Ik ben sinds 2 weken ook een van de trotse bezitters van een Galant V6.24 Automaat uit 1997
Letterlijk van een ouwe vent geweest die hem altijd in een verwarmde garage heeft gestald, en de laatste 9 jaar de helft van t jaar overwinterde in Spanje, waardoor de Galant in ruste was...
Bak vorig jaar gereviseerd, nieuwe riemen erop en nog netjes een grote beurt, xenon erop, lederen bekleding...de achterbank heeft weinig kont gezien, 160.000 op de teller....pracht bak voor weinig!
Ben er erg blij mee en hij rijdt (beter) als een trein..
Inmiddels een klein kofferspoilertje in kleur (Zilver-grijs) erop, V6 embleempjes op z'n schouders, Mitsubishi-ster achterop , Mitsubishi-logootje vooronder op de voorportieren, witte zijknipperlichtjes en een goeie stereo.
Maar...nou ben ik een setje R1 GTR 4 velgen aan t opknappen die er volgens mij heel vet onder staan.
De maat 4x114,3 / 7J / ET 40, centreerringen en tunermoeren maken dat ze passen.
Maar welke maat banden kan ik daar nou t beste op monteren, dacht zelf aan 215/45r17?
Deze komen er omgerekend t beste uit wat tellerafwijking betreft, breder of hoger zal ik beter niet doen?
Foto's komen eraan, zodra de velgen er in Mei onder gaan, deal?
Grtz Fonzie