Custom Stuurwielbekleding

Voor info en vragen over styling van je 8G!
Gebruikersavatar
Esperante
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 sep 2017, 20:28
Provincie: Noord-Holland

Custom Stuurwielbekleding

Bericht door Esperante »

Een verre vriend van me blijkt voor zijn werk 30 jaar gewerkt te hebben als lederwerker bij een luxe Brits automerk, namelijk Bentley.
Ik heb aan hem gevraagd, zou je mijn Momo stuur ook kunnen doen? Mijn exemplaar was namelijk bovenaan nogal versleten... en op zich vind ik dat niet zo erg. Maar als ik voor niet al te veel geld mijn stuur kan personaliseren, en ook nog eens kwalitatief, waarom niet?

Ik heb toen besloten om tijdelijk weer met het originele stuur rond te rijden, en na een maand had ik mijn stuurwiel terug, en precies zoals ik het wilde: Leder rondom met geperforeerd leer aan de zijkanten, zoals bij de Super VR4 rood leer gebruikt is. Bovenaan had ik een 12u markering laten plaatsen in een prachtig paarse kleur, om dit te laten pronken met de tevens eigen gekleurde naaldjes van mijn HC. Helaas heb ik deze naaldjes vergeven aan Randy, maar deze zullen zeker terugkomen. En als klap op de vuurpijl zijn de stiksels binnenin het stuur ook dezelfde kleur als de topband.

Afbeelding

Nadat een paar mensen het stuur hebben mogen bewonderen, heeft een clublid zijn stuur ook laten doen. Dit maal, in een geel thema. Zou prachtig staan met zijn gele VR4 veerpootbrug, en binnenkort HC in kleur.

Afbeelding

Ook zo'n gaaf stuurtje? Kan geregeld worden. Kost wel wat, maar dan heb je wel kwaliteit. Prijs hangt af van de wensen.
Neem even contact met me op!
Ik heb me bij dit forum aangesloten en alles wat ik kreeg was dit stukje tekst.
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Styling (interieur & exterieur)”