Foto´s van mijn Galant
Foto´s van mijn Galant
In December alweer 10 jaar eigenaar van deze bijzondere Galant 2.0 GLSI automaat met 156.000 km op de teller!
Re: Foto´s van mijn Galant
Die ziet er nog prima uit!
Roestvrij?
Roestvrij?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Hoi Menno,
Roestvrij...met name de randen van de wielkasten en deuren hou ik goed in de gaten en laat deze ook regelmatig preventief nakijken en/of behandelen.
Jouw velgen staan er prima onder. Een goede V6 uitvoering (geen grijze) kopen staat nog op mijn verlanglijst...mocht jij wat weten hoor ik graag.
Groet Paul
Roestvrij...met name de randen van de wielkasten en deuren hou ik goed in de gaten en laat deze ook regelmatig preventief nakijken en/of behandelen.
Jouw velgen staan er prima onder. Een goede V6 uitvoering (geen grijze) kopen staat nog op mijn verlanglijst...mocht jij wat weten hoor ik graag.
Groet Paul
Paul, dat is zoeken naar 'n speld in 'n hooiberg.
99% van de V6 Galants die op Internet te koop worden aangeboden zijn in de kleur grijs.
Alternatieven in rood, blauw of groen komen niet of nauwelijks voorbij.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Klopt.. persoonlijk vind ik grijs een beetje saai... maar voor een hele mooie maak ik misschien wel een uitzondering!
Groet Paul
Groet Paul
mooi karretje hoor
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic