Als ik het zo lees doen jullie het al, en dat is goed; ondanks alles genieten van situaties en dingen die nog wel kunnen. Hou dat vooral vol.

Sommige dingen zijn zo oneerlijk........... :(
m4v3r1ck
Berichten: 529
Lid geworden op: 12 mar 2013, 13:41
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door m4v3r1ck »

Sterkte Jan, ik kan niet beter verwoorden dan de anderen. Het is erg ... Nogmaals sterkte en veel plezier met de Galant, een zeer mooie auto.
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Beste mensen,,,Ingrid ,,Mijn vrouw,,,is helaas de laatste maanden weer achteruit gegaan, heb PGB voor 34 uur in de week en daar verzorg ik Ingrid mee , dus ook mijn inkomen, maar hoelang ik dit vol hou . weet ik niet , t,word steeds zwaarder , en zelf komen mijn oude klachten weer terug ( Paniekaanvallen) Maar morgen gaan de scholen weer beginnen dus zoon naar school en vrouw naar dagopvang , en moest van m,n huisarts ontspannen , en ja wat is dan mooier om mijn galant weer is te poetsen , en weer te genieten van m,n blinkende galant, maar zolang als ik dit vol hou blijf ik dit doen,,,,
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door menno3x8g »

Sterkte Jan!
Af en toe een beetje tijd voor jezelf is belangrijk.
Als de galant je daarbij kan helpen is het helemaal ok.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
ghino
Berichten: 519
Lid geworden op: 08 mar 2012, 12:38
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door ghino »

groot respect voor je.
Zo stand houden zie je tegenwoordig steeds minder.
Neo--
Berichten: 302
Lid geworden op: 07 mar 2012, 16:23
Provincie: Gelderland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Neo-- »

Mooi dat je er toch zoveel mogelijk van probeert te genieten!
Wat velen al zeggen, respect!
Afbeelding
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door foks »

ik wens je sterkte, jan. Soms heb je een tandenborstel nodig om het vuil los te krijgen.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Ja soms,,,,wilik het bijltje er wel neer leggen ,maar dat zijn gelukkig nog momentopnames,,,,zal eerlijk zijn,ben wel is jaloers op mensen die het allemaal voor de wind gaat, maar een heleboelmensen willen : Een dure smartfhone een mooi huis een nieuwe auto ,,dure vacantie,s maar als je ziek bent wil je maar 1 ding , en dat is Beter worden ,,,,,En nu genoeg ,,,moet weer poetsen op ,m,n oude galant,,,,,,,
Gebruikersavatar
speedy500
Berichten: 621
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:12
Provincie: Zeeland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door speedy500 »

Je galantje ziet er ook weer strak uit kerel

Echt ook respect dat je ondanks alles toch door blijft bijten en het beste ervan maakt
En als alles voor de wind zou gaan is natuurlijk leuk, maar er zijn ook andere kanten van het leven

Kunt ook zo denken, als je nu door blijft bijten en uiteindelijk komt t allemaal weer goed, of het word in ieder geval beter
Dan weet je dat je het niet voor niks hebt gedaan

En een beetje tijd voor je zelf is ook soms hard nodig, even je zinnen verzetten
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door martijn »

Respect voor je Jan !
Probeer positief te blijven denken en geniet van de mooie momenten met je gezin !
Dat is belangrijker dan wat dan ook .
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Jongens bedankt voor die leuke reactie,s bljif er voor gaan , zijn hebben in het
verleden geprobeerd een zorgunit achterthuis te krijgen via de WMO van de gem hoogeveen maar hebben toen de strijd verloren , en ben vandaag naar het gemeenthe huis gegaan om is een gesprek aan te vragen met de burgemeester, nou ze wouden me gelijk afschepen, nou dan kennen ze Jan Oelen nog niet , maar meneer was op vacantie, en komt begin september weer , maar heb vol gehouden , en word gebelt als hij er weer is,,,als hij geen woord houd sta ik weer op de stoep ,en anders ga ik de media er bij halen , hart van nederland of ieder geval de tv ....word vervolgd. Gr Jan.
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Hallo boy,s en mischien girls,,,,hier even niet zo,n leuke mededeling, dat wij moeten na veel gezeur en geouwehoer , veel belastingcenten terugbetalen, 3000 euro en dit komt doordat wij twee jaar geleden een verbouwing gehad hebben, voor m,n vrouw boven een aangepaste badkamer ,,en heb dit via de bond doorgegeven aan de belastingdienst ,,,en ook mijn pgb, doorgegeven , maar er is dus veeeel misgegaan ,en ben daar nu de dupe van,,dus moet in termijnen dit twee jaar lang terugbetalen , dit houd in dat ik vanmorgen mijn mooie 6G verkocht heb en nu dus alleen het reneaultje heb.,,,,t,word allemaal te duur, baaaaaaaaaaaaalen !!!! Maar goed ,,,ga de komende tijd maar is proberen te sparen en kijken dat ik een wat jongere mitsubishi kan kopen ,, mischien wel een hoge,,,met eventueel een draai stoel en, ternaultje inruilen,,maar eerst maar is de belastingdienst terugbetalen,,,,jammer maar t,is niet anders en m,n vrouw word mischien , wel geopereerd in de hersenen , voor een letseloperatie om van het trillen af te komen, ze kan niets meer vast houden, waardeloos allemaal, maar hoop in de toekomst weer wat betere berichten te plaatsen en mischien wel weer een mitsubishi kopen , maar wel aan laten passen, maar eerst deze periode maar is door.. Gr Jan en Ingrid ,,,en m,n zoon Stefan van alweer 10 jaar.
Gebruikersavatar
miss_laatjuh
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door miss_laatjuh »

Succes met alles de komende tijd, en keep strong!!!
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door foks »

oh bah. Sterkte man, dat is een tegenvaller.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Twain »

als je nou eens in de bewoonde wereld zou komen wonen dan mag je er wel 1 van mij lenen hoor !!:D

veel sterkte.. en ja dat belasting gezeur ken ik nog van toen we het huis hebben verbouwd voor mijn papsie.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door menno3x8g »

Erg jammer Jan.
Veel wijsheid en sterkte!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door KNOEI 8G »

Inderdaad erg jammer ja, succes ermee Jan en Fam.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluff
Berichten: 950
Lid geworden op: 09 mar 2012, 00:55
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Fluff »

Das balen maar wat moet dat moet.. Heel veel sterkte met de family!
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Ach ..t,is maar een auto denk ik dan en tuf wel een poosje in,t reneaultje ,,en zie later wel verder,,,,kan er wel een galantfans band op plakken ,,ha ha ha Ha ....grapje ,,maar t,is jammer ,,,zeiden ze hier in de buurt ook al,,,,thanks boys, en tot later, Jan.
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Goedemiddag allemaal....tja een paar weken niet op de site, geweest ...weer niet zo mooie weken gahad ...vrouwteje zou een catether in de buik krijgen door middel van een kleien operatie,,,vorige week dinsdag en t,is allemaal misgegaan ,,,was geplant dat ik met m,n zoon 6 dagen op de camping in de caravan in ommen zou blijven ,,,vrouwtje die catether met een 5 daagse prednison kuur en dat ze zelf ook nog 5 dagen mee kon ..op en neer rijden na de zorg thuis..maar !!! vorige week dinsdag op woensdagnacht telefoon vanuit het zh dat er goed was mis was met m,n vrouw en dat ik direct dus de volgende ochtend bij de arts moest komen want er was een bloeding dachten ze ,,,,na een gesprek wat heftig was en gevraagt werd als !! de vitale functie,s zouden stoppen nog renimeren of dialiceren moesten ,,zo slecht was het....ze moest weer geopereerd worden want waren bang voor die bloeding in de buik ,,maar na de operatie niets gevonden maar er was wel een bloedinfectie onstaan en kan bij ms patienten fataal zijn ,,,,na 6 dagen in slaap te zijn gehouden is ze afgelopen maandag wakker geworden,en vandaag lijkt het beter te gaan,,ze is weer wakker,,en de bloedwaardes gaan beter,,,dit is in het kort,,,wat er weer gebeurt is,,,heb dus gister de caravan weer op stal gebracht met de 6G ging goed trouwens trekt hem goed leeg 1000 kilo...dus weer een spannende tijd ,,kom hier nog wel op terug ,,,ga nu naar het zh kijkne hoe het gaat...ligt nog steeds op het IC en afwachten maar hoe ze thuis komt.....ben zelf intussen wel wat voor mezelf aan het doen ,,want thuis op de bank zitten word je ook gek van,,,,gistemiddag is even wat steenslagplekjes ( Wat minimaal is) weggewerkt en heb toch maar nieuwe velgen besteld ,,zelfde als onder m,n 7G dus doe nog wel wat,,,even andere gedachten,,,vrouwtej had net voordat ze naar het zh ging ,,,een verrassing gemaakt voor mij samen met de hulp een scilderij gemaakt met vingerverf over de galant ,,,met foto,tjes uitgescheurt er op geplakt ,,foto,s vogen nog,,,dus actief was ze nog en t,is nu maar afwacten of ze nog weer thuis komt,,,,jongens stop er mee en tot horens,,wou dat ik si met betere verhalen kon komen , Gr jan..
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Twain »

En ik zou willen dat ik eens iets anders kan zeggen dan: AAJJ wat vervelend en Veel sterkte, het is gewoon echt zwaar KUT, en vreselijk oneerlijk dat jullie zo vreselijk veel ellende te verduren krijgen, maar houdt moed beste jan.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door KNOEI 8G »

Wat je zegt Anton, sterkte weer jan!

En ik ben stiekem wel benieuwd naar je nieuwe velgen! :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Lowlands »

Het is ongelofelijk zo veel ellende je mee maakt met je vrouw/vriendin!Zal toch een keer tijd worden dat het allemaal wat af vlakt zo dat jullie weer een beetje normaal kunnen leven..Tot dan:sterkte Jan!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Vrouwtje zwaaide vanmorgen weer met beide handen ,,en gaan nu vocht afvoeren uit het lichaam en dan moet ze weer leren ademhalen,,ja lieve mensen ken jullie niet persoonlijk ,,hoop dat ik in de toekomst is echt op een meeting kan komen,,,en dat we echt een keer normaal in rust kunnen leven, zonder al die problemen,,maar ja de ms staat niet stil !! Als ! ze weer thuis kan komen nou dan word er een feestje gebouwd !! Maar er is nog een lange weg te gaan....zelf kom ik nu tot rust ,,ga weer klusjes voor mezelf doen ook mijn galant weer in mijn eigen stijl brengen ,,nieuwe radio, nieuwe velgen en heb nog een atieve subwoofer liggen ,,zat ook in de v6 plus thuis alles op de rails houden,,,,we houden moed .
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Hoi,,,,We zijn nu een aantal weken verder,,,,en vrouwtje knapt heeeeel langzaam op ,,,lig nog steeds op I.C maar de bloedwaarden worden beter en is al 12 uur per dag van de beademing af,,kan weer fluisteren en een beetje gemalen eten,,krijgt zebinnen ,,,,dus lijkt weer een beetje beter te gaan. Ze is er nog niet , maar komt er langzaam weer boven op,,,,tja en heb inmiddels de nieuwe velgen onder m,n 6 G Staat stoer ,,zal volgende week wel even een aantal mooie foto,s maken ,,is m,n zoon op kamp 3 dagen van shool en heb ik even tijd voor mezelf,,,,kan ik de galant even naar mijn smaak inrichten,,,ben er nog niet aan toe gekomen,,,maar het lijkt allemaal weer wat rooskleurig te worden....mensen ,,prettig weekend allemaal En ????? Geniet van het leven,,,,,en van jullie mooie galant natuurlijk....Word vervolgt. Gr Jan.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door Twain »

Beetje goed bericht eindelijk... geniet van je vrije tijd jan:)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door KNOEI 8G »

Dat is weer een mooie stap voorwaarts Jan! En genieten van t weekend doen we zeker. :yes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door menno3x8g »

Geniet van het moment Jan: wat is is geweest, wat kome komt.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Minder leuke dingen.

Bericht door janmitsv6 »

Hierbij de eerste foto,tjes..
Bijlagen
20140807_120330.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”