Witte GTi
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Witte GTi
Motor
- Standaard 4g63 n/a
- Complete koprevisie
Optisch
- OEM optionele voorbumper
- OEM koplampsproeiers nagemonteerd
- OEM NZ chrome deurgrepen exterieur
- galant 6g AMG stuurwiel
- galant 6g AMG houten opzet deurpanelen
- OEM witte achterlichtunits
- OEM Jpn verlichting contactslot
-
Audio
- Pioneer hd1bt headunit.
- Focal composetje voorin
Onderstel/ophanging/performance
- Eibach verlagingsveren
- KYB AGX hardheid verstelbare schokbrekers voor + achteras
- GAB veerpootbrug voorzijde
- Cusco Veerpootbrug achterzijde
- Whiteline stabilisatorstangetjes voorzijde
- Gevlochten SS slang koppelingscylinder
- Aanpasbare benzinedruk regelaar
Iedereen die mij nog van voorheen kent, kent mijn vorige auto's ook nog wel. Mijn allereerste auto was een witte 6G GTi van 1989. Yep, 1 van de eerste. Dus met de stalen bumpers voor en achter, en enkel de bekende lip onder de voorbumper om hem echt te laten 'opvallen'. Ik kocht de auto met ontelbare gebreken, en heb er een klein vermogen in gestoken. Tussentijds een nog groter vermogen aan speciale opties. Koplampsproeiers, originele windvangers, zeldzaam 3e remlicht in de bekende 'broodplank' spoiler, you name it. Maar ook een hoop andere opties, zeldzamere, passeerden. Automatisch dimmende binnenspiegel. Verlichting rondom het contactslot. AMG stuur. AMG hout op de deurpanelen. GAB veerpootbrug voor, Cusco veerpootbrug achter. En toen kwam er een zwarte GTi bij (ex MS), en een groene 8G, en uiteindelijk bleek de zwarte GTi carrosseriematig erg ver heen te zijn helaas. De mensen die langer op dit forum zijn kunnen zich wellicht nog herinneren dat ik de zwarte GTi verkocht; en vervolgens door een forummember (ik geloof Jac/ghino) getipt werd dat de zwarte weer te koop stond. Bleek dat ze 2,5 ton van de teller teruggedraaid hadden en de auto weer wilden verkopen. Hoop contact gehad, en gemeld dat ze die fraudeleuze handelingen gedaan hadden terwijl dat ding nog op mijn naam stond(yep, auto was belgië export en ik zou de week erna de kentekens als export gaan ingeven), en de boel bij de politie gemeld. Vervolgens kreeg ik een stormvloed aan mails, dat ik de boel bij de politie moest intrekken en dat ze de auto niet meer zouden verkopen. Als finale kreeg ik een foto van de zwarte met een grijper in het dak. Slecht einde ervoor, maar gelukkig werd er wel niemand mee opgelicht. De groene 8G 2.0 GLXi bleek niet mijn ding qua opties en vermogen dus bleef niet langer dan een 5 maanden. Sinds de verkoop van de groene 8g rijd ik dagelijks in een Omega 2.5 v6 Irmscher (een echte Irmscher, dus met compleet onderstel, styling en motorische tuning), en reed mijn witte GTi geen meter meer. Hoofdzakelijk door een defecte voorpijp , flexibel stuk was stuk en de pijp te slecht om te lassen. Auto was technisch enorm goed, homokineten, hoop sensoren, hoezen, remmen, voorruit, A stijlen gelast en gespoten, een verbrandde uitlaatklep en gevolgmatig een complete koprevisie; en belandde uiteindelijk opzij door een defecte voorpijp die hier nergens te verkrijgen bleek.
Uiteindelijk na een half jaar wel nog een spiksplinternieuwe voorpijp gekocht uit Japan via MD performance. Maar toch bleef de GTi staan. Tussentijds een paar pogingen gedaan om eraan te beginnen, maar nooit verder gekomen. De aankoop van een huis waarvan ik enkel de 4 muren en het dak liet staan, draagde financieel en tijdsmatig niet echt bij aan de beschikbare tijd en geld om er alsnog aan te beginnen. Nu het huis ver gevorderd is, begon het toch weer erg te kriebelen. Exact de reden waarom ik hem in de tussentijd nooit kon verkopen; heb er toch nog veel te veel plezier in. Plus dat een 6G GTi onderhand toch een behoorlijk zeldzame auto aan het worden is. Uiteindelijk kocht ik een dikke week geleden dus weer een 6G erbij, de GTi 4wd-4ws met een 4g63T blok.
Kleine inleiding, de mensen die deze auto niet kennen kunnen er op dit forum of op het oude gegarandeerd nog enorm veel informatie over vinden.
Ben dus nu enorm bezig om een hoop onderdelen te kopen/verzamelen om de GTi technisch te upgraden en weer in een nieuwstaat te krijgen. Voorop zijn Vr4 remklauwen gekomen. T.o.v. de normale GTi klauwen zijn deze 2zuigerig , en in combinatie met Goodridge gevlochten remleidingen gaan de remprestaties flink omhoog. Aanschaf van brembo max gegroefde schijven voor en achter staan ook nog op de lijst. Rondom gaan de oude, originele(!!), schokbrekers die er 2 ton op hebben plaats maken voor hetzelfde merk(KYB), echter voor in hardheid verstelbare versies hiervan. Heel mooi, met een simpel verstelwieltje erop. Topkwaliteit, en hetzelfde merk als er origineel ook al op hoorde. De veren die erbij komen zijn verlagingsveren van Eibach. Verder zijn er nieuwe OEM stof/ankerplaten aangeschaft, whiteline stabilisatorstangetjes, whiteline stabilisator, gevlochten slang naar koppelingscylinder, een spiksplinternieuwe OEM motoroliekoeler, en nog een hoop meer. Hieronder al wat foto's.
- Standaard 4g63 n/a
- Complete koprevisie
Optisch
- OEM optionele voorbumper
- OEM koplampsproeiers nagemonteerd
- OEM NZ chrome deurgrepen exterieur
- galant 6g AMG stuurwiel
- galant 6g AMG houten opzet deurpanelen
- OEM witte achterlichtunits
- OEM Jpn verlichting contactslot
-
Audio
- Pioneer hd1bt headunit.
- Focal composetje voorin
Onderstel/ophanging/performance
- Eibach verlagingsveren
- KYB AGX hardheid verstelbare schokbrekers voor + achteras
- GAB veerpootbrug voorzijde
- Cusco Veerpootbrug achterzijde
- Whiteline stabilisatorstangetjes voorzijde
- Gevlochten SS slang koppelingscylinder
- Aanpasbare benzinedruk regelaar
Iedereen die mij nog van voorheen kent, kent mijn vorige auto's ook nog wel. Mijn allereerste auto was een witte 6G GTi van 1989. Yep, 1 van de eerste. Dus met de stalen bumpers voor en achter, en enkel de bekende lip onder de voorbumper om hem echt te laten 'opvallen'. Ik kocht de auto met ontelbare gebreken, en heb er een klein vermogen in gestoken. Tussentijds een nog groter vermogen aan speciale opties. Koplampsproeiers, originele windvangers, zeldzaam 3e remlicht in de bekende 'broodplank' spoiler, you name it. Maar ook een hoop andere opties, zeldzamere, passeerden. Automatisch dimmende binnenspiegel. Verlichting rondom het contactslot. AMG stuur. AMG hout op de deurpanelen. GAB veerpootbrug voor, Cusco veerpootbrug achter. En toen kwam er een zwarte GTi bij (ex MS), en een groene 8G, en uiteindelijk bleek de zwarte GTi carrosseriematig erg ver heen te zijn helaas. De mensen die langer op dit forum zijn kunnen zich wellicht nog herinneren dat ik de zwarte GTi verkocht; en vervolgens door een forummember (ik geloof Jac/ghino) getipt werd dat de zwarte weer te koop stond. Bleek dat ze 2,5 ton van de teller teruggedraaid hadden en de auto weer wilden verkopen. Hoop contact gehad, en gemeld dat ze die fraudeleuze handelingen gedaan hadden terwijl dat ding nog op mijn naam stond(yep, auto was belgië export en ik zou de week erna de kentekens als export gaan ingeven), en de boel bij de politie gemeld. Vervolgens kreeg ik een stormvloed aan mails, dat ik de boel bij de politie moest intrekken en dat ze de auto niet meer zouden verkopen. Als finale kreeg ik een foto van de zwarte met een grijper in het dak. Slecht einde ervoor, maar gelukkig werd er wel niemand mee opgelicht. De groene 8G 2.0 GLXi bleek niet mijn ding qua opties en vermogen dus bleef niet langer dan een 5 maanden. Sinds de verkoop van de groene 8g rijd ik dagelijks in een Omega 2.5 v6 Irmscher (een echte Irmscher, dus met compleet onderstel, styling en motorische tuning), en reed mijn witte GTi geen meter meer. Hoofdzakelijk door een defecte voorpijp , flexibel stuk was stuk en de pijp te slecht om te lassen. Auto was technisch enorm goed, homokineten, hoop sensoren, hoezen, remmen, voorruit, A stijlen gelast en gespoten, een verbrandde uitlaatklep en gevolgmatig een complete koprevisie; en belandde uiteindelijk opzij door een defecte voorpijp die hier nergens te verkrijgen bleek.
Uiteindelijk na een half jaar wel nog een spiksplinternieuwe voorpijp gekocht uit Japan via MD performance. Maar toch bleef de GTi staan. Tussentijds een paar pogingen gedaan om eraan te beginnen, maar nooit verder gekomen. De aankoop van een huis waarvan ik enkel de 4 muren en het dak liet staan, draagde financieel en tijdsmatig niet echt bij aan de beschikbare tijd en geld om er alsnog aan te beginnen. Nu het huis ver gevorderd is, begon het toch weer erg te kriebelen. Exact de reden waarom ik hem in de tussentijd nooit kon verkopen; heb er toch nog veel te veel plezier in. Plus dat een 6G GTi onderhand toch een behoorlijk zeldzame auto aan het worden is. Uiteindelijk kocht ik een dikke week geleden dus weer een 6G erbij, de GTi 4wd-4ws met een 4g63T blok.
Kleine inleiding, de mensen die deze auto niet kennen kunnen er op dit forum of op het oude gegarandeerd nog enorm veel informatie over vinden.
Ben dus nu enorm bezig om een hoop onderdelen te kopen/verzamelen om de GTi technisch te upgraden en weer in een nieuwstaat te krijgen. Voorop zijn Vr4 remklauwen gekomen. T.o.v. de normale GTi klauwen zijn deze 2zuigerig , en in combinatie met Goodridge gevlochten remleidingen gaan de remprestaties flink omhoog. Aanschaf van brembo max gegroefde schijven voor en achter staan ook nog op de lijst. Rondom gaan de oude, originele(!!), schokbrekers die er 2 ton op hebben plaats maken voor hetzelfde merk(KYB), echter voor in hardheid verstelbare versies hiervan. Heel mooi, met een simpel verstelwieltje erop. Topkwaliteit, en hetzelfde merk als er origineel ook al op hoorde. De veren die erbij komen zijn verlagingsveren van Eibach. Verder zijn er nieuwe OEM stof/ankerplaten aangeschaft, whiteline stabilisatorstangetjes, whiteline stabilisator, gevlochten slang naar koppelingscylinder, een spiksplinternieuwe OEM motoroliekoeler, en nog een hoop meer. Hieronder al wat foto's.
Laatst gewijzigd door Galant-gti-2.0 op 12 aug 2015, 00:44, 3 keer totaal gewijzigd.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
Mooi werk Dennis! Als je wat van de upgrades op de auto(s) hebt zitten, post dan ook wat verse plaatjes van de auto's!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
Rechtsvoor was er helaas enorm veel roestvorming bij en onder de accubak. Dus de boel opgeschuurd, roestomvormer eroverheen en opnieuw opgespoten. Op enorm veel plekken geweest, maar nergens konden ze de lak die onder de kap in zit 100 procent mengen. Het is overigens ook een erg rare kleur/tint die onder de kap zit. Het is niet zomaar een matte versie van wit, maar echt een aparte tint. Deze kleur past ook veel beter bij de carrosserie en geeft het onder de kap een veel frissere look. Dus onder de kap zal hij volledig gespoten gaan worden met deze kleur.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
Het kleppendeksel was al jaren een doorn in mijn oog. Slechte, niet originele tint en over de rotzooi die erop zat heen gespoten. Dus nu maar opnieuw gespoten. De letters worden ook nog opnieuw voorzien van de rode kleur, zoals dat origineel ook was. Kleppendeksel ligt er in de foto gewoon los op; puur voor de foto.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
Wow!Dat is heel wat beter!Maar dan blijkt de rest van de motor weer zo ontzettend vies.. 

Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: Witte GTi
wow dat ziet er netjes uit
welke roestomvormer gebruik je, en heb je er al langer ervaring mee?
welke roestomvormer gebruik je, en heb je er al langer ervaring mee?
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Witte GTi
nou, dat zijn geen halve maatregelen. Berg nieuwe onderdelen.
Leuk weer wat van je te vernemen!
Leuk weer wat van je te vernemen!
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: Witte GTi
Wow hij ziet er echt mooi schoon uit!
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
En ook bij de witte wat kleine updates, en vanavond de rubberen slang van de koppelingsleiding naar de koppelingscylinder vervangen voor een gevlochten exemplaar. Tevens de vloeistof erin vervangen en ontlucht. Wat een enorm verschil...
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
Wat chique zeg! De vraag is natuurlijk nu: wat maakte het grote verschil? Het ontluchten, de verse vloeistof of de gevlochten leiding? De combi is natuurlijk perfect, maar hoeveel zou die leiding echt schelen?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
Stabilisatorstangetjes vooraan vervangen voor betere whiteline exemplaren.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Witte GTi
Inmiddels een hoop, met een leiding van 25 jaar oud... toch?marksanne schreef:De combi is natuurlijk perfect, maar hoeveel zou die leiding echt schelen?
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
Nog een mooi origineel 'alarm' kunnen scoren voor de witte. Zal het praktisch veel nut hebben? Nope. Maar het is gewoon weer een leuke, originele 6g optie die erbij komt op de witte 

1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
Waar heb je die nou weer gescoord, lol...
Re: Witte GTi
25 jaar na dato even een NOS alarm scoren...! Gaaf!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
En zelfs de originele Mitsubishi alarm stickers voor op zijruiten, en 6g specifieke kabelboom. 

1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
ik sta elke weer versteld van de onderdelen die je uit de krochten, vulkaanbodems en koelwaterbassins van lang verstofte,vergeten, en dichtgemetselde magazijnen weet te halen 

6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
foks schreef:ik sta elke weer versteld van de onderdelen die je uit de krochten, vulkaanbodems en koelwaterbassins van lang verstofte,vergeten, en dichtgemetselde magazijnen weet te halen








Lol. Kwestie van veel zoeken, en veel goed (en vooral betrouwbare) contacten hebben compleet over deze gehele aardbol.

1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
- mitsu-galant
- Berichten: 999
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: Witte GTi
Zeer uniek te noemen
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
-
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
- Provincie: Limburg
Re: Witte GTi
Nog wat oude foto's gevonden 
Foto's dateren van toen ik de auto nog net niet gekocht had; omstreeks midden 2007 dus.

Foto's dateren van toen ik de auto nog net niet gekocht had; omstreeks midden 2007 dus.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
Re: Witte GTi
leuk Dennis! ik heb vast ook nog een hele collectie foto's van dit juweel, als ik er van de week wat tegenkom post ik ze!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---